HCG Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg kommer nok til å lvle opp ganske raskt. Spiller med klanen min ganske ofte. Snakker over Skype med Singstar-mic. ^^, Så PS3-mic kommer jeg nok ikke til å kjøpe på en stund. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Du er fortsatt en "cheater", men på bedringens vei Keep on The Good work! Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Det var da noen som hacket dedicatede servere til mw2 på PC. Går det ikke ann å bruke noen av disse og ikke legge in masse cheats på de? Da trenger en sikkert bare en hacked mw2 også så da må ikke alle andre kjøpe mw2 hvis de ikke allerede har gjordt det og bare skal spille p dedi. servers. Eller går ikke dette ann? EDIT: Hvorfor er DREAMFLASH "cheater" når han starter ny bruker? eller er det noe han har sagt før? Endret 19. april 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg prestige-hacket en konto. Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jævla gøy å komme inn på en server med bare campere med noobtuber, heartbeat sensor og G18 Akimbo. Men så mye gøyere å knuse dem. Endret 19. april 2010 av Dacca Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hva ser dere som campere? En som holder en plass der fiendene kommer oftest, eller en som setter claymores med inngangene og barrierer seg meg LMG i ett hjørne? Lenke til kommentar
branick Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hva ser dere som campere? En som holder en plass der fiendene kommer oftest, eller en som setter claymores med inngangene og barrierer seg meg LMG i ett hjørne? Det siste. Hvis fienden er så dum at de bare kommer løpende rett mot deg hver gang og forer deg med kills, er det dems egen feil at de ikke klarer å ta deg ut. Jeg gikk 70-1 på afghan for litt siden hvor jeg beskyttet A alene hele runden. Kall det camping, men jeg beskyttet et flagg. Dog, det finnes mange former for campere. Har du sniper rifle burde du aldri bli kalt camper syns jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Irriterende at det sitter en fyr i hvert hjørne på FFA. Lenke til kommentar
Scyper Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Til alle som lurer på dette med clan osv. så vil jeg bare nevne at CoV ( Clan of Vikings ) skal opprette en ny clan innen for cod mw2 de har allerede en bf2 clan, og en bf bc2 clan og skal nå starte en cod mw2 clan... Vil si dette er seriøse mennesker med seriøs innteresse... gå inn på www.cov.no lag bruker og søk på forumet : ) kjempe bra side, som bare blir bedre og bedre. Endret 19. april 2010 av Scyper Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har så utrolig mange ganger blitt kalt camper. "Camper" er gjennom tidene blitt et skjellsord uten begrunnelse. Hva er liksom problemet? Å spille defensivt er jo i bunn og grunn det mest naturlige, særlig i et spill med Killstreaks som i mw2. Hele poenget blir å holde seg i live. Nå skal det sies at det er en smule "tard" å sitte helt stille med RPD-en mot døra hele kampen, men jeg pleier ofte å sette Claymore ved én inngang og holde meg på ett område (f.eks. inne i et hus) hele kampen. Ta Skidrow, jeg holder meg nesten alltid på det lille området ved den ene enden av tunnelen der, med trappa opp til den parallelle gangen, med Claymore etc. Jeg vet at det kommer folk, hvorfor skal jeg da flytte meg? Camping er imho ingen grunn til whining, tubing og akimbo shotguns (hvem i helvete kom på den ideen? Shotgun på strak arm, liksom?) kommer langt høyere på lista. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Er egentlig enig i at camping har fått eit ufortjent dårlig rykte. Spesielt i moduser som TDM og S&D der heile hensikta er å holde seg i live så lenge som mulig. I team deathmatch er det ingen ting som er så irriterande som å ha ein på laget som kun sprinter rundt hjørner for å bli skutt. Samme i search and destroy der du skal passe på bomba/bombestedet. Største problemet der er at det er kjedelig for dei som er i spectator mode å sjå på ein spelar som berre sitter å venter på at det andre laget skal plante bomba, men det er eigentleg betre en at denne personen får seg sjølv drept slik at ditt lag taper omgangen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har så utrolig mange ganger blitt kalt camper. "Camper" er gjennom tidene blitt et skjellsord uten begrunnelse. Hva er liksom problemet? Å spille defensivt er jo i bunn og grunn det mest naturlige, særlig i et spill med Killstreaks som i mw2. Hele poenget blir å holde seg i live. Nå skal det sies at det er en smule "tard" å sitte helt stille med RPD-en mot døra hele kampen, men jeg pleier ofte å sette Claymore ved én inngang og holde meg på ett område (f.eks. inne i et hus) hele kampen. Ta Skidrow, jeg holder meg nesten alltid på det lille området ved den ene enden av tunnelen der, med trappa opp til den parallelle gangen, med Claymore etc. Jeg vet at det kommer folk, hvorfor skal jeg da flytte meg? Camping er imho ingen grunn til whining, tubing og akimbo shotguns (hvem i helvete kom på den ideen? Shotgun på strak arm, liksom?) kommer langt høyere på lista. Helt enig... Blir litt som at Taliban skulle klage på at amerikanerne camper... LOLz... Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Selv synes jeg ikke det er så morsomt å spille når det sitter folk med noobtube og akimbo (Spesielt G18 Akimbo) rundt hvert hjørne. Å campe med sniper er helt greit. Samme når man skal ha kontroll et område (f.eks. et flagg/bombeplanteplass). Endret 19. april 2010 av Dacca Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 På MW2 kan du berre vera 2 ting; Rusher eller camper! Var sniper på SnD, satte meg nett ned for å sjå meg rundt, såg ein og drepte han. Fekk ein mld; Fuckin CAMP! 2 rundar seinare plukka eg opp G18 for eg var tom for ammo på M9. So drepte eg han samme, sprang når eg drepte han. Fekk mld; Fuckin RUSHA! Lenke til kommentar
bas Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Alltid like gøy å se campere forsvare camping. Hvis dere eier det snev av skill så er det ikke no problem å hevde seg ved rushing, det går på hvem som har kjappest reaksjon og best aim. Å si at S&D er ment for camping er bare bullshit, de beste lagene rusher like mye i S&D som i noen annen game mode. Man har null skill om man må gjemme seg i et mørkt hjørne omringet av claymores med RPD og thermal vision for i det hele tatt å få noen kills. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg spilte HC SnD for et par dager siden, og var sniper. Jeg bevegde meg stort sett hele tiden, og gikk forskjellig vei i de forskjellige rundene. Jeg drepte en på det andre laget i flere av rundene, som tilfeldigvis også snipet, og han ble sykt sint. Fikk flere meldinger hvor han kalte meg camper, og han mente jeg utfordret han til sniperduell bare ved å drepe han. Det komiske var jo at det var HC, så det var ikke killcam, og dermed visste han ikke hvor jeg skjøt han fra engang, men han mente fortsatt jeg campet. Jeg lo. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvis du blir drept av samme camper på samme sted flere ganger på rad er du mer noob en han som sitter der. Jeg spilte en runde på skidrow der jeg på starten av runder løp til en plass for å vente på de som kom, som er svært vanlig å gjøre på starten av en runde, men når det andre laget ikke slutter å komme, selvfølgelig flytter jeg meg ikke. Jeg satt der og høvlet inn kills på kills nesten hele runden mens de på laget mitt fikk lik null. De hadde heller null interesse av å skyte ned air supporten min. Etterhvert fikk jeg nesten hele det andre laget på meg og da ble det litt mye for meg. Dette var TDM og de tapte så det sang etter bare fordi de prøvde å ta meg. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen som vet hvordan man skaffer titlen med den nakne dama på ei solseng? Jeg må seriøst ha den! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nå mangler jeg 20 noobtube kills for å ha alle Famas challenges. Det svir i sjela. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen som vet hvordan man skaffer titlen med den nakne dama på ei solseng? Jeg må seriøst ha den! Call in 25 UAVs. Call in 2 EMPs. Kill 20 enemies dazed by a flashbang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå