Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Da har jeg spilt gjennom campaign på Veteran. Må si jeg er brukbart fornøyd, og at spillet oppfylte forventningene. Jeg har dog noen problemer med storyen:

 

 

Hva faen var egentlig poenget med å sende den nuken fra ubåten? Price babler om større smell, få slutt på krigen og så videre, men det eneste han oppnådde var vel egentlig å ødelegge en romstasjon og få noen russiske helikoptre til å dette ned. Er det noe jeg ikke har forstått?

 

 

Og uansett hvor mye jeg bannet over Tsjernobyl-oppdraget på Veteran i CoD4, merker jeg nå at jeg savner et oppdrag som er så vanskelig at jeg vil brekke tastaturet i to.

 

Var det forresten noen andre som tok vitsen med Ghost?

 

 

Han gjorde det for og få en slutt på "krigen" eller ikke en direkte slutt. Men han gjorde det slik at ingen ting av elektronikk kunne brukes. Og dermed ikke tingene en er avhengig av i moderne krig. Derfor han gjorde det!

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SPØRSMÅL!

 

Hva skjer når man aktiverer Nuke? Man har da 25 kills, får man alle killsa fra alle som dør? Man dør selv, det vet jeg, men litt tøft hvis man hadde fått 25 kills pluss alle de andre som er i livet.

 

Hvis ikke, så er det litt teit. Ingen gidder å rissikere en ny killstreak ved å bare vinne matchen. Hvis en på laget har 25 i killstreak, betyr det vel egentlig at laget ditt vinner matchen uansett pga noobs på det andre laget.

Lenke til kommentar
SPØRSMÅL!

 

Hva skjer når man aktiverer Nuke? Man har da 25 kills, får man alle killsa fra alle som dør? Man dør selv, det vet jeg, men litt tøft hvis man hadde fått 25 kills pluss alle de andre som er i livet.

 

Hvis ikke, så er det litt teit. Ingen gidder å rissikere en ny killstreak ved å bare vinne matchen. Hvis en på laget har 25 i killstreak, betyr det vel egentlig at laget ditt vinner matchen uansett pga noobs på det andre laget.

 

Du får kills for alle på motstanderlaget som dør. Dvs. de som ikke er allerede død når nuken treffer. Resten av spillerne dør også og kampen avsluttes med seier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...