HCG Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hallo, man kan jo skyte ned AC130 med RPG. O_O Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Man kan ødelegge en tanks med sprettert.. Men hva er poenget? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Pavelow eier, dumt at det ikke teller mot killstreak ://// Den teller på killstreak, men du er nødt til å drepe en fiende med et våpen etter at du har kalt den inn og før Pavelowen får sitt første kill. MW2 er ekstremt bugga. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Fy faen folk er dumme, med den gang du har en superbra runde, så hacker du! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Fy faen folk er dumme, med den gang du har en superbra runde, så hacker du! Å får du en Nuke så bør du trykke mute all fort som faen før tyske/britiske småunger skriker CHEATAH/ GÜNTHER CHEAT! i lobbyen. Endret 20. april 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ja det er 100 % sikkert ALLE som får nuke er jo hackere ... Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Amerikanske 14 åringer *grøss* er verstinger til å RAGE hvis du får en bra runde Lenke til kommentar
branick Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg har mutet alle i options siden nyttår ca. Ble rett å slett for mye skrik og skrål, for ikke å nevne alle feigingene som tuller mens mappet loader :@ Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Muter alle uansett jeg, og har gjort det hele veien Lar den kun være på hvis jeg spiller search and destroy. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva er best synes dere: Harrier strike eller Attack Helicopter? Jeg har for det meste brukt Harrier, men i det siste har den sviktet meg ganske så kraftig. Setter den alltid over der det er mye som skjer, men har skjedd et par ganger at den har fått 0 kills.. Varierer litt kven du speler mot. Harrieren er meir utsatt for å bli skutt ned, men den plukker lett opp kills om den får holde på uforstyrra. Harrieren er også nesten garantert minst eit kills sidan fienden ikkje kan skyte ned Harrieren før etter at dei to fyrste fly har bomba ferdig. Som ekstra bonus så skyter Harrier effektivt ned fientlige helikopter. Attack Helicopter er vanskeligare å skyte ned og beveger seg mykje raskare slik at det er vanskelig for fienden å halde oversikt over kor helikopteret er, helikopteret kan også sikte seg inn på mål i ein breidare vinkel en harrieren kan. Med Harrier er det berre for fienden å søke dekkning når flyet peiker fronter mot der dei er, med helikopteret er det mykje vanskeligare for fienden å holde seg i blindsona. Den store ulempen med Attack Helicopter er at om ein fiende med Stinger står plasert slik at han ser helikopteret komme inn mot brettet så kan han lett skyte ned helikopteret før det i det heile tatt får fyre laust eit einaste skudd. Min personlige favoritt er Harrier Strike, sidan eg omtrent alltid får mellom 2-6 kills med Harrier. Men Attack Helicopter er betre om du skal prøve å kjapt skaffe deg nuke. Får helikopteret være i fred sanker du inn mange kills, men dette er gambling. Litt enkelt sakt så er det ca 50/50 sjangse for at helikopteret blir skutt ned med ein gong utan at du får eit einaste kill, får helikopteret være i fred sanker du inn fleire kills en med Harrier. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har bare dårlige opplevelser med Attack Heli. Dreper for lite og skal bare 1 skudd med stinger til for å få'n ned. Harrier > attack heli <- and thats by a landslide. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 får 5-6 kills med harrier vanligvis, men bare 2-3 maks med attack heli. Så harrier helt klart Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 får 5-6 kills med harrier vanligvis, men bare 2-3 maks med attack heli. Så harrier helt klart Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg synes det faktum at Harrier Strike faktisk er Precision Airstrike, Light Attack Helicopter OG one-hit-kill Launcher i en og samme killstreak veier ganske tungt, men som the Avatar sa så er det jo mye lettere å gjemme seg for Harriern. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 folk er dumme ingen som tenker på å gjemme seg... attack helicopter må jo se på targete i 5 sek før det skyter... og da er aimen mongo, så det er bare å løpe under noe når du merker du blir skytt på... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Heli beveger seg dog på et større område av banen. En dårlig plassert Harrier kan ofte være helt ubrukelig. Samtidig kan du bare gjemme deg rett under Harrieren, da vil den ikke skyte deg. Men ja, jeg er også enig i at heli er altfor ueffektivt iforhold til en Harrier. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Heli er verdiløst. 4 ganger på rad da jeg brukte det skøyt den ingenting. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fikk 3 attack hilis og 1 chopper gunner i Emergency Airdrop, var litt kult å rape dem med nub killstreak (3 helis på rad), fikk 15 kills totalt med de 3 helis'a og 21 med chopper Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 harrier all the way her! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 bruker du nuke eller predator? eller noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå