Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Booster hunting burde vært ein eigen spelmodus for fire spelarar.

3 mot 1, der dei tre personane må skaffe nuke før tida går ut, fjerde mann skal sabotere. Trur det hadde vært ein artig modus.

Sjølv synest eg ikkje boosting er så veldig gale, er verre med folk som bruker cheats eller hack. Boostere er eigentleg ganske sårbare om folk berre bestemmer seg for å ta dei.

Grunnen til at boosters lykkes med å skaffe seg nuke er stort sett fordi folk er meir opptatt av å drepe alle andre i staden for å jakte på boosters.

Lenke til kommentar

Jeg spillte på en server, mitt i spillet byttes det map og et nytt spill starter - global thermonuclear war. Denne spillemoduset finnes ikke i menyen, hvordan får de til dette?

Endret av wotg
Lenke til kommentar

Jeg spillte på en server, mitt i spillet byttes det map og et nytt spill starter - global thermonuclear war. Denne spillemoduset finnes ikke i menyen, hvordan får de til dette?

Det er hax. Det ligger i spillkoden, men man får ikke spilt det originalt. Heldig som får oppleve den moden :o

Jeg fikk spille det her om dagen på sub base. Da var det ground war hardcore GTW, og bomben satt akkurat der B var. spillmodusen var litt morsom, håper den kommer en dag til "alle"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...