Berniy Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Likt som meg Rævkjøre de andre en match, for så og suge hardt neste match Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Samme her, hadde noen rå runder i går og plutselig så lå jeg langt nede på lista. Skjønner ikke helt hva som skjer når jeg plutselig blir så dårlig, men Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 har vel med motstand, flaks på spots til motstanderen og mye annet tipper de fleste har det sånn;) Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har du kjøpt de nye banene? Det går litt tregt for meg også noen ganger, men det hjelper veldig med å ha grei Internett tilkobling. Jepp. Jeg tror ikke det har noe med min internett tilkobling, da jeg aldri har måttet vente så lenge før. Da var det maks 30 sek jeg måtte vente. Men får håpe det blir bedre etterhvert, hvis ikke bør det komme en ny oppdatering. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har en time med oppdateringer på Steam nå, maskinen har stått ubrukt i en uke, er det map-filene som blir lastet ned ettersom det var en stor oppdatering? Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har ikke kommet noe mappack til PC. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Map packen er på 300+ mb på xbox ihvertfall. Også var det noen oppdateringer sammen med map packen. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) drøyt at alle tenker hack med en gang de ser 10th prestige, jeg ble det legit for ca en mnd sia... Creds til deg. Endret 7. april 2010 av TazDog Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Level 62 snart! Gleder meg til Prestige. Hva er det best å spille for å få mest xp? Spiller ofte Free for all nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Demolition, & SnD er de som jeg samler mest XP på i allefall. Spiller sjelden SnD da Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Spill med meg, Cramer og en venn av han i party du. Da ranker du opp raskt. ^^, Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvorfor går det fortere viss han spiller med dere 3? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Level 62 snart! Gleder meg til Prestige. Hva er det best å spille for å få mest xp? Spiller ofte Free for all nå. Jeg syns domination er knall, spiller du bra får du mye kills (levler våpen fort som gir mye xp) og tar over mange flagg som også fører til mye xp. Jeg får skjelden under 7-8k uten challenges, men som sagt levler du våpen fort siden man har stort potensiale til å drepe mange og det gir mye xp. S&D er også bra for xp dersom du spiller bra. Får lett 10k pr match uten challenges om du dreper rundt 10 stk dør 0-3 ganger og kanskje deffer/planter bomba en gang elns Hvorfor går det fortere viss han spiller med dere 3? Er som regel enklere å vinne kamper med litt sammarbeid pluss man kan få info på hvor folk er osv ; ) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Har map packen kommet til pc? Isåfall, how to get? Endret 7. april 2010 av MadsFN Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvorfor går det fortere viss han spiller med dere 3? Er som regel enklere å vinne kamper med litt sammarbeid pluss man kan få info på hvor folk er osv ; ) Jupp. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen teknikker for å bli bedre på quickscope? Klarer det sånn ca, men ikke når de står veldig langt ifra.. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Liker Intervention best til Quick,Drag scooping og Barret best på Hardscooping. Det som er lurt er å høyne sensiviteten til rundt 5-7 (X360), og bruke disse Perksa: Sleight Of Hand PRO, Stopping Power PRO, STeady Aim Pro. Når du da løper rundt på banen eller patroler og ser en fiende er det bare å ha crosshairs rundt fienden for da og trykke sikte knappen kort inn slik at du så vidt ser igjennom linsen et kort øyeblikk før du skyter. Drag scoope er at du sikter raskt og drar crosshairs fort over motstanderen og skyter i det fienden er midt i Crosshairs. Ganske rask begvegelse. Noscope kan variere, enten skyter du uten å ha peiling på om du treffer, ellers kan du prøve å trykke inn sikteknappen og skyte 2-3 sec etter du har trykket gjerne litt raskere, du siktere ikke inn, men bevegelsen gjør at accuracyen øker. Hardscoope er å stå stille og vente på et strategisk bra sted til fienden kommer for så å plukke alle sammen ut. Endret 8. april 2010 av berniy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 På pc, kjører der høy sens eller lav sens på musen? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kjører høy sens med assault rifles og skrur det ned når jeg skal scope med sniper aller andre våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå