Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Kjører høy sens med assault rifles og skrur det ned når jeg skal scope med sniper aller andre våpen.

Kjører en blanding av høy og lav sens jeg.

Er det en fordel med lav sens på sniperen?

Skjønner at man øker refleksene ved å ha høy sens når du for eksempel skal springe med AR/SMG.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører høy sens med assault rifles og skrur det ned når jeg skal scope med sniper aller andre våpen.

Kjører en blanding av høy og lav sens jeg.

Er det en fordel med lav sens på sniperen?

Skjønner at man øker refleksene ved å ha høy sens når du for eksempel skal springe med AR/SMG.

På PC er det litt avhengig av størrelsen på musematten din. Idielt sett så vil du ha ein sensitivitet som lar deg svinge minst 180 grader rundt utan å treffe kanten på musematta. I tillegg så vil du ha muligheita til å finsikte utan at dette krever millimeter presisjon. Lav sens når du sniper gjer at sjølv om du ikkje klarer å plassere musa på nøyaktig rett plass så vil du likevell ha siktet på fienden. Har du for høg sensitivitet når du sniper risikerer du at siktet flyttar seg langt vekk frå fienden som du skulle være uheldig å bevege musa ein fjerdedels millimeter for mykje.

Lenke til kommentar

Spiller primært med sniper selv, og lav sensivity er selvmord spør du meg. Jeg vil si det har mye med hvor god du er, bruk høy om du er treffsikker.

Mange av de beste spillerne (typ pros) bruker ultralow sens. Iallefall i CS og CSS. Er man kjapp nok er det mye mer effektivt enn highsens siden det er lettere å finsikte. Ulempen er at man raskt får gnagsår på undersiden av armene hvis man ikke har smooth musematte :p

Endret av SPRCO
Lenke til kommentar

Spiller primært med sniper selv, og lav sensivity er selvmord spør du meg. Jeg vil si det har mye med hvor god du er, bruk høy om du er treffsikker.

Mange av de beste spillerne (typ pros) bruker ultralow sens. Iallefall i CS og CSS. Er man kjapp nok er det mye mer effektivt enn highsens siden det er lettere å finsikte. Ulempen er at man raskt får gnagsår på undersiden av armene hvis man ikke har smooth musematte :p

Om du har ei musematte som dekker halve skrivebordet så er det nok veldig effektivt å spele med lav sensitivitet.

Skal du snu deg fort bruker du heile arma til å bevege musa tvers over heile skrivebordet, og når du skal finsikte så bruker du berre handleddet.

Men dei ferraste har så god plass, i tillegg blir det nok slitsomt i lengda om du skal bevege musa så langt under vanlig speling.

Lenke til kommentar

Mulig "prosa" bruker det i CS/CSS, spilte 1.6 mye før og lav sens har aldri funka for meg.

I mw2 bruker jo mange "pros" høy sensivity når de sniper (f.eks. Hutch).

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Er det noen andre enn meg som har opplevd at folk kan styre serverne på MW2 på pc nå? Plutselig så bytter de map og endre sprintspeed og masse annet kødd.

Dette har de kunnet i lang tid allerede, så flaks for deg hvis du først har havnet på en slik server nå nylig :) De styrer uendelig ammo, hvor høyt du hopper, hvor fort du løper, hva som er i care packagene, hvor mye EXP du får per kill, og generellt leker konger på haugen.

hater det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...