Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Fy faen folk er dumme, med den gang du har en superbra runde, så hacker du! :p

Å får du en Nuke så bør du trykke mute all fort som faen før tyske/britiske småunger skriker CHEATAH/ GÜNTHER CHEAT! i lobbyen.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Hva er best synes dere: Harrier strike eller Attack Helicopter?

Jeg har for det meste brukt Harrier, men i det siste har den sviktet meg ganske så kraftig.

Setter den alltid over der det er mye som skjer, men har skjedd et par ganger at den har fått 0 kills..

Varierer litt kven du speler mot.

Harrieren er meir utsatt for å bli skutt ned, men den plukker lett opp kills om den får holde på uforstyrra. Harrieren er også nesten garantert minst eit kills sidan fienden ikkje kan skyte ned Harrieren før etter at dei to fyrste fly har bomba ferdig.

Som ekstra bonus så skyter Harrier effektivt ned fientlige helikopter.

Attack Helicopter er vanskeligare å skyte ned og beveger seg mykje raskare slik at det er vanskelig for fienden å halde oversikt over kor helikopteret er, helikopteret kan også sikte seg inn på mål i ein breidare vinkel en harrieren kan. Med Harrier er det berre for fienden å søke dekkning når flyet peiker fronter mot der dei er, med helikopteret er det mykje vanskeligare for fienden å holde seg i blindsona.

Den store ulempen med Attack Helicopter er at om ein fiende med Stinger står plasert slik at han ser helikopteret komme inn mot brettet så kan han lett skyte ned helikopteret før det i det heile tatt får fyre laust eit einaste skudd.

Min personlige favoritt er Harrier Strike, sidan eg omtrent alltid får mellom 2-6 kills med Harrier.

Men Attack Helicopter er betre om du skal prøve å kjapt skaffe deg nuke. Får helikopteret være i fred sanker du inn mange kills, men dette er gambling. Litt enkelt sakt så er det ca 50/50 sjangse for at helikopteret blir skutt ned med ein gong utan at du får eit einaste kill, får helikopteret være i fred sanker du inn fleire kills en med Harrier.

Lenke til kommentar

Heli beveger seg dog på et større område av banen. En dårlig plassert Harrier kan ofte være helt ubrukelig. Samtidig kan du bare gjemme deg rett under Harrieren, da vil den ikke skyte deg. Men ja, jeg er også enig i at heli er altfor ueffektivt iforhold til en Harrier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...