Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes buggen med at en mister pred som er i lufta mens den bytter host burde fikses.

Slik er det med flere ting. All Air-Support fortsetter under nedtellingen etter bytte av host, slik som med Predator. Du mister dem ikke, men de fortsetter (Predatoren vil da gå rett i bakken uten å drepe noen), hvertfall etter hva jeg har erfart. Det er ekstremt kjedelig.

Det var det jeg mente. skulle stoppet nedtellingen og pred. skulle stoppet i lufta eller du skulle styrt den fra toppen på nytt...

vet ikke om dette funker på pc. men er det sånn at du ser pilene til motstanderne som om dem skulle hvert på ditt lag?

ja

okay, prøvde nå og det funker ikke på pc. kartet er nester som med UAV-jammer.

Spilte nettopp en runde på wasteland. sitter i CG med fortsatt en haug av fiender ute som jeg kunne ta, men da bestemmer en av lagkameratene for at han skal kalle inn nuke! hadde 2 kills unna nuke og jeg hadde fått det lett! Det hadde vært min siste nuke (ut av get 10 nukes challengen) og jeg kunne gått prestige... :(

Lenke til kommentar

Hva er best synes dere: Harrier strike eller Attack Helicopter?

Jeg har for det meste brukt Harrier, men i det siste har den sviktet meg ganske så kraftig.

Setter den alltid over der det er mye som skjer, men har skjedd et par ganger at den har fått 0 kills..

Lenke til kommentar

tar de fleste på medium og noen Expert:

gamertag: Beni1112

Hardned og veteran* ;P

Hva er best synes dere: Harrier strike eller Attack Helicopter?

Jeg gjør vel det samme som deg, har ikke prøvd helicopter så mye. Med Harrier få du jo airstrike først :D

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Er det meg eller blir OpForce attack helikopteret skutt lettere ned en Cobra helikopteret?

Har flere ganger brukt 2 stingere på Cobraen, mens flere ganger bare 1 på OpForce helikopteret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...