michael691 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noobs. Møter sjeldent på haxorz Lenke til kommentar
branick Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Begynner halveis å skjønne hva som får folk til å booste til nuke, 5 matcher nå at jeg ble direkte manhunt på meg når jeg nådde 22-23 killstreak. Vil jo bare ha det forbaskede emblemet Finn deg et brett du kjenner godt ut og inn, hvor du vet hvor folk pleier å gå, og la fienden komme til deg istedet. Ikke gi de en fair fight, men hold deg gjemt bak en tønne, vegg eller liknende. For meg er afghan det brettet jeg elsker mest når det gjelder å få flest mulig kills. Det er faktisk det eneste brettet jeg har fått 3 nukes i samme matchen på til nå. Et tips på en god plassering er her: Bare prøv mer, det kommer av seg selv wtf? Brukte samme plassering, bare endret killstreakene mine til 7/11/25 istedet. Da var jeg i lag med en kompis, som satt ved toppen av trappa og passet på bakveien fra C, you know. Just in case noen skal være ekkel og forsøke å drepe meg bakfra Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 3 nukes i samme matchen? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 3 nukes i samme matchen? mer enn 75 kills uten å dø vil jeg tro... Ikke bokstavelig talt 3 nukes altså... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Ah, 2 nukes idag Edit: Bokstavelig talt 2 nukes, ikke 50 kills Endret 14. april 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Får mange hatmeldinger for 10th prestige. Jeez. Tror jeg tar den til tredje prestige igjen. For det var jo egentlig det jeg var. Hva synes dere jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Var 4 ganger fra nuke idag, døde altid av en noobtuber eller knifer; på 1,3,4,2 kills fra nuke Klarte bare 1 men hadde lyst på 5 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Får mange hatmeldinger for 10th prestige. Jeez. Tror jeg tar den til tredje prestige igjen. For det var jo egentlig det jeg var. Hva synes dere jeg burde gjøre? Bare jeg som ikke skjønner? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Får mange hatmeldinger for 10th prestige. Jeez. Tror jeg tar den til tredje prestige igjen. For det var jo egentlig det jeg var. Hva synes dere jeg burde gjøre? Du får gjøre det du vil... Det vatr vel en grunn til at du hacket deg til 10. prestige? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Får mange hatmeldinger for 10th prestige. Jeez. Tror jeg tar den til tredje prestige igjen. For det var jo egentlig det jeg var. Hva synes dere jeg burde gjøre? Bare jeg som ikke skjønner? Han hacket seg til 10.prestige og vurderer nå og sette den tilbake hvor han var før han hacka den. Spør du meg: Slett kontoen din og brekk CDene. FFFUUU Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Får mange hatmeldinger for 10th prestige. Jeez. Tror jeg tar den til tredje prestige igjen. For det var jo egentlig det jeg var. Hva synes dere jeg burde gjøre? Er jo null stress å komme til 3 prestige, så lenge man er god. Jeg foreslår å starte helt på nytt. Da får du bl.a. se din virkelige K/D rate og du får gleden av å ta alle challengene, titlene, accoladene og emblemene på nytt. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da sier jeg bare, idiot, også sier jeg enig i det Smågal sier. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hackers GTFO!!!!!!!!!!!! Brekk CD'en og kast Pc'n ut av vinduet og aldri mer game igjen. Hva er egentlig vitsen med å hacke seg 10th prestige, synes det er gøy og lvle legit, blir sure når folk skryter av at de har gjort det Møtte Tejb og Hutch på samme map nå ;D Tror de ødela hele KDR'en min ^^ Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hva faen er greia med at folk flipper ut over folk som hacker seg til 10th prestige? Hvis de vil komme seg til 10th prestige på en måte mens dere vil gjøre det på en annen måte så er vel det ett fett? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ah, heldig, hadde vært gøy å møte de Spesielt seananners som i mine øyne er utrolig god. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 I mine øyne så er hacks, hacks og forblir hacks... Jeg ser ikke vitsen med å hacke seg til 10th prestige heller da det gir mer glede å levle selv, blir liksom ikke like morro å spille nå som jeg selv er 10th prestige og ikke har noe mer "å spille for" Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Slutt å gå til personangrep folkens, jeg vil rapportere! Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Hahaha, mitt største lol øyeblikk på MW2 skjedde nå nettop; kasta trowing knife fra der jeg spawnet på Derail, og så traff den en bil som må ha vært skadet fra før slik at den eksploderte og drepte to fiender. Endret 14. april 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er i 10th Prestige selv. Men har desverre havnet på noen hackede servere og da jeg har tatt en kill har jeg blitt instant lvl70. Ganske kjedelig egentlig, kan jo ikke noe for det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det er jo greit, for det er ikke din skyld. Men hva er vitsen i å hacke seg til 10. Prestige? Desuten må det være dritkjedelig? Du har jo liksom ingenting å gjøre :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå