sureup Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Min film er mye bedre, har tilogmed en bergenser som sier "Rekååår rekååårrd" http://www.youtube.com/watch?v=6Uc3VqGDz3M Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Må høres med musikk da redigeringen til tider følger denne veldig bra. Kom gjerne med tilbakemeldinger Ellers, rate/comment/sub er det ikke det de sier... Edit: Og husk å se i HD Minn meg på at jeg ikke har lyst å spille mot deg :--P Sykt fet film! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Noen som vil selge meg dette spillet til ps3? 300,- ? 800 kr så er spillet ditt. Konamixx, nice film. Du var jo ganske syk med sniper. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 TazDog, ser at du la meg til som venn og det er best at du ikke heter IDRAMFLASHI håper jeg. Du er i prestige 10 og rank 17 og har bare 800 kills og 900 death? Camper du som faen og dreper aldri noen? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Taz drev med boosting sa han for en stund tilbake siden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Uansett, du skal faen meg ha drept flere enn 800 når du er i prestige 10. Jeg er ikke i prestige (rank:34) enda på den nye kontoen og jeg har drept langt over 1000. Endret 6. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nai, men han driver vel med andre ting også da skjønner'u Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Vel, det ser teit ut når han har kun brukt 12 timer på å komme til 10 prestige, mens andre har brukt flere dager. Forresten, hvordan booster du at du ranker såppas? Endret 6. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg har snart spilt i to dager og bare kommet til rank 58... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nå er jeg i Rank 36 og har spilt i ca 15 timer. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Spilt 2 dager og er rank 34 Første Prestige. Fått en haug med Weapon attatchment's og mange challenges og spiller mye SnD så K/D ratioen min er veldig høy Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Taz drev med boosting sa han for en stund tilbake siden. Jupp, men det var på en annen konto. Driver ikke med det lenger. TazDog, ser at du la meg til som venn og det er best at du ikke heter IDRAMFLASHI håper jeg. Du er i prestige 10 og rank 17 og har bare 800 kills og 900 death? Camper du som faen og dreper aldri noen? Det er nok meg du. Men jeg orket ikke lvle opp denne, begynne helt på nytt. Den andre kontoen min kom jeg meg til 3. prestige på og jeg bare prestige hacket denne nye kontoen sånn at jeg ikke trenger å prestige. Hadde det ikke vært for prestige challenges, hadde jeg ikke gjort det. Endret 6. april 2010 av TazDog Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Bare meg eller virket siktet på sniperne mye mindre enn før? Kan være meg som ikke husker er en stund siden jeg spilte sniper Merket det også etter å ha spilt bad company 2, der er jo hele skjermen dekket med sniper scope, etter å ha prøvd mw2 igjen så føltes siktet veldig lite, så kanskje det er det? Der har vi nok syndebukken syns plutselig at jeg ikke så noe i scopet lengre Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Vel, det ser teit ut når han har kun brukt 12 timer på å komme til 10 prestige, mens andre har brukt flere dager. Forresten, hvordan booster du at du ranker såppas? Prestige Hack. Kan ikke være noe annet. Endret 6. april 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Prestige hack fjerner jo hele morroa med spillet Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Enig, alle i prestige 10 ser jeg på som noobs. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvorfor er egentlig 10'ende prestige noob, men alle under er greit? hva om du ærlig har oppnåd 10'ende prestige? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Da er det respekt til deg, men når jeg ser en i prestige 10 tenker jeg hack. Nå er det da slik at jeg spiller på ps3, og ingen har hacket seg til noe under 10 prestige såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Nice film, Konamixx! Du spiller ikke tilfeldigvis CoD4? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Da var den endelig klar. http://www.youtube.com/watch?v=VyO3t-rmdZY Må høres med musikk da redigeringen til tider følger denne veldig bra. Kom gjerne med tilbakemeldinger Ellers, rate/comment/sub er det ikke det de sier... Edit: Og husk å se i HD Veldig glad du er på 360:) Denne filmen er noe av det beste jeg har sett(Y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå