Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Men hva er vitsen i å hacke seg til 10. Prestige? Desuten må det være dritkjedelig? Du har jo liksom ingenting å gjøre :s Vitsen er vel egentlig at man får enkelt alle våpen og camos osv uten å gjøre en innsats. Selv syns jeg det er ganske dumt, for du blir jo ikke bedre i noe visst du får alt servert på sølvfat. Det er kanskje artig de første gangene. Samme med boostere, du får jo ikke gleden av en ordentlig og adrenalinfyllt nuke når du knifer kompisen din 25 ganger. Edit: Har noen merket at de har blitt stuck i en match som f.eks Search and Destroy? Merket det flere ganger idag, kunne ikke røre meg. Er det problemer hos IWNet? Endret 14. april 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hele vitsen med spillet blir jo borte, hvertfall nesten. Lenke til kommentar
branick Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 3 nukes i samme matchen? mer enn 75 kills uten å dø vil jeg tro... Ikke bokstavelig talt 3 nukes altså... Nei, ikke uten å dø Men jeg endte opp på 92-7 til slutt. Når jeg fikk første nuken hoppet jeg ned klippen nederst ved A. Gjorde alt det samme enda en gang, og når jeg fikk den tredje var jeg i helikopteret mens spillet sluttet Hadde det vært 10/15 sekunder lenger igjen av kampen hadde jeg fått kalt den inn også. Var litt snurt når jeg hørte lyden og så at jeg fikk nuke, for så å ende kampen i helikopteret :/ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Får mange hatmeldinger for 10th prestige. Jeez. Tror jeg tar den til tredje prestige igjen. For det var jo egentlig det jeg var. Hva synes dere jeg burde gjøre? Er jo null stress å komme til 3 prestige, så lenge man er god. Jeg foreslår å starte helt på nytt. Da får du bl.a. se din virkelige K/D rate og du får gleden av å ta alle challengene, titlene, accoladene og emblemene på nytt. Nei nei nei... Man trenger IKKE være god for å komme ti ltredje prestige! Jeg suger gymsokker i mw2 men jeg har spilt mye og er snart lvl 36 elns i 3. prestige... Synes nå det er artig å spille selv om jeg ikke er god Lenke til kommentar
vipone Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Men hva er vitsen i å hacke seg til 10. Prestige? Desuten må det være dritkjedelig? Du har jo liksom ingenting å gjøre :s Vitsen er vel egentlig at man får enkelt alle våpen og camos osv uten å gjøre en innsats. Selv syns jeg det er ganske dumt, for du blir jo ikke bedre i noe visst du får alt servert på sølvfat. Faktisk så er det slik at når man hacker, kommer man til 9. prestige lvl 70, og må da gå i prestige derfra. Deretter vil du måtte lvle de 70 lvlene opp selv. Altså, man får ikke alle våpen og camos av seg selv. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg prestiga en gang jeg, og så stoppet jeg Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Men hva er vitsen i å hacke seg til 10. Prestige? Desuten må det være dritkjedelig? Du har jo liksom ingenting å gjøre :s Vitsen er vel egentlig at man får enkelt alle våpen og camos osv uten å gjøre en innsats. Selv syns jeg det er ganske dumt, for du blir jo ikke bedre i noe visst du får alt servert på sølvfat. Faktisk så er det slik at når man hacker, kommer man til 9. prestige lvl 70, og må da gå i prestige derfra. Deretter vil du måtte lvle de 70 lvlene opp selv. Altså, man får ikke alle våpen og camos av seg selv. Spørs jo akkurat på hvilken hack du bruker. Jeg så en i et youtubeklipp, den tok deg til lvl 70, 10 prestige, med alt unlocket. Camo, pro-perks, emblemer, titler, alt. Når man hacker seg opp på en slik måte, ser jeg ikke helt hva som er morsomt med spillet etter det. Er jo mye morsommere å få titler, og emblemer selv. Edit: typo Endret 15. april 2010 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 har mista litt sansen for spillet nå, var veldig veldig kjekt til å begynde med. Men nå er det overflood med hacka servere og cheatere. Rett og slett jævlig kvalmt, joina tre kamper på rad(!!) i går hvor det var hackede servere, da gikk jeg opp en hel fuckings prestige uten å ville det. NEste tre matchene var det cheatere som stod for tur. Det er rett og slett ikke noe kjekt lengre. Ekstremt på PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 har mista litt sansen for spillet nå, var veldig veldig kjekt til å begynde med. Men nå er det overflood med hacka servere og cheatere. Rett og slett jævlig kvalmt, joina tre kamper på rad(!!) i går hvor det var hackede servere, da gikk jeg opp en hel fuckings prestige uten å ville det. NEste tre matchene var det cheatere som stod for tur. Det er rett og slett ikke noe kjekt lengre. Ekstremt på PC. Så enig så enig, jeg å flere kompiser spiller gather på private match nå. Håpløst på internett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 *snufs* Xboxen min fikk RROD igår. No more MW2 for me, på en stund i allefall. Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det er i så fall ikke juksere på ps3 Hva er playtimen deres som spiller på xbox eller ps3? Og hvilken level er dere? