Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du kjøpt de nye banene? Det går litt tregt for meg også noen ganger, men det hjelper veldig med å ha grei Internett tilkobling.

Jepp. Jeg tror ikke det har noe med min internett tilkobling, da jeg aldri har måttet vente så lenge før. Da var det maks 30 sek jeg måtte vente. Men får håpe det blir bedre etterhvert, hvis ikke bør det komme en ny oppdatering. :)

Lenke til kommentar

Level 62 snart! Gleder meg til Prestige. Hva er det best å spille for å få mest xp? Spiller ofte Free for all nå.

Jeg syns domination er knall, spiller du bra får du mye kills (levler våpen fort som gir mye xp) og tar over mange flagg som også fører til mye xp. Jeg får skjelden under 7-8k uten challenges, men som sagt levler du våpen fort siden man har stort potensiale til å drepe mange og det gir mye xp. S&D er også bra for xp dersom du spiller bra. Får lett 10k pr match uten challenges om du dreper rundt 10 stk dør 0-3 ganger og kanskje deffer/planter bomba en gang elns

Hvorfor går det fortere viss han spiller med dere 3?

Er som regel enklere å vinne kamper med litt sammarbeid pluss man kan få info på hvor folk er osv ; )

Lenke til kommentar

Liker Intervention best til Quick,Drag scooping og Barret best på Hardscooping.

Det som er lurt er å høyne sensiviteten til rundt 5-7 (X360), og bruke disse Perksa:

Sleight Of Hand PRO, Stopping Power PRO, STeady Aim Pro.

Når du da løper rundt på banen eller patroler og ser en fiende er det bare å ha crosshairs rundt fienden for da og trykke sikte knappen kort inn slik at du så vidt ser igjennom linsen et kort øyeblikk før du skyter.

Drag scoope er at du sikter raskt og drar crosshairs fort over motstanderen og skyter i det fienden er midt i Crosshairs. Ganske rask begvegelse.

Noscope kan variere, enten skyter du uten å ha peiling på om du treffer, ellers kan du prøve å trykke inn sikteknappen og skyte 2-3 sec etter du har trykket gjerne litt raskere, du siktere ikke inn, men bevegelsen gjør at accuracyen øker.

Hardscoope er å stå stille og vente på et strategisk bra sted til fienden kommer for så å plukke alle sammen ut.

Endret av berniy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...