Skjelvgråt Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Da har jeg spilt gjennom campaign på Veteran. Må si jeg er brukbart fornøyd, og at spillet oppfylte forventningene. Jeg har dog noen problemer med storyen: Hva faen var egentlig poenget med å sende den nuken fra ubåten? Price babler om større smell, få slutt på krigen og så videre, men det eneste han oppnådde var vel egentlig å ødelegge en romstasjon og få noen russiske helikoptre til å dette ned. Er det noe jeg ikke har forstått? Og uansett hvor mye jeg bannet over Tsjernobyl-oppdraget på Veteran i CoD4, merker jeg nå at jeg savner et oppdrag som er så vanskelig at jeg vil brekke tastaturet i to. Var det forresten noen andre som tok vitsen med Ghost? Han gjorde det for og få en slutt på "krigen" eller ikke en direkte slutt. Men han gjorde det slik at ingen ting av elektronikk kunne brukes. Og dermed ikke tingene en er avhengig av i moderne krig. Derfor han gjorde det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Altså: No more modern warfare Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Du kan si det slik ja. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Du kan si det slik ja. Hehe Price er litt oldschool føler jeg Syns han er av de kulere karaterene i spillet. Gammal, barsk og careface Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Likte mest Gaz og kapteinen til price jeg : 3 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Kaptein Price er med i Call og Duty 2, derfor han er old school Men, spillet runnet på Veteran. Herlig! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ferdig med SP nå Likte vrien på slutten osv osv, men skulle gjerne vært LITT lenger..(griske pengesvina skal sikkert selge DLC hvor man dreper makarov) Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Eller kanskje det er ein fortsettelse som kommer i MW3? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Vet noen om jeg får kjøpt COD kontrollen i Norge? Den til PS3 altså Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Vet noen om jeg får kjøpt COD kontrollen i Norge? Den til PS3 altså http://zailor.no/index.php?searchinput=Mod...&submit.y=0 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Prøvde såvidt den ferdiglagde riot-klassen, og tok ned et visir med høyre bumper (eller venstre). Hva er egentlig fordelen med den? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Kaptein Price er med i Call og Duty 2, derfor han er old school Men, spillet runnet på Veteran. Herlig! Price er med i alle CoD spillene til IW, om jeg ikke tar helt feil. Modellert på en av utviklerene? Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Det er vel ikke samme Price? Hvis han var med i 2. verdenskrig kan han ikke ha holdt ut til 2016? Edit: Ser at de ligner, særlig på barten... bestefar? Endret 15. november 2009 av imapwnu Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 SPØRSMÅL! Hva skjer når man aktiverer Nuke? Man har da 25 kills, får man alle killsa fra alle som dør? Man dør selv, det vet jeg, men litt tøft hvis man hadde fått 25 kills pluss alle de andre som er i livet. Hvis ikke, så er det litt teit. Ingen gidder å rissikere en ny killstreak ved å bare vinne matchen. Hvis en på laget har 25 i killstreak, betyr det vel egentlig at laget ditt vinner matchen uansett pga noobs på det andre laget. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 SPØRSMÅL! Hva skjer når man aktiverer Nuke? Man har da 25 kills, får man alle killsa fra alle som dør? Man dør selv, det vet jeg, men litt tøft hvis man hadde fått 25 kills pluss alle de andre som er i livet. Hvis ikke, så er det litt teit. Ingen gidder å rissikere en ny killstreak ved å bare vinne matchen. Hvis en på laget har 25 i killstreak, betyr det vel egentlig at laget ditt vinner matchen uansett pga noobs på det andre laget. Du får kills for alle på motstanderlaget som dør. Dvs. de som ikke er allerede død når nuken treffer. Resten av spillerne dør også og kampen avsluttes med seier. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Prøvde såvidt den ferdiglagde riot-klassen, og tok ned et visir med høyre bumper (eller venstre). Hva er egentlig fordelen med den? Man tåler eksplosiver bedre. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Aha, trodde muligens det var noe spesielt for riot-klassen. Litt sløvt at det må aktiviseres for å ha effekt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er jeg den eneste som alt+tab ikke virker hos på Multiplayeren ??? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er vel ikke samme Price? Hvis han var med i 2. verdenskrig kan han ikke ha holdt ut til 2016? Edit: Ser at de ligner, særlig på barten... bestefar? Seff det er samme Price! Han er legendarisk Fikk frysninger når jeg reddet han i the Gulag under campaignen. Men er han med i WaW? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er jeg den eneste som alt+tab ikke virker hos på Multiplayeren ??? ' Har samme problem, ofte funker det ikke. (muligens in-game). Når jeg tabber opp igjen tar det i tillegg kjeeempelang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå