magiQ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg får ikke oppdatert ruteren min av en eller annen grunn, så jeg har NAT: Strict ): Det står at den er ferdig, men så popper det opp en feilmelding, og ruteren oppdaterer seg ikke. Forslag? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg måtte bare lage disse portene jeg så ble nat type endret fra strickt til open EDIT: Blide er svart men du må trykke på det :S Endret 22. april 2010 av berniy Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Noen som får til og spille nå? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Nei, sliter her også. Lenke til kommentar
tubaper Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Synes det har vært mye bugs og tregheter med serverne i det siste. Noen som vet om noen offisielle nettsider med oppdatert driftsinformasjon hvor de kanskje poster feilmeldinger etc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Får heller ikke connect med IW net, håper det er noen oppgraderinger i cheater systemene osv som er ute å går. GUD VÆR SÅ SNILL! Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 får ikke joina jeg heller:S håper ikke det tar så lang tid... Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg måtte bare lage disse portene jeg så ble nat type endret fra strickt til open Lage portene? EDIT: Så at du hadde en "legg til port"-knapp. Finnes denne på W7? D: Endret 22. april 2010 av liiland Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jepp, det har den, fant den på min W7 skole pc Kan anbefale den guiden hvis ikke min funker for deg: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=7234 EDIT: Er det bare meg eller fikk andre X360 at MW2 må oppdateres? Endret 22. april 2010 av berniy Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Måtte update jeg også (ps3) Lenke til kommentar
wotg Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Grenade Launcher på rifle + One man army + Danger Close + Claymore's = Nuke. Finn en plass (et hus eller noe hvor du kan dekke seg selv med claymores) og spam. Folk kommer til å klikke i vinkel men det går lett å få 7 kills til en Harrier, 4 mer til Chopper Gunner, så gjemmer du deg en plass å pøser kuler fra chopperet. Oh wait, du blir drept etter 4 kills av en cheater med wallhack og autoaim. Too bad. noob taktik, prøv heller å få nuke på en ordentlig måte :/ Who fucking cares? Man må konstant forholde seg til cheatere, lagg, tullete oppsett med low gravity, super speed, unlimited ammo, folk som bruker thermal osv. osv. Har gitt opp å spille fair for LENGE siden. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Fortsatt jævlig noob. Her kommer jeg å rusher med Intervention og USP.45. evt. bruker Assault rifle og IKKE noobvåpen som G18, tube. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 det blir ikke så mye bedre når alle tenker sånn. Jeg spiller fair med en gang jeg kommer inn på en bane, men er det mye noobs der finner jeg fram noob classen min slik at jeg kan gjøre challenge med de våpenene også Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 det blir ikke så mye bedre når alle tenker sånn. Jeg spiller fair med en gang jeg kommer inn på en bane, men er det mye noobs der finner jeg fram noob classen min slik at jeg kan gjøre challenge med de våpenene også Det finnes ikke "noobclass" Spillet er likt for alle Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 er ikke tube, g18 akimbo/tacktical knife, marathon, sprint etc en noobclass? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 JEG har nå INGEN problemer med å spille med slike folk i et game... Det øyeblikket jeg vet at det er noen slike i gamet så er det gratis kills for min del... Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 JEG har nå INGEN problemer med å spille med slike folk i et game... Det øyeblikket jeg vet at det er noen slike i gamet så er det gratis kills for min del... Er det hagle som teller mot dem? Det er latterlig når en slik sprinter kommer mot meg og jeg sikkert fyrer av 5-6 skudd med assault eller smg og likevel blir tatt av kniven... Har spilt litt over en måned. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Poenget er jo at det er håpløst samme hva man bruker. Hvis du stort sett gjør det ok så får man jo hele tiden slengt etter seg: P90 noob, AK47 noob, WA2000 noob og hvilket som helst annet våpen noob... Jeg gidder ikke å cheate, da jeg ikke ser hvordan spillet skal kunne være av interesse uten utfordringer, når det er sagt så har jeg ikke det minste problemer med å lage en sprinterklasse med G18 og f.eks Mp5 akimbo, eller en noobtube klasse med thumper, danger close og scavenger osv. Hvorfor skal man på død og liv prøve å spille med det balanserte kitene når andre løper rundt i 100 Kmt og skyter folk i øst og vest eller står å konstant spammer med noobtube, granater, rpg osv. Poenget er jo nettopp det at skal man ha en tjangs til å spille et "fair" game, så må man stille med like våpen, du får jo ikke noe igjen for å spille spillet uten "utnytte" de mange svakthetene i MW2, annet enn en dårlig K/D ratio da. Når dette er sagt, så ønsker jeg inderlig at IW nerfer endel av våpenene og reduserer effektiviteten av noen av perksene og beefer opp anti cheat systemet med omtrent en million prosent og legger til dedikerte servere eller gir matchmaking systemet en enorm overhaling slik at spillet kan bli mere skill basert slik som CS, COD4 eller BF2. Endret 23. april 2010 av wotg Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hadde vært svært kjedelig å spele om alle hadde vært heilt likt utstyrt. Litt av vitsen med systemet til MW2 er at folk skal kunne tilpasse klassa si etter personlig preferanse. Eg meiner fortsatt at det ikkje finnest eit einaste oppsett som ikkje stiller svakt mot ei anna klasse. Det som kanskje er største problemet med MW2 er at mange av karta er for små til at f.eks snipere og granatkastere kjem til sin rett. Dei fleste karta er så små at dei som bruker SMG, hagle eller pistolar ofte stiller sterkare sidan dei er kjappe og kan springe rundt i trange omgivelsar medan dei som bruker tyngre langdistanse våpen ofte befinner seg i trange omgivelsar med feil utstyr. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Store baner er nødvendigvis ikke løsningen, da blir det jo bare sniper war og stillestående spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå