Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den på 4, tipper det er noe med PS3en din da. Prøvd å gjennopprette/formatere?

Fant ut av problemet :thumbup:

Når eg registrerer med usb blir det på 3 :hrm: men når eg registrerer uten usb kan eg velge 1,2,3,4,5 :cool: men da kommer ikkje volum,batteri,mic mute og alt ded der opp :thumbdown:

Lenke til kommentar

Flott, nå som det er gratis MW2 helg så har jeg bare møtt på cheatere!

Det har jeg merket også, men det er heldigvis ingen skillede cheatere som er på nå i helgen. Det er gjerne folk som ikke har spilt spillet noen gang før, og de klarer jeg faktisk å drepe en god del ganger selv om de bruker en form for aimbot :p Var en i natt som anklagde meg for aimbot fordi jeg drepte han når han selv brukte det. Han trodde genuint at det var det samme som god-mode tror jeg :/

x2 ...

Første par matchene var jeg overhappy da det var så sykt mange n00bs. Men etter de 2 matchene var det 2-3 med cheatere og da orka jeg ikke mer...

Ja, jævelig med cheatere, laga meg en account for og prøve det da, morsomt og hoste servere med speed og hoppe høyt :p

At det er mulig, du bare bidrar til dritten i spillet mao! Da skjønner jeg at screenshotsa du postet i en annen tråd er fra en server du cheatet på også ;)

Vell, er forskjell på speed, og jump hig og evig ammo, og wallhack og aimbot. Og cheata faktisk ikke på det gamet jeg posta, pure skillz.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

gratis MW2 helg hva er det? :p

At du kan laste ned å prøve Modern Warfare 2 gratis hele helgen, men på mandag tar det slutt.

silenz: Det var det jeg mente ja ;)

Lenke til kommentar

Det har jeg merket også, men det er heldigvis ingen skillede cheatere som er på nå i helgen. Det er gjerne folk som ikke har spilt spillet noen gang før, og de klarer jeg faktisk å drepe en god del ganger selv om de bruker en form for aimbot :p Var en i natt som anklagde meg for aimbot fordi jeg drepte han når han selv brukte det. Han trodde genuint at det var det samme som god-mode tror jeg :/

x2 ...

Første par matchene var jeg overhappy da det var så sykt mange n00bs. Men etter de 2 matchene var det 2-3 med cheatere og da orka jeg ikke mer...

Ja, jævelig med cheatere, laga meg en account for og prøve det da, morsomt og hoste servere med speed og hoppe høyt :p

At det er mulig, du bare bidrar til dritten i spillet mao! Da skjønner jeg at screenshotsa du postet i en annen tråd er fra en server du cheatet på også ;)

Vell, er forskjell på speed, og jump hig og evig ammo, og wallhack og aimbot. Og cheata faktisk ikke på det gamet jeg posta, pure skillz.

Kaller du en K/D på litt over 2 for pure skillz?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hadde den perfekte SnD runde nettop med syke frags.

2x headshot igjennom en vegg osv!

Made my day! :blush:

Edit:

Også litt søtt når andre skriker "CHEATER!!11" fordi man tar dem :D

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Ikke i min verden, for er du først en cheater så er det samme hvordan du cheater. Om du velger rank hack, aimbot, wallhack, superspeed, vektløshet, modifiserte care packages eller evig ammo er likegyldig! Når jeg kjøpte dette spillet var det for å ha det morsomt, men når jeg møter folk som cheater, eller modifiserer lobbyene til slike latterlige saker, så har jeg alltid lyst til å ta rennafart gjennom kabelen og tuppe "hosten" midt i nugattikrysset så skotuppen butter i drøvelen! Det er akkurat sånne som deg som gjør dette spillet til den negative opplevelsen folk har med det, skjønner du ikke det? Ta deg sammen gutt!
Lenke til kommentar

jeez ikke gama på en uke pga HD failure... Og nå har jeg fått i gang pcn igjen og skulle også være ederu en helg og game og kose meg men neida... Prøvde 4 matcher i går hvor 2 av dem var fulle av cheatere og nå når jeg kom hjem har jeg gamet i en time ca og har vel kun hatt 2 eller 3 hele runder uten cheaters. F**N I MEG AWESOME AV IW!!!! :realmad:

Vurderer å legge spillet på hylla for godt...

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Jeg og har en skin, den gjør så jeg kan se hvor alle sammen er gjennom vegger og sånn, men det er en skin da ...

EDIT:

Ikke i min verden, for er du først en cheater så er det samme hvordan du cheater. Om du velger rank hack, aimbot, wallhack, superspeed, vektløshet, modifiserte care packages eller evig ammo er likegyldig! Når jeg kjøpte dette spillet var det for å ha det morsomt, men når jeg møter folk som cheater, eller modifiserer lobbyene til slike latterlige saker, så har jeg alltid lyst til å ta rennafart gjennom kabelen og tuppe "hosten" midt i nugattikrysset så skotuppen butter i drøvelen! Det er akkurat sånne som deg som gjør dette spillet til den negative opplevelsen folk har med det, skjønner du ikke det? Ta deg sammen gutt!

Jeg er så jævla enig!

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...