Berniy Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skam Mushrooms Skaffer alt legit jeg Boosters og Cheaters (hvertfall Boosters) burde passe seg, for jeg kommer og tar de ^^ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Boosters vil bare ha meg til å bli så pissed off at jeg leaver server for så å joine igjen å spectate, for så og spawne en noobtube class og sende en rett inn i "the motherload" Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hadde en grunn å booste sitrep pro. IW overdrev latterlig mye med antall enemy equipment man måtte ødelegge. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det kan jeg si meg enig i, men boosting er latterlig dumt...... Tar tid men ikke uoppnålig, for så å synke så lavt som boosting Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hadde en grunn å booste sitrep pro. IW overdrev latterlig mye med antall enemy equipment man måtte ødelegge. Gjorde det selv i prestige 1:) men gjorde det ikke i FFA, gjorde det på cage match 3 person så jeg ikke ødla for noen. men har ikke giddet å gjøre det igjen Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Du liker 10 pga du hacket deg dit Uhmm.. nei? Jeg kunne valgt den prestigen jeg ville. o_O Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Booster hunting burde vært ein eigen spelmodus for fire spelarar. 3 mot 1, der dei tre personane må skaffe nuke før tida går ut, fjerde mann skal sabotere. Trur det hadde vært ein artig modus. Sjølv synest eg ikkje boosting er så veldig gale, er verre med folk som bruker cheats eller hack. Boostere er eigentleg ganske sårbare om folk berre bestemmer seg for å ta dei. Grunnen til at boosters lykkes med å skaffe seg nuke er stort sett fordi folk er meir opptatt av å drepe alle andre i staden for å jakte på boosters. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nå ble jeg plutselig level 70 igjen, fra lvl 15. Herregud jeg er lei nå. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Jeg spillte på en server, mitt i spillet byttes det map og et nytt spill starter - global thermonuclear war. Denne spillemoduset finnes ikke i menyen, hvordan får de til dette? Endret 12. april 2010 av wotg Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er hax. Det ligger i spillkoden, men man får ikke spilt det originalt. Heldig som får oppleve den moden :o Lenke til kommentar
branick Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg spillte på en server, mitt i spillet byttes det map og et nytt spill starter - global thermonuclear war. Denne spillemoduset finnes ikke i menyen, hvordan får de til dette? Det er hax. Det ligger i spillkoden, men man får ikke spilt det originalt. Heldig som får oppleve den moden :o Jeg fikk spille det her om dagen på sub base. Da var det ground war hardcore GTW, og bomben satt akkurat der B var. spillmodusen var litt morsom, håper den kommer en dag til "alle" Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Frister nesten å laste ned en hack, for å slå på den hver gang jeg møter noen andre som hacker. Annenhver server i dag :s Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Cheaters kan brenne, møtte nettop noen med wallhack på X360, skøt med FMJ Gjennom vegger og drepte meg, begynte og skyte før han kunne se meg Anbefaler alle og se denne vidden: http://www.youtube.com/watch?v=_iuB3tqMrpA Ble helt varm inni meg når jeg så den. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Frister nesten å laste ned en hack, for å slå på den hver gang jeg møter noen andre som hacker. Annenhver server i dag :s Enig med det du skriver i siste setningen din! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er jo nettopp akkurat derfor så mange cheater :-p Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tviler at det er derfor det er så mange som cheater, er vel mer det at det er så innmari enkelt å faktisk gjøre. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvordan får man C4 til å sprenge når den treffer bakken? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvordan får man C4 til å sprenge når den treffer bakken? Dobbeltklikker bruk-knappen(F)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå