Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell, er forskjell på speed, og jump hig og evig ammo, og wallhack og aimbot. Og cheata faktisk ikke på det gamet jeg posta, pure skillz.

Ikke i min verden, for er du først en cheater så er det samme hvordan du cheater. Om du velger rank hack, aimbot, wallhack, superspeed, vektløshet, modifiserte care packages eller evig ammo er likegyldig! Når jeg kjøpte dette spillet var det for å ha det morsomt, men når jeg møter folk som cheater, eller modifiserer lobbyene til slike latterlige saker, så har jeg alltid lyst til å ta rennafart gjennom kabelen og tuppe "hosten" midt i nugattikrysset så skotuppen butter i drøvelen! Det er akkurat sånne som deg som gjør dette spillet til den negative opplevelsen folk har med det, skjønner du ikke det? Ta deg sammen gutt!

Dette er jo grunn nok til og gjøre det, og få sånne småunger som deg sure =D

Endret av Colado
Lenke til kommentar

Så du lever for å irritere andre? :no:

Synes synd på deg jeg.

btw: Hvis du mener branic er en småunge, betyr jo det at du er like mye eldre som du mener han er yngre. Siden han er 26 år må jo du være omtrent 20 år mer, 46... Snakker vi nolifer? Kom deg tilbake til selvangivelsen din du og la oss "unger" leke i fred.

;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Tusen takk for at du ødelegger spillet for alle andre med cheats, tusen tusen takk!

Lenke til kommentar

Så du lever for å irritere andre? :no:

Synes synd på deg jeg.

btw: Hvis du mener branic er en småunge, betyr jo det at du er like mye eldre som du mener han er yngre. Siden han er 26 år må jo du være omtrent 20 år mer, 46... Snakker vi nolifer? Kom deg tilbake til selvangivelsen din du og la oss "unger" leke i fred.

;)

Var ikke så mye alderen jeg tenkte på, var mest sutringa.

Lenke til kommentar

Var ikke så mye alderen jeg tenkte på, var mest sutringa.

At du oppfattet det som "sutring" var ikke meningen, for da forstår du det ikke. Hvordan kunne jeg sagt det på en penere måte for at du skulle forstått det? Jeg har sterk avsky mot alle som cheater online i spill, samme hvordan de gjør det. Alle har stort sett samme unnskyldning også: "Jeg skulle bare prøve det litt" / "Hva kan du gjøre med det?, stfu noob"

Problemet med personer som cheater online er at de mangler evnen til å tenke på andre enn seg selv, hvilket også gjør de egoistiske og uomtenksomme. Tror du folk som bare vil ha et par runder med MW2 ønsker å måtte bruke mye tid på å finne en lobby som er normal? Det er ikke få ganger jeg har brukt opptil 10 minutter bare på å komme til en gruppe folk som IKKE cheater! Det er utrolig frustrerende, når det man egentlig vil er bare å bli bedre i et spill man liker.. Jeg står fortsatt for det jeg nevnte om løpefart gjennom kabelen, det var absolutt ingen sutring. Hvis det var mulig på en eller annen måte hadde jeg gjort det hver gang!

-Øivind-

Lenke til kommentar

Når mange mange mennesker spiller sammen så er det trist at en person skal ødelegge morroa for alle de andre.

Juksing ødelegger hele dynamikken for alle andre enn den som jukser.

Samtidig så synes jeg at spillutviklerene burde få langt mere tyn, det er de som ikke sikrer spillet tilstrekkelig slik at folk kan utnytte koden og lage cheats.

Anticheat systemet i MW2 virker jo å være helt bak mål. Når jeg logger på et spill ser jeg ofte spillere jeg har spillt med før og som jeg vet cheater.

Lenke til kommentar

Ja, VAC systemet er elendig i MW2.

Håper de patcher det fort som faen!

Det skjer ikke før COD7 :p Det trenger implementering i kildekoden nederst i hierarkiet for at det skal være fungerende slik PB f.eks er (jeg sier ikke at PB er 100% sikkert heller).

@ wotg Du har møtt DEUS & Stewie Wonder right? Jeg blir matchet med de to annenhver dag minimum. Fatter ikke hvorfor IW vil det, når jeg leaver med en gang uansett..

OT: Hvis man forsøker å forlate en "ok" lobby, går det helt fint å velge en ny match. Men forsøker man å forlate en lobby med cheater(e) i, så blir man bare sendt rett tilbake. Er det bare jeg som opplever det slik?

Lenke til kommentar

[@ wotg Du har møtt DEUS & Stewie Wonder right? Jeg blir matchet med de to annenhver dag minimum. Fatter ikke hvorfor IW vil det, når jeg leaver med en gang uansett..

OT: Hvis man forsøker å forlate en "ok" lobby, går det helt fint å velge en ny match. Men forsøker man å forlate en lobby med cheater(e) i, så blir man bare sendt rett tilbake. Er det bare jeg som opplever det slik?

Møtt samme folka ja...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ja, VAC systemet er elendig i MW2.

Håper de patcher det fort som faen!

Det skjer ikke før COD7 :p Det trenger implementering i kildekoden nederst i hierarkiet for at det skal være fungerende slik PB f.eks er (jeg sier ikke at PB er 100% sikkert heller).

AAH FUCK ME!

Ødelegg for cheaterne med å ta selvmord i f.eks SnD, drit i K/D ratioen din å ødelegg for cheaterne.

Har vært i flere matcher der det har skjedd, å flere ganger drar cheateren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...