Fredrik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det beste er hvordan alle som HATER campere ikke forstår at det finnes flere måter å kontre en campertaktikk på. Ikke camperen sin feil at folk er bedritne og ikke lærer av sine egne feil. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det beste er hvordan alle som HATER campere ikke forstår at det finnes flere måter å kontre en campertaktikk på. Ikke camperen sin feil at folk er bedritne og ikke lærer av sine egne feil. Godt sagt! Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jeg prestige-hacket en konto. åja, har ikke noe å si med prestige-hack da. Det går jo tråss alt ikke ut over noen andre! Jeg har så utrolig mange ganger blitt kalt camper. "Camper" er gjennom tidene blitt et skjellsord uten begrunnelse. Hva er liksom problemet? Å spille defensivt er jo i bunn og grunn det mest naturlige, særlig i et spill med Killstreaks som i mw2. Hele poenget blir å holde seg i live. Nå skal det sies at det er en smule "tard" å sitte helt stille med RPD-en mot døra hele kampen, men jeg pleier ofte å sette Claymore ved én inngang og holde meg på ett område (f.eks. inne i et hus) hele kampen. Ta Skidrow, jeg holder meg nesten alltid på det lille området ved den ene enden av tunnelen der, med trappa opp til den parallelle gangen, med Claymore etc. Jeg vet at det kommer folk, hvorfor skal jeg da flytte meg? Camping er imho ingen grunn til whining, tubing og akimbo shotguns (hvem i helvete kom på den ideen? Shotgun på strak arm, liksom?) kommer langt høyere på lista. Helt enig... Blir litt som at Taliban skulle klage på at amerikanerne camper... LOLz... Syntes den shotgunnen er ganske teit ja:/ I virkeligheten tror jeg det ikke har noe å si om du camper, bruker noobtube, shotgun eller claymore(eller gaymore som noen sier). Da handler alt om å overleve! Men spill er anderledes, da handler det om å ha det gøy. Er ikke akkuratt mye som er gøy i krig på virkeligheten... På MW2 kan du berre vera 2 ting; Rusher eller camper! Var sniper på SnD, satte meg nett ned for å sjå meg rundt, såg ein og drepte han. Fekk ein mld; Fuckin CAMP! 2 rundar seinare plukka eg opp G18 for eg var tom for ammo på M9. So drepte eg han samme, sprang når eg drepte han. Fekk mld; Fuckin RUSHA! Er det ikke det man kaller whiner? EDIT: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10000251 Er det da snakk om et tredje selvskap sm skal lage spill til COD serien? Som skal lage 3. person spill eller noe? Endret 19. april 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det jeg hater mest på spillet akkurat nå er Thermalsight på sniper! Gjemmer de seg i så ligger de bare der og skyter! De bruker ofte 40 sek på å scope deg inn, men det vet du ikke fordi du ikke ser snurten av dem. Og når du prøver å se killcam, så ser du bare masse grastuster og en hvit flekk som er deg. De slipper heller ikke scope knappen slik at du kan se litt mer hvor de holder til! Disse folka her irriterer vettet av meg...... Har ødelagt så ekstremt mange fine killstreaks for meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bruk Thermal tilbake eller skjekk radar hvor personen skyter fra, enkelt å ta campere. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bruk Cold Blodded rusher class, det ødelegger morsomheten for de irriterende hard scoopa thermal sniperne Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jeg har prøvd thermal scope i noen dager nå. var egentlig utrulig morro, men jeg bruker ikke cold-bloded og camper ikke i gresset så ingen kan se meg. Er fint mulig å se på killcamen hvor jeg er og kjøre thermal scope tilbake hvis det er noe lettere EDIT: http://www.spillmagasinet.no/article2883552.ece Er vel kanskje dette som skjer med COD også. Håper isåfall at de som har stått for suksessen av cod serien og virkelig vet hvordan du skal lage spill, begynner på nytt og fortsetter suksessen evnt. under et annet navn. Hvis du ser på hvor mange som har sagt opp så har kanskje det noe med arbeidet med mw2 etter release å gjøre. patching, fiksing av buggs osv. Endret 19. april 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 HAR ET MEGET BRA TIPS! Veit ikke hva som er feilen her(?) Men vis du blir drept så kan du under killcam trykke på pause (PS3) da ser du på mapen, og vips der kan du se alle spillerne på det andre laget:) Dette er en bra ting å gjøre vis feks du veit om en som er nærme nuke som camper i et hjørne mens han har AC/CG:) Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Then Proceed to destroy him, in the Russian Way Funker fjell på X360 også, hvis man vet hvordan man skal gjøre det ^^ Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du kan ikke se hvor han er når han har CG. Pila du ser er CG/AC. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du kan ikke se hvor han er når han har CG. Pila du ser er CG/AC. Nope, har gjort dette selv maaange ganger. Pila hviser hvor personen som styre CG/AC befinner seg. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Når jeg gjorde det, så jeg bare en pil som snurret. o_O Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 at4 eller thumper? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 at4 eller thumper? RPG Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 RPG som er på moten for tiden virker det som. Forbanna frustrerende med folk som løper rundt med RPG innendørs osv. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Funker fjell på X360 også, hvis man vet hvordan man skal gjøre det ^^ Kan du utdype det? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det beste er hvordan alle som HATER campere ikke forstår at det finnes flere måter å kontre en campertaktikk på. Ikke camperen sin feil at folk er bedritne og ikke lærer av sine egne feil. Prøv noe nytt, camp en camper... De fleste camperne flipper helt noldus når man gjør det, måtte LOLe flere ganger av en dusterusser som til slutt ROPTE "fuck america" på mic... Jeg campa KUN spoten hans Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) HAR ET MEGET BRA TIPS!Veit ikke hva som er feilen her(?) Men vis du blir drept så kan du under killcam trykke på pause (PS3) da ser du på mapen, og vips der kan du se alle spillerne på det andre laget:) Dette er en bra ting å gjøre vis feks du veit om en som er nærme nuke som camper i et hjørne mens han har AC/CG:) vet ikke om dette funker på pc. men er det sånn at du ser pilene til motstanderne som om dem skulle hvert på ditt lag? ... De fleste camperne flipper helt noldus når man gjør det, måtte LOLe flere ganger av en dusterusser som til slutt ROPTE "fuck america" på mic... Jeg campa KUN spoten hans Så best! haha EDIT: tenkte jeg skulle bare skulle spille en kort kamp i går, kunne hende jeg måtte gå midt inni, så jeg satt på killsteakene 3,4,5(UAV, CP, Pred.) da jeg fikk predatoren og skulle dette den ut rakk jeg bare akkuratt å ta opp pc'en(som man styrer pred. fra) og så bytta den host! da den hadde funnet ny host og jeg kom med igjen, la han bare ned pc'en og jeg hadde den ikke lenger! Syntes buggen med at en mister pred som er i lufta mens den bytter host burde fikses. Endret 20. april 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Syntes buggen med at en mister pred som er i lufta mens den bytter host burde fikses. Slik er det med flere ting. All Air-Support fortsetter under nedtellingen etter bytte av host, slik som med Predator. Du mister dem ikke, men de fortsetter (Predatoren vil da gå rett i bakken uten å drepe noen), hvertfall etter hva jeg har erfart. Det er ekstremt kjedelig. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 HAR ET MEGET BRA TIPS!Veit ikke hva som er feilen her(?) Men vis du blir drept så kan du under killcam trykke på pause (PS3) da ser du på mapen, og vips der kan du se alle spillerne på det andre laget:) Dette er en bra ting å gjøre vis feks du veit om en som er nærme nuke som camper i et hjørne mens han har AC/CG:) vet ikke om dette funker på pc. men er det sånn at du ser pilene til motstanderne som om dem skulle hvert på ditt lag? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå