Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kjører høy sens med assault rifles og skrur det ned når jeg skal scope med sniper aller andre våpen. Kjører en blanding av høy og lav sens jeg. Er det en fordel med lav sens på sniperen? Skjønner at man øker refleksene ved å ha høy sens når du for eksempel skal springe med AR/SMG. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kjører høy sens med assault rifles og skrur det ned når jeg skal scope med sniper aller andre våpen. Kjører en blanding av høy og lav sens jeg. Er det en fordel med lav sens på sniperen? Skjønner at man øker refleksene ved å ha høy sens når du for eksempel skal springe med AR/SMG. På PC er det litt avhengig av størrelsen på musematten din. Idielt sett så vil du ha ein sensitivitet som lar deg svinge minst 180 grader rundt utan å treffe kanten på musematta. I tillegg så vil du ha muligheita til å finsikte utan at dette krever millimeter presisjon. Lav sens når du sniper gjer at sjølv om du ikkje klarer å plassere musa på nøyaktig rett plass så vil du likevell ha siktet på fienden. Har du for høg sensitivitet når du sniper risikerer du at siktet flyttar seg langt vekk frå fienden som du skulle være uheldig å bevege musa ein fjerdedels millimeter for mykje. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er som Avatar sier at man får større presisjon med sniper om man bruker lav sens, hvertfall om man sikter langt vekk. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Spiller primært med sniper selv, og lav sensivity er selvmord spør du meg. Jeg vil si det har mye med hvor god du er, bruk høy om du er treffsikker. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Spiller på Ultra-high både med assault og sniper og hele pakka. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fikk en uke gratis XBL for å ha kjøpt Mappacken på dag 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fikk gratis ONLINE på ps3 når jeg kjøpte den:) hadde sykt bra runde på demoiltion 69 kills:D Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ja men du har fremdeles ikke ny kartene Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Spiller primært med sniper selv, og lav sensivity er selvmord spør du meg. Jeg vil si det har mye med hvor god du er, bruk høy om du er treffsikker. Mange av de beste spillerne (typ pros) bruker ultralow sens. Iallefall i CS og CSS. Er man kjapp nok er det mye mer effektivt enn highsens siden det er lettere å finsikte. Ulempen er at man raskt får gnagsår på undersiden av armene hvis man ikke har smooth musematte Endret 8. april 2010 av SPRCO Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Spiller primært med sniper selv, og lav sensivity er selvmord spør du meg. Jeg vil si det har mye med hvor god du er, bruk høy om du er treffsikker. Mange av de beste spillerne (typ pros) bruker ultralow sens. Iallefall i CS og CSS. Er man kjapp nok er det mye mer effektivt enn highsens siden det er lettere å finsikte. Ulempen er at man raskt får gnagsår på undersiden av armene hvis man ikke har smooth musematte Om du har ei musematte som dekker halve skrivebordet så er det nok veldig effektivt å spele med lav sensitivitet. Skal du snu deg fort bruker du heile arma til å bevege musa tvers over heile skrivebordet, og når du skal finsikte så bruker du berre handleddet. Men dei ferraste har så god plass, i tillegg blir det nok slitsomt i lengda om du skal bevege musa så langt under vanlig speling. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 High sense er best, poppet opp sensen til 7 på tirsdag og merker at jeg er mer treffsiker og over lever lengre. Fikk selv 1 uke grats XBL for map packen på Dag 1 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nå spiller ikke jeg så mye sniper, og heller ikke på PC. Men på Xbox merket jeg at det var viktig å ha det ihvertfall over medium for å ta fiender som løper. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Mange av de beste spillerne (typ pros) bruker ultralow sens. Iallefall i CS og CSS. Er man kjapp nok er det mye mer effektivt enn highsens siden det er lettere å finsikte. Ulempen er at man raskt får gnagsår på undersiden av armene hvis man ikke har smooth musematte Mulig "prosa" bruker det i CS/CSS, spilte 1.6 mye før og lav sens har aldri funka for meg. I mw2 bruker jo mange "pros" høy sensivity når de sniper (f.eks. Hutch). Endret 8. april 2010 av Smågal Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg bruker høy sens på PC:cool: Kunne ikke hatt høyere eller lavere. Det er perfekt. Lenke til kommentar
Soletti91 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er det noen andre enn meg som har opplevd at folk kan styre serverne på MW2 på pc nå? Plutselig så bytter de map og endre sprintspeed og masse annet kødd. Lenke til kommentar
branick Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er det noen andre enn meg som har opplevd at folk kan styre serverne på MW2 på pc nå? Plutselig så bytter de map og endre sprintspeed og masse annet kødd. Dette har de kunnet i lang tid allerede, så flaks for deg hvis du først har havnet på en slik server nå nylig De styrer uendelig ammo, hvor høyt du hopper, hvor fort du løper, hva som er i care packagene, hvor mye EXP du får per kill, og generellt leker konger på haugen. hater det! Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 1,2 millioner pålogget på PS3. WTF :o Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=PYC6i9Xod40&feature=popt00us07 Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 1,2 millioner pålogget på PS3. WTF :o WTF, hos meg er det 0 pålogget O_o. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fikk en uke gratis XBL for å ha kjøpt Mappacken på dag 1 Fikk det jeg og! Føltes enormt å få en uke ekstra på mine 13 forhåndsbetalte måneder. :---P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå