Berniy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Liker Wasteland og Crash jeg, beste baner som er lagd for min spille stil Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Må bli ein mellom ting, store baner med tettbebyggelse. Slik at enkelte av spelerane kan springe med hagle fra rom til rom medan ein sniper kan ligge på eit hustak og skyte på mål 1 km lengre borte. Heilt åpent terreng kunne vært interesangt også, men då blir det sjølvsagt stilleståande spill der spelerane ligger i skyttergravene med sniper/assault rifle (som forøvrig er forholdsvis realistisk). Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 usj savner feelingen av å eie n00bs i dette spillet men pcn min har ikke fungerende skjermkort atm så har ikke spilt på flere uker :/ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Enig med det Avatar sier, men det er rett og slett spilleren som må slutte å syte så mye. Møter en del folk som syter fordi jeg løper rundt med Intervention + USP .45 og eier dem. Eller de som syter fordi jeg å laget mitt samarbeider om å trappe dem, og ha lagt opp til at de ikke kommer ut av spawnen. For å takle Commando Nooobs, er det bare å spille litt mer defansivt på at sted der du kan se alle veiene finden kan komme. Snipers tas generelt ved å stealthe seg vei til dem med en Ninja class. Lenke til kommentar
branick Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 JEG har nå INGEN problemer med å spille med slike folk i et game... Det øyeblikket jeg vet at det er noen slike i gamet så er det gratis kills for min del... +1 Er det hagle som teller mot dem? Det er latterlig når en slik sprinter kommer mot meg og jeg sikkert fyrer av 5-6 skudd med assault eller smg og likevel blir tatt av kniven... Har spilt litt over en måned. Hvor løper som regel kniverne? I de trangeste områdene normalt sett ihvertfall, og der flyr du med assault fermme? Har du ikke en god secondary da? Alle haglene vil lage hakkemat av knivløperne hvis du bare går med hagla fremme i de trange områdene! Poenget er jo at det er håpløst samme hva man bruker. Hvis du stort sett gjør det ok så får man jo hele tiden slengt etter seg: P90 noob, AK47 noob, WA2000 noob og hvilket som helst annet våpen noob... Jeg gidder ikke å cheate, da jeg ikke ser hvordan spillet skal kunne være av interesse uten utfordringer, når det er sagt så har jeg ikke det minste problemer med å lage en sprinterklasse med G18 og f.eks Mp5 akimbo, eller en noobtube klasse med thumper, danger close og scavenger osv. Hvorfor skal man på død og liv prøve å spille med det balanserte kitene når andre løper rundt i 100 Kmt og skyter folk i øst og vest eller står å konstant spammer med noobtube, granater, rpg osv. Poenget er jo nettopp det at skal man ha en tjangs til å spille et "fair" game, så må man stille med like våpen, du får jo ikke noe igjen for å spille spillet uten "utnytte" de mange svakthetene i MW2, annet enn en dårlig K/D ratio da. Når dette er sagt, så ønsker jeg inderlig at IW nerfer endel av våpenene og reduserer effektiviteten av noen av perksene og beefer opp anti cheat systemet med omtrent en million prosent og legger til dedikerte servere eller gir matchmaking systemet en enorm overhaling slik at spillet kan bli mere skill basert slik som CS, COD4 eller BF2. Vi skal ikke bare la spillet kretse rundt deg og ditt awseome vesen i neste COD da? Hvis du skal endre på så mye for å kunne nyte spillet, så har du valgt deg feil spill mister! OP våpen sier du? Husker du AWP fra CS? Det er jo akkurat like OP som riflene i dette spillet. I CS kan du HS med 1 kule med assault våpnene også, så det er mer av det du vil ha? Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Noen som vet hvordan man skaffer titlen med den nakne dama på ei solseng? Jeg må seriøst ha den! Call in 25 UAVs. Call in 2 EMPs. Kill 20 enemies dazed by a flashbang. Funket ikke for meg Lenke til kommentar
branick Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Noen som vet hvordan man skaffer titlen med den nakne dama på ei solseng? Jeg må seriøst ha den! Call in 25 UAVs. Call in 2 EMPs. Kill 20 enemies dazed by a flashbang. Funket ikke for meg Du må jo gjøre det i samme matchen host *bullshit* host Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Liker Wasteland og Crash jeg, beste baner som er lagd for min spille stil Gleder meg til å prøve Crash på mw2 <3 men det blir ikke helt øderlagt med masse air support som AC-130 og harrier osv? Enig med det Avatar sier, men det er rett og slett spilleren som må slutte å syte så mye. Møter en del folk som syter fordi jeg løper rundt med Intervention + USP .45 og eier dem. Eller de som syter fordi jeg å laget mitt samarbeider om å trappe dem, og ha lagt opp til at de ikke kommer ut av spawnen. For å takle Commando Nooobs, er det bare å spille litt mer defansivt på at sted der du kan se alle veiene finden kan komme. Snipers tas generelt ved å stealthe seg vei til dem med en Ninja class. Er ganske irritelende å bli spawn killa hele tiden siden det ofte ikke er noe en kan gjøre med det. Men dette spillet er jo laget for å spawn trappe fienden. Er ofte kniferne klarer å komme 3 meter innpå deg og da er det ganske irriterende at de bare kan teleporterer de siste meterne. Har ikke noe problem med snipere, men er selvfølgelig noen ganger ikke helt oppmerksom på at de kan være der. Med at folk syter mye er jeg sååå enig i. Ble matchet inn i en ground war i dag, da jeg kom inn var det 2vs2 og fort ble resten matchet inn og alle trodde de var de eneste som var kommet seint inn i gamet. etter 20sec var det en som skrev campers! Jeg sa det til han også at alle kom inn for 20 sec siden og allerede klaget han. Ble owna på afgan en annen runde og ble rusha ned og snipa hvis vi prøvde å løpe ut på det åpene. Skifa til ump+silencer, marathon, lightweight og klarte å få meg 2 kills. hadde vel 2-5 da og da er det en som skriver ump noob! også starter de verste diskusjonen om hva som er noob og ikke! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Folk som skal knife må bruke Ninja PRO, commando er for Noobs, har litt respekt for de som teabagger folk EDIT: Crash er en av de mapsa hvor air support suger, du må spille bra for atdu skal ha sjansje. Hvis Chopper gunner/AC-130 er oppe bare skifte til Cold Blooded Class eller hjemme seg i bygningene. Problemet er atdu fortsatt har nubsa oppi det høye huset,mne nå med tactical insertion og OMA. Endret 23. april 2010 av berniy Lenke til kommentar
pxK Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 HAH! 15 jævla euro for 5 maps. Aldri i verden om jeg kjøper den ihvertfall.. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er ofte kniferne klarer å komme 3 meter innpå deg og da er det ganske irriterende at de bare kan teleporterer de siste meterne. Har ikke noe problem med snipere, men er selvfølgelig noen ganger ikke helt oppmerksom på at de kan være der. Commando har 5m range, og vanlig knife har 2,5m. Skulle likt å sett en i virkeligheten hoppe 5m og knife en fyre -.^. Selv 2,5m er drøyt though, hvis du tenker på den måten. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er ofte kniferne klarer å komme 3 meter innpå deg og da er det ganske irriterende at de bare kan teleporterer de siste meterne. Har ikke noe problem med snipere, men er selvfølgelig noen ganger ikke helt oppmerksom på at de kan være der. Commando har 5m range, og vanlig knife har 2,5m. Skulle likt å sett en i virkeligheten hoppe 5m og knife en fyre -.^. Selv 2,5m er drøyt though, hvis du tenker på den måten. Commando skulle vært halvert til 2,5m, og den vanlige knifelengden til rundt 1m. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Går vel greit om jeg reklamerer her littegrann.. Ny search montage som jeg ble ferdig med i går: Link: Endret 24. april 2010 av LasVeggis Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er dette på konsoll? Og Ludovico Einaudi ftw Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er dette på konsoll? Og Ludovico Einaudi ftw Jepp, xbox.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Faen heller, fikk akkurat Nuke i Choppergunneren så ble vi akkurat ferdig, fuck fuck fuck! Edit: Når det gjelder sniping, bruker dere ADS eller Hold ADS (holde inne høyreklikk hele tiden for å sikte) ? Endret 24. april 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Går vel greit om jeg reklamerer her littegrann.. Ny search montage som jeg ble ferdig med i går: Link: Oh my god da er den niceste videoen jeg har sett i hele mitt liv. Addder deg på PSN. spele du mest xbox eller ps3???? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hah, likte den throwing knife-killen på Underpass Bra film Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 har grenadelouncher på scar nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå