Iceman22 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har vel fått rundt 5 harrier --> chopper gunner idag, kunne fått nuke mange ganger, men neida... alltid en eller annen IDIOT som må skyte ned helikopteret!!! Er så irriterende, så mye jobb/stress for å komme seg til chopper gunneret for ingenting! Var ikke så vanskelig før! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nice film, Konamixx! Du spiller ikke tilfeldigvis CoD4? Har spilt mange timer CoD4 ja. Popper det inn i boxen engang i blant, men ikke så ofte nå om dagen. Veldig glad du er på 360:) Denne filmen er noe av det beste jeg har sett(Y) Jo takk. Hyggelig med positiv feedback Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Da er det respekt til deg, men når jeg ser en i prestige 10 tenker jeg hack. Nå er det da slik at jeg spiller på ps3, og ingen har hacket seg til noe under 10 prestige såvidt jeg vet. Er noe få. Tenker hack med en gang jeg ser 10th prestige, jeg også. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har aldri møtt noen jeg faktisk tror har gjort prestige 10 på legit vis. Hver gang jeg ser en i prestige 10 tenker jeg bare at vedkommende sannsynligvis er en kid som har hacket seg dit. Er ikke creds i det hele tatt, tvert imot. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 drøyt at alle tenker hack med en gang de ser 10th prestige, jeg ble det legit for ca en mnd sia... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 hah, jobber forsatt med å komme meg til første prestige jeg 10 lvl'er igjen, har 24 hours played omtrent Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kom til snart level 68 jeg. 0-te prestige, så gikk jeg lei av spillet. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 På hvilke kanaler finner dere kamper på mirc. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 På hvilke kanaler finner dere kamper på mirc. Tror #cod6.wars er den største Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hva er greia med at harriers plutselig begynte å dodge stinger-missiler hele tiden? Er ikke uvanlig av harriers dodger 2 stinger, til og med 3. Kan ikke huske at det var sånn før, er bare de siste ukene. Lenke til kommentar
branick Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hva er greia med at harriers plutselig begynte å dodge stinger-missiler hele tiden? Er ikke uvanlig av harriers dodger 2 stinger, til og med 3. Kan ikke huske at det var sånn før, er bare de siste ukene. Akkurat dette har jeg merket mye til også i det siste, og det irriterer meg at jeg må ta selvmord en gang ekstra for å ta ned 2 harriers Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) På hvilke kanaler finner dere kamper på mirc. Tror #cod6.wars er den største under hvilken irc server ligger den Endret 6. april 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 På hvilke kanaler finner dere kamper på mirc. Tror #cod6.wars er den største under hvilken irc server ligger den quakenet Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Hadde den sykeste starten på en runde!! Afghan mellom bunker A og B, jeg borte ved B (på domination). Skyter en og får First blood. Så går jeg litt til siden så jeg ser en liten sprekk igjennom hele bunkeren og skyter random noen burst igjennom der med famas. Får multi kill (4) helt random fordi jeg så ingen av dem Deretter sende jeg fort ut predator og får dobbel kill, Harrieren fikser fort meg til Chopper gunner. Da choppergunneren er ferdig har jeg 21 kills og alle andre har 1 og 2 kills :!: (Fikk et eller annet challange, men ingen title) Senere i runden fikk jeg dobbelt kill mens jeg er flashet. Da også med famas, og vil ikke si det var spraying fordi jeg så granaten komme opp og da siktet jeg inn der og skjøt. Kameraten min som er drit god satt ved siden av meg med hakeslepp Nei det ble ikke filmet =( Endret 6. april 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 På hvilke kanaler finner dere kamper på mirc. Tror #cod6.wars er den største under hvilken irc server ligger den quakenet Takk Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Telles ikke Pave Low på dine killstreak? Måtte drepe de to siste på egenhånd for å få AC-130 etter at jeg hadde fått en 4-5 kills med helikopteret :s Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Digg, hadde en ganske bra runde i min verden med 50-6-5 Syns det var meget bra på banen Favela og med spillet Demolition Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Telles ikke Pave Low på dine killstreak? Måtte drepe de to siste på egenhånd for å få AC-130 etter at jeg hadde fått en 4-5 kills med helikopteret :s Gjør ikke det. Vet dog ikke grunnen, men regner med at det er fordi Pave Low herjer? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Da var den endelig klar. http://www.youtube.com/watch?v=VyO3t-rmdZY Må høres med musikk da redigeringen til tider følger denne veldig bra. Kom gjerne med tilbakemeldinger Ellers, rate/comment/sub er det ikke det de sier... Edit: Og husk å se i HD Kjempe video! Ble subscriber, og håper veldig på mer fra deg! Men det spinnrundt greiene er så dumt. Du ser tydlig rundt minutt 2:40 eller noe, når du hoppe ned fra taket, spinner rundt, og skyter han som ligger der, at du treffer en halvmeter foran han, og alikevel så dør han. Man ser hvor kulen går i bakken. Jeg klarer det ikke selv, men syns spillet er rart på det der. Av og til sikter jeg bak folk, eller henger etter når jeg skal treffe, eller har ikke siktet på den på quickscope, og treffer. Akkurat som om mennesket er en magnet, eller har en usynlig aura rundt seg som man heller ikke må bli truffet i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå