Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Her er ett fint tips for å få Nuke.

Bruk en Sniper (Barrett 50.Cal) med mange skudd å One Man Army Perken, samt Stopping Power og Steady Aim Pro.

Finn deg en plass der fienden kommer ofte. (NB: ikke stå åpenlyst på en slette, da blir du gruseid!) å skaff deg 7 kills.

Se gjerne Branick/Tiggy sin sniperplass på Afghan, den er win!

Før du putter opp harrieren din bytter du class til en class som har Cold Blooded og Ninja Pro, og Silencer slik at du ikke blir sett på radar.

Så finner du deg en ganske god gjemmeplass slik at du ikke blir tatt med Chopper Gunner når den er i luften.

Mangler du noen kills så er det bare å skyte noen.

Congratulations, you got yourself a nuke!

Lenke til kommentar

Når jeg tar nuke bruker jeg bare mitt vanlige Quickscope oppsett med

Intervention FMJ

USP/M9 Akimbo

Smoke+ Claymore

Sleight of hand PRO

Stopping Power PRO

Steady aim Pro

tenker ikke på at jeg skal skaffe nuke, bare spiller :D det får gå som det går tenker jeg, går aldri målrettet for nuke.

Lenke til kommentar

Noen som vet ca lang tid det tar i played for og nå 9th prestige?

ligger alltid top 3 på stats og tenker på og levle alle våpen på veien utenom extended mags.

Når jeg startet spillet første gang, og gikk den første runden opp til 70, brukte jeg vel 45-50 timer på det mener jeg å huske, mens i andre runden brukte jeg under 24 timer på å levle meg til 70 igjen. Dette gikk fordi jeg brukte alle våpnene likt, og fikk 300 kills med hver eneste en i kronologisk rekkefølge slik de blir låst opp. Som killstreaks unlocket jeg care package, sentry gun drop & emergency airdrop før noe annet, slik at jeg fikk ekstra EXP for å dele de ut til mine medspillere på laget. Husker jeg regnet litt på det etter jeg var kommet til level 70, og jeg hadde i snitt ca 11.700 exp hver runde jeg spilte pga dette.

Jeg tror det er mulig å levle på under 20 timer hvis man kun jakter på exp, men det blir fort kjedelig hvis du skal gå 9 prestiger på rad slik. Du mister mye av morroa på veien med AK også, for det er et fantastisk våpen!

1 prestige = 25 timer ca * 8 = 200 timer ingame spilling. med 4 timer om dagen tar det deg 50 dager å komme dit :p

Jeg stoppet etter første prestige for da fikk jeg unlocket prestige challenges, kunne ikke brydd meg om hvilket emblem jeg hadde for å være ærlig. Ingen som ser på et emblem og tenker han er god lenger, når det er så mange rank hackere der ute. De ser på scoren din og killcams for å se hvor god du er.

-Øivind-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Her er ett fint tips for å få Nuke.

*snip*

Et vesentlig poeng som burde vært med i guiden; du må ha roen på sniping. Og det er det jaggu ikke alle som har :whistle:

Hehe ja, du må holde roen uansett når du prøver deg på en nuke.

Merker at jeg selv begynner å stresse når man bare har noen kills igjen.

Lenke til kommentar

Et godt tips er å ikke sjekke antall kills du trenger fom du får harrieren, helt til du har fått nuken. Du blir garantert mer stressa hvis du mangler bare 1 eneste kill for å få nuken, enn om du mangler 4 f.eks. Motstå fristelsen til å sjekke antall kills, og fokuser heller den tiden på å sjekke minimapen en gang ekstra for å se hvor fienden er på vei, og bruk det til din fordel ved å finne deg en posisjon de må passere på en eller annen måte.

De første nukene vil være mer stressende uansett, så jo færre momenter som bidrar til stresset jo bedre. Dvs, ikke sjekk antall kills, ikke prøv noe fancy shit no scope elite greier, ikke løp blindt rundt hjørnene uten å ha våpenet siktet inn klar til bruk.

Lenke til kommentar

Grenade Launcher på rifle + One man army + Danger Close + Claymore's = Nuke. Finn en plass (et hus eller noe hvor du kan dekke seg selv med claymores) og spam. Folk kommer til å klikke i vinkel men det går lett å få 7 kills til en Harrier, 4 mer til Chopper Gunner, så gjemmer du deg en plass å pøser kuler fra chopperet.

Oh wait, du blir drept etter 4 kills av en cheater med wallhack og autoaim. Too bad.

Lenke til kommentar

Grenade Launcher på rifle + One man army + Danger Close + Claymore's = Nuke. Finn en plass (et hus eller noe hvor du kan dekke seg selv med claymores) og spam. Folk kommer til å klikke i vinkel men det går lett å få 7 kills til en Harrier, 4 mer til Chopper Gunner, så gjemmer du deg en plass å pøser kuler fra chopperet.

Oh wait, du blir drept etter 4 kills av en cheater med wallhack og autoaim. Too bad.

noob taktik, prøv heller å få nuke på en ordentlig måte :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...