Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er boosting noe som er mest på konsoll?

Har spillt endel timer MW2 på pc og kan ikke huske at jeg har lagt noe særlig merke til boostere.

Det er veldig mange boostere på xbox i allefall (stort sett i ffa), men vi slipper i allefall andre typer cheatere.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

AC er jo vanskeligere å skyte ned, men merker godt at det er mange som suger med den. Hører at det kommer en AC, også greier de ikke drepe noen liksom :p

Er svært avhengig av kva slags bane du er på. AC-130 på Skidrow er ikkje noke særlig. Alt for mange innendørs områder der fienden kan søke dekkning. Unntaket er sjølvsagt om du speler Capture the flag, demolition eller ein liknande modus der fienden spawner på samme plass igjen og igjen. AC-130 kan bombe samme område nesten heile tida medan CG flyttar seg mykje meir frå plass til plass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Elsker AC-130, grunnen til det er at folk får panikk når de hører den skyte, CG er så statisk å kjedelig når man skyter med den.

Timer man rett og skyter rett med AC-130 kan man få en god del kills.

Lenke til kommentar

Begynner halveis å skjønne hva som får folk til å booste til nuke, 5 matcher nå at jeg ble direkte manhunt på meg når jeg nådde 22-23 killstreak.

Vil jo bare ha det forbaskede emblemet :(

Selvfølgelig blir du jakta ned, noe annet ville vært idiotisk av motstanderne, og det rettferdiggjør i hvertfall ikke boosting.

Lenke til kommentar

Elsker AC-130, grunnen til det er at folk får panikk når de hører den skyte, CG er så statisk å kjedelig når man skyter med den.

Timer man rett og skyter rett med AC-130 kan man få en god del kills.

Beste er på åpne brett, og du kjører setup på KS med harrier, pavelow & AC130. Alle kan være oppe samtidig! Da har fienden panikk, og er det ikke noe sted å gjemme seg, er de dødsdømt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...