Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det at du har makt til å avsluttet hele runden.

Hvis resten av laget spiller dårlig, men du spiller bra og får nuke, kan du avgjøre hele runden :)

Problemet er at om du klarer å få nuke så gjer laget ditt ofte så bra at du hadde vunnet uansett.

Nuke er vel egentlig kun nyttig på kamper med objektives, sidan du då har to måter å vinne på, enten fullføre objektive eller skaffe nuke.

Lenke til kommentar

Finnes det en Nordisk turnering i Mw2 hvor penger er inn i bildet ^^? Vet at det har vært en. Men, er det noe i fremtiden?

De fleste turneringer har vel mista troen på MW2 for leeenge siden. Skal du tjene penger på COD må du nok spille COD4. Med mindre du er ekstremt god, har mye erfaring (ikke public, men konkurransemessig) og har ekstremt stort potensiale så kan du nok bare glemme å tjene penger på det.

Lenke til kommentar

CoD4 <3

Og jau, som SPRCO skrev, så er det nok liten sjangs for å vinne penger i dette spillet. I så fall må en være high/preinvite(forskjellige "ranker": low(+), med(+), high, preinvite) for å i det hele tatt komme videre i cuper :p

Lenke til kommentar

Hva er stort med nuke? Yeeey, jeg fikk 7 kills på rad, harrier og chopper gunner tar seg av resten. Bortkasta killstreak reward i mine øyne. Fått 26 killstreak med UAV, predator (som fikk 0 kills) og en harrier som fikk sånn 3 kills før den ble skutt ned.

Men men

Ja, det er sikkert for lett.. Men uten dedicatede servere og dermed også ingen regler er det ikke så lett alikevel(syntes nå jeg). Når du bare mangler ett par kills til harrier eller chopper gunner, eller har det, men må bare finne deg et sted å gjemme deg, kommer det en runner og knifer deg(enten lager han ikke noe lyd pga. ninja pro + han har tac-knife så han knifer mye fortere enn deg, eller så har han commando og teleporterer fra 3 meter avstand og derfor rekker du ikke å skyte han). Det kan komme en noobtuber og bare skyte en tilfeldig noobtube inn et vindu og drepe deg, eller du kommer i combot med han og rekker å skyte han, men tuben dreper deg forde. Hadde det været servere med regler og du kunne spille uten ting du syntes er irriterende, hadde det vært enklere. Kommer du først inn i en lobby uten så mye noobs, er det lettere og få nuke og du kan f.eks. få det flere ganger. selv fikk jeg 3 nukes på rad første gang jeg fikk nuke, og har flere ganger fått to bare noen runder etter hverandre. Selvfølgelig er det også myye lettere hvis du spiller med noen andre som kan dekke deg. De fleste nukene jeg har fått, har jeg fått helt av leine og da er det ikke like lett igjen. Hadde jeg spilt mere med andre og snakka med dem i mic, hadde jeg sikkert hatt enda flere. Har du en til å dekke deg, er det ikke ikkert alle noobsa kommer til deg, men dreper kameraten din istedet(og du kan ta dem)

så spiller du aleine og kommer inn på en bane med mye rushere eller tubere(noe det er i nesten alle banene) er det ikke veldig lett. Og ikke alle har erfaring fra kamper og har bare eller for det meste spilt public.

Lenke til kommentar

Hei, jeg skal forhåndsbestille cod mw2 og lurer på om det er for tidlig? også om hvor mye det koster, skal innom gamestop\ebgames og spaceworld imorgen for og se, er det noen som allerde har forhåndsbestillt det, har du en pris så si ifra :thumbup:

##Mod-notsi:endret emnetittel##

ikke kjøp dett dritt gamet blir bare banned uansett sier en med erfaring ;S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...