xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 En uke XBL har vel en verdi av 10-11kr, eller 5kr for de som kjøper live andre steder. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du som tidligere i tråden mente du hadde kommet til 10. prestige med 900 kills; Jeg håper noen kommer hjem til deg og knuser spillkonsollen din med et balltre, du fortjener ikke spille dette spillet. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du som tidligere i tråden mente du hadde kommet til 10. prestige med 900 kills; Jeg håper noen kommer hjem til deg og knuser spillkonsollen din med et balltre, du fortjener ikke spille dette spillet. Huh!? Lenke til kommentar
wotg Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=PYC6i9Xod40&feature=popt00us07 Nice Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kom inn i en hacked server for første gang gitt. Gikk fra level 48 til 70. Det var 2 WHrs der også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det som er minuset med hackede servere, de har som regel ikke VAC på, altså det er fritt fram for å cheate. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Er det noen som har et headset med mikrofon aa anbefale for PS3? Virker utrolig greit aa kunne hoere hvor folk er. Endret 9. april 2010 av Henrik B Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg bruker den orignale med Bluetooth fra Sony, funker helt supert Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg bruker den orignale med Bluetooth fra Sony, funker helt supert Har nett kjøpt den, men det kommer ikkje mye lyd inn i microfonen når den henger ved øyre. Har prøvd å justere mellom 1,2,3,4 og 5, men kan bare velge 3. Noen tips?? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har den på 4, tipper det er noe med PS3en din da. Prøvd å gjennopprette/formatere? Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har den på 4, tipper det er noe med PS3en din da. Prøvd å gjennopprette/formatere? Nope, og hva skal eg formatere og hvordan??? Når eg prøver å skifte tall blir alle sammen svarte og utrykkelig untatt 3 Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fant denne siden der du ser nederst, men eg har jo det originale Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg har den på 4, tipper det er noe med PS3en din da. Prøvd å gjennopprette/formatere? Nope, og hva skal eg formatere og hvordan??? Når eg prøver å skifte tall blir alle sammen svarte og utrykkelig untatt 3 Sletta enheten og innstallerte på nytt,og det virka, men nå kommer det ikkje opp en melding i hjørnet om mic'n er på osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Flott, nå som det er gratis MW2 helg så har jeg bare møtt på cheatere! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 x2 ... Første par matchene var jeg overhappy da det var så sykt mange n00bs. Men etter de 2 matchene var det 2-3 med cheatere og da orka jeg ikke mer... Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er det noen som har et headset med mikrofon aa anbefale for PS3? Virker utrolig greit aa kunne hoere hvor folk er. Jeg bruker den orignale med Bluetooth fra Sony, funker helt supert Tror han mente at man kan høre folk kommer gående osv. Da kan man ikke bruke microfonen. Man trenger et headset som spiller lyden inn på selve headsettet isteden fro ut fra tv'n. 2 eksepempler - tritton AX - Turtle beach Lenke til kommentar
Colado Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 x2 ... Første par matchene var jeg overhappy da det var så sykt mange n00bs. Men etter de 2 matchene var det 2-3 med cheatere og da orka jeg ikke mer... Ja, jævelig med cheatere, laga meg en account for og prøve det da, morsomt og hoste servere med speed og hoppe høyt Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ja, jævelig med cheatere, laga meg en account for og prøve det da, morsomt og hoste servere med speed og hoppe høyt Tror ingen vil kjøpe mw2 vist de prøver det i helgen. Er nok veldig mange som gjør dette i helgen Kom inn på min første hacked server i går etter at prøve perioden hadde begynt og det var meget kjipt. Heldigvis så var jeg lvl 67 første prestige så gjorde ikke så mye. Legger nok spillet bort nå siden steam/iw ikke gidder og gjøre noe med cheater's Lenke til kommentar
branick Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Flott, nå som det er gratis MW2 helg så har jeg bare møtt på cheatere! Det har jeg merket også, men det er heldigvis ingen skillede cheatere som er på nå i helgen. Det er gjerne folk som ikke har spilt spillet noen gang før, og de klarer jeg faktisk å drepe en god del ganger selv om de bruker en form for aimbot Var en i natt som anklagde meg for aimbot fordi jeg drepte han når han selv brukte det. Han trodde genuint at det var det samme som god-mode tror jeg :/ x2 ... Første par matchene var jeg overhappy da det var så sykt mange n00bs. Men etter de 2 matchene var det 2-3 med cheatere og da orka jeg ikke mer... Ja, jævelig med cheatere, laga meg en account for og prøve det da, morsomt og hoste servere med speed og hoppe høyt At det er mulig, du bare bidrar til dritten i spillet mao! Da skjønner jeg at screenshotsa du postet i en annen tråd er fra en server du cheatet på også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå