HCG Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvorfor ny konto? Bare for å spørre Syns iRaste så bedre ut på PS3, det som var hovedgrunnen Addet deg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvorfor ny konto? Bare for å spørre Syns iRaste så bedre ut på PS3, det som var hovedgrunnen Addet deg. Faen... Neida Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bare meg eller virket siktet på sniperne mye mindre enn før? Kan være meg som ikke husker er en stund siden jeg spilte sniper Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Da var den endelig klar. http://www.youtube.com/watch?v=VyO3t-rmdZY Må høres med musikk da redigeringen til tider følger denne veldig bra. Kom gjerne med tilbakemeldinger Ellers, rate/comment/sub er det ikke det de sier... Edit: Og husk å se i HD Endret 5. april 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bra film! Bra du har laget filmen med flere kills få rad, istedet for en hau med random kills Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Den Var Sykt Bra Konamixx Likte at musikken fulgte gameplayet, og at du hadde noen optimistiske 360'er og no scopes her og der Er tilbake fra Australia Så får vel teste noe MW2, merket at bailout sugde noe kraftig Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jo takk takk, Ja jeg ville nødig pakke inn altfor mange vanelige skudd om de ikke var i serier, men heller forbeholde det til litt villere skudd (AKA flaks skudd ), måtte dog ty til litt "fillere" etterhvert for å få alt slik vi ville ha det. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvordan tar du opp fra XBOX 360 til Pc har lyst men inner det aldri ut :S Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bare meg eller virket siktet på sniperne mye mindre enn før? Kan være meg som ikke husker er en stund siden jeg spilte sniper Du må ikke velge ACOG scope.. neida tuller Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bruker en slik en til å ta opp med. Er dog ikke direkte billig, men den funker veldig bra. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Cred for sinnsykt rå film Konamixx! Skulle ønske det var litt annet enn kun Intervention/50.cal skudd men for all del, rå film! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Veldi bra film Konamixx! Likte ikke musikken så godt, men gameplaye var dritbra! Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bare meg eller virket siktet på sniperne mye mindre enn før? Kan være meg som ikke husker er en stund siden jeg spilte sniper Merket det også etter å ha spilt bad company 2, der er jo hele skjermen dekket med sniper scope, etter å ha prøvd mw2 igjen så føltes siktet veldig lite, så kanskje det er det? Anyway, noen som vet når map pack kommer til PC ? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen andre som syns at FAL er effektiv å skyte med? Liker den ganske godt selvom det er semi-auto. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nå er jeg så eitrandes forbanna på IW og dritten deres. Koste meg å med å spille, så kutter serveren og jeg må joine et spill. Hva skjer så? jo det er en hacka server og jeg går autmatisk opp til neste prestige Hva faen er vitsen med ranking systemer hvis det kan crackes, hackes og what not. FY FAEN! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen som vil selge meg dette spillet til ps3? 300,- ? Lenke til kommentar
branick Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 @ Konamix: Gøy å se andre spille som meg selv Subbet deg også i vente på neste utgave Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Gleder meg til 29. April, blir en fin bursdagsgave det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå