Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sluttet og spille for en mnd siden pga cheaters/lag/serversytemet/(xp/gravity/speed)servere. Nei blir nok ikke og spille mw2 med mindre de får opp et bedre anti cheat system og dedikerte servere. Hadde også vært kjekt og kunne chatte med folk i lobbyen utenom med mic :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
<br />Virker ikke som Infinity Ward tar ønsker og alt "etter" release så seriøst. Har de i det hele tatt klart å få opp siden med ekslusivt innhold? Fulgte jo med en kode man kunne få noe greier ved hjelp av, når man kjøpte spillet.<br />
Er vel mest på grunn av at det er trøbbel hos IW. Mange av arbeiderne har sluttet osv.

Kan lese mer om det her: http://www.gamer.no/artikler/53838/infinity-ward-smuldrer/

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at IW burde gjøre noe snart med spillet, men nå begynner jeg å bli dritt lei av at folk kun skal klage over det. Oss PS3 og 360 folk har ingen problemer det, og det blir ikke noe bedre at dere kommer med historien om hvor jævlig det er. Spillet i og for seg er sykt elskbart. Selv om jeg hater commando og danger close folk så må jeg si at det er litt kult at man kan bruke forskjellige taktikker på å drepe folk.

Lenke til kommentar

Er klar over problemer hos Infinity Ward, men de som sitter på de økonomiske interessene utøver tydeligvis dårlig lederskap om produktene og ryktet får lide av interne uenigheter og problemer. Mulig vi ser konsekvensen av for spesifikke oppgaver hos ansatte, noe som gir uheldige effekter ved fratredelse eller lignende. Problematisk for sluttbrukerene er det uansett.

Lenke til kommentar

Spawningsystemet synes jeg er helt idiotisk. Spawner under en care package marker og får den i hodet, midt i krigen eller rett ved fyren som nettopp drepte meg. Spilte TD i dag og drepte en fyr, så spawner han selfølgelig rett bak meg igjen og dreper meg... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at IW burde gjøre noe snart med spillet, men nå begynner jeg å bli dritt lei av at folk kun skal klage over det. Oss PS3 og 360 folk har ingen problemer det, og det blir ikke noe bedre at dere kommer med historien om hvor jævlig det er. Spillet i og for seg er sykt elskbart. Selv om jeg hater commando og danger close folk så må jeg si at det er litt kult at man kan bruke forskjellige taktikker på å drepe folk.

Det er ikke noe problem for dere fordi dere har alltid hatt dette systemet. PC og konsoll har alltid vært forrskjellige og det skal være forrskjellig. Jeg syntes det er helt feil at IW skal gjøre de helt like. De som har likt dedicatede servere har spilt pc og de som har likt match making systemet har spilt konsoll. Alle klagene over noobs kunne vært unngått med dedicatede servere, fordi en kan sette regler på servere og en kan finne en server med regler en liker. De som spiller på PC er vant til dette og da er det sykt irriterende å ikke kunne gjøre noe for å unngå dem eller stoppe cheatere.

De gjør vel det fordi en ikke kan legge på mods og det er mulig å ta betalt for oppdateringer til spillet. som f.eks. map packsene som kommer nå. Dette blir sansynelighvis den første map packen til cod som PC spillerne må betale for. Dette gjør de mens de har tjent en haug av millioner etter release og penger er vel det de trenger minst akkuratt nå.

Men ja jeg kjønner at det kan være irriterende å høre på all sytinga, men jeg håper du klarer å se det fra PC spillerne sin side også.

Spawningsystemet synes jeg er helt idiotisk. Spawner under en care package marker og får den i hodet, midt i krigen eller rett ved fyren som nettopp drepte meg. Spilte TD i dag og drepte en fyr, så spawner han selfølgelig rett bak meg igjen og dreper meg... :thumbdown:

Spawn systemet på cod har alltid vært dårlig da :/ ... Er kanskje enda verre på mw2 da en alltid skal spawe enda nærmere den som drepte deg for å fa payback.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig, dedicated servers hadde løst mange av problemene som finnes i MW2 for øyeblikket, det hadde jo til og med minket IWs kostnader. Jeg spiller fremdeles litt, støter ikke på så mange hackers at jeg blir "kvalt", liksom. Det er bare å verbal abuse dem på chaten ogleave serveren.

Gleder meg til Overgrown, noen som vet når release til PC er?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Aah, herlig COD runde selv om det var en wallhacker der.

Laget mitt lå under 123-177 på Domination på Afghan og da tenkte jeg at vi blir aldri å vinne.

Så laget mitt sperret de av på B, jeg byttet class til sniper og tok 6 folk som kom, deretter plantet jeg harriern på B og dro inn kills samtidig som jeg sendte opp AC-130 på området.

Fikk en god god del kills, og til slutt Nuke.

Skrev "GG" i chatten og da begynte det andre laget å stille spørsmålstegn osv for de ledet.

Så dro jeg opp nuken og alle på laget mitt ropte i miccen.

Faen for et episk øyeblikk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Herlig med sånne øyeblikk, hverfall når det er en cheater i bildet :D

Åja, glad han ikke hadde nuke selv, for han hadde en syk cheater stats!

Lenke til kommentar

I helgen skal jeg spille SnD myyye :D Lei av domination+ TDM/GW fordi spawnen er tåpelig, pluss folk som ikke kan spille, noobtuber eller er knifegale, eller er kongen av camping plassen.

Grunnen til at jeg spiller SnD er at jeg er med venner 5-4 stk, og det er sykt morsomt og spille taktisk/ Strategisk å bare ræv kjøre det andre laget, hvis de ikke er sam kjørte :D

Lenke til kommentar

Nå er jeg dritt lei mw2 og cheatere i spillet. ikke nok med det, nå har folk begynt å hacker servrene også. De 2 siste dagene har jeg havnet på servere som er hacket. F.eks. at en luring resetter mappen etter en stund, slik at den begynner på nytt igjen og dette gjør de hvor mange ganger de ønsker. Servere som disabler perks til det ene laget o.s.v.Steam og Vac sucks bigtime, sier nå jeg:(

Lenke til kommentar

Gleder meg til Overgrown, noen som vet når release til PC er?

29-30. April.

Det var den første datoen, men utgivelsen ble dessverre utsatt til 4. Mai. Det samme gjelder PS3.

BTW; noe som vet hvordan man blokker folk fra å joine Private Lobbyen din? Det er sykt frustrende når du spiller med venner, og så dukker det opp mange ukjente fra vennelistene til venna dine. Noen som vet hvordan jeg f. eks kan gjøre lobbyen til en Invite Only lobby? PS3 btw.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

BTW; noe som vet hvordan man blokker folk fra å joine Private Lobbyen din? Det er sykt frustrende når du spiller med venner, og så dukker det opp mange ukjente fra vennelistene til venna dine. Noen som vet hvordan jeg f. eks kan gjøre lobbyen til en Invite Only lobby? PS3 btw.

Noen som har en ide?

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Skøt ned chopper gunneren til en fyr på afghan i dag. Endte med at han vart sykt forbanna og skreik i mic'n til meg.

Han sendte meg også hatmeldinger

Sykt morsomt :D

Han ropte navnet mitt i mic'n og eg sa at eg skøt han ned og han ville vite hvor gammel eg var osv. :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...