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg gikk ikke instant lvl 70. Jeg spiller på PS3 og der går det ikke an, men det funket før. Jeg synes det blir for dumt å begynne på nytt. Why? Fordi da må jeg lage ny konto, blir ganske stress fordi da må jeg flytte over alle venne mine. Har rundt 40-50 nå, tror jeg. Grunnen til at jeg prestige hacket er det at jeg har hatt en del kontoer, og den jeg kom til 3rd prestige på, ble spammet med shit. Jeg orket ikke lvle opp igjen, altså, prestige. Nå tenker dere sikkert: Hvorfor ble han ikke bare 0. prestige, lvl 70? Jeg ville ha prestige challenges. Det ENESTE som er forandret er at jeg har et annet prestige ikon, og prestige titles/emblems. Det var ikke noe sånn ''Unlock All''-opplegg som på Xbox. Hvis jeg kunne, hadde jeg bedt IW om å resette kontoen. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Vurderer sterkt å avinstallere spillet nå...av følgende grunner: - Antallet cheaters har eksplodert det siste få ukene. Spiller du 5 runder i løpet av en dag, så er det garantert minst én cheater i minst 3 av lobbyene. Og det er ingen overdrivelse...Da snakker jeg ikke prestigehack, men aimbot og/eller wallhack. Tro meg, jeg vet hvordan man spotter cheaters så er ingen vits i å nekte for det. Når det gjelder prestigehack, så ødelegger ikke det spillet for andre så det er litt care. - Det ELENDIGE serversystemet. Ikke bare må man leve med nesten konstant lagg og dårlig updaterate, men det skal også en del arbeid til bare å komme seg inn i et spill uten å "miste" connection, enten det er "Unable to connect to host" eller "Server is full". Sistnevnte er forresten bare bullshit, den eneste grunnen til at man blir kasta ut når man får en slik error er fordi man ikke "passer inn" med resten av spillerne. Altså, IWNet prøver å balansere lagene med utgangspunkt i spillernes KD-ratio (eller noe i den duren), og dersom du ikke passer inn (f.eks. ved for høy ratio) så vil den ikke ha deg med. - Det er vanskelig å spille med kompiser. Enten er det bare en som kommer inn i et spill mens den andre blir kastet ut, eller så får man en av de vanlige errorene. Å spille med mer enn én kompis samtidig har jeg gitt opp for leeenge siden...Skal et under til at alle kommer inn på samme spill samtidig. - At man må vente et helt minutt + countdown + loading mellom hver match. Hva er vitsen?! Jeg ser ingen som helst grunn til at dette skal være nødvendig. Det er bare et enormt irritasjonsmoment. - Dårlig balasert killstreak-system. Det er gøy å få chopper, men det er altfor lett å få det. I dette tilfellet går dette stort sett i mitt favør, men jeg må innrømme at det generelt er altfor lett å få bra killstreaks (typ harrier og chopper). 11 killstreak for harrier og 17 for chopper hadde vært en bedre balanse spør du meg. - Det værste med laggen er ikke at man hakker bortover eller at ting går usmooth. Selv med en "perfekt" host er det enorm delay. Sikkert mange som ikke legger merke til det, men updateraten er enorm. Her snakker vi sikkert 20 ganger tregere enn i andre onlinespill som f.eks. CS. Dette fører til at enkelte spillere har en enorm fordel, siden du ser fienden lenge før han ser deg. I et spill som dette skal jo reaksjonstid være tellende, men det hjelper lite når man henger 0.5 sekunder etter fienden. (ja, det er faktisk ganske mye). - Hvorfor i all verden kan man ikke velge map selv?! Det er noe av det mest idiotiske jeg har vært borti. Når map-poolen holder et såpass lavt nivå som den gjør i MW2, er det helt håpløst at man ikke kan velge selv. Kartene er også meget dårlig designet, iallefall de fleste av dem. Er kun et par jeg synes er moro å spille...ikke det at det automatisk gjør dem til gode kart. Maps som Underpass, Estate (spesielt), Derail og Favela er eksempler på maps som er helt på trynet gameplay- og designmessig (ikke utseendemessig, men oppsettsmessig). Og det er ikke noe jeg sier bare fordi jeg misliker de kartene spesielt. - Elendig miljø ingame. Man møter KUN shitkids og folk som er ute etter bråk. Folk oppfører seg som om de er 13 år gamle briter som nettopp har lært å være tøff på nett. Folk whiner. Folk cheataccuser konstant, selv om de ikke har peiling. Men det er vel sånn det må bli når serversystemet er totalt random og man sjeldent møter noen igjen. Hadde spillet hatt dedicated servers ville MP blitt mye mer community-basert og miljøet hadde blitt bedre. Endret 15. april 2010 av SPRCO Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 ... Og likevel spiller folk det. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg er SÅ glad jeg ikke spiller dette spillet på PC eller Xbox. Det eneste problemet på PS3 er vel lagswitch. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Føler meg nesten litt flink! Lenke til kommentar
Gamer2K Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg sluttet å spille dette spillet nesten med en gang jeg fikk det. Grunnene er samme som SPRCO sier. En annen grunn var at spillet blir jo ikke oppdatert eller patchet i det hele tatt! Det er blant annet en reloade bug som har vært der helt fra starten. Jeg ga spillet en ny sjangse for noen dager siden, men kom jo bare inn på hacke servere som var fulle av cheatere! Jeg har spillet på pc Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Faen, prøvde det for siste gang. Enda mer cheatere, enda mer kids (er det noen som ikke er 13 år må mw2?) og enda mer hackede servere. Var ikke like mye cheats bare for 2 uker siden. Aldri mer. Ever. Herved uinstallert! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg synes seriøst synd på dere PC-gamere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå