Smågal Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Swee----eeeeet. Senere i natt da om du ikke skal legge deg snart/jeg sovner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Swee----eeeeet. Senere i natt da om du ikke skal legge deg snart/jeg sovner? Må opp tidlig i morgen, damn ski-trip. Beklager at vi går litt mye off-topic folkens. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen bekreftet dato for map packen til PS3? Er så grundig lei de banene som er i dag, er så mange latterlig dårlige gjennomtenkte maps og som er så ekkel farge på. De kunne ha gjennomført de mapsa mye bedre. Samtidig er jeg lei knifere, at man skal plutselig greie å løpe 10 meter og knife en når man skyter fyren to ganger med en hagle er for meg et stort spørsmål og det er også noe som er jævla irriterende. Kan jeg vel at jeg plutselig har gode runder og ligger helt på topp og noen ganger er jeg rett og slett ræva, er altfor ustabil og det er ikke gøy Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Mulig jeg hermer litt vel hermer litt etter en på forrige side, men det kan f*** ikke gjentas ofte nok. Ikke så jævlig vanskelig egentlig.. Og til ditt siste avsnitt: Du er for dårlig til å skyte med hagle. Endret 5. april 2010 av oletangen Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Får de som har lyst på gratis microsoft points klikk den linken her og kopier inn din egen link slik at andre kan komme inn å http://www.mspointsgenerators.com/ Endret 5. april 2010 av Ueland Fjernet Refferal link Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen bekreftet dato for map packen til PS3? Er så grundig lei de banene som er i dag, er så mange latterlig dårlige gjennomtenkte maps og som er så ekkel farge på. De kunne ha gjennomført de mapsa mye bedre. Gikk lei for godt over en måned siden, har vel ikke spilt et sekund i den perioden og det var ikke mange timene i måneden før den heller. Jeg er vel litt her: http://www.youtube.com/watch?v=iNz0wq7uthQ&feature=related Har ikke tenkt å spille et sekund før den kommer til PS3. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Mulig jeg hermer litt vel hermer litt etter en på forrige side, men det kan f*** ikke gjentas ofte nok. Ikke så jævlig vanskelig egentlig.. Og til ditt siste avsnitt: Du er for dårlig til å skyte med hagle. Ja, du hermer og finn på noe nytt. Og jeg orket ikke å google i natt, var for trøtt. Og til ditt siste setning. Nei, jeg er ikke for dårlig med å skyte hagle, er bare noen jævla kødder som må ha 1000 prosent mere liv enn andre. Manx, ja jeg har også blitt litt lei. Men lagde meg ny konto på PS3 og følte jeg hadde en liten tvang til å komme meg til der jeg var Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvorfor ny konto? Bare for å spørre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Nå begynner jeg å bli passe smålei av spillet, er i sjette prestige (lvl 63-64). Prestiger som regel med en gang jeg kommer i lvl 71, har ikke noe til overs for AK-47'en. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Hvorfor ny konto? Bare for å spørre Syns iRaste så bedre ut på PS3, det som var hovedgrunnen Endret 5. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Slutt å tull Markus (Pop-Fiske), eg sa det jo til deg ista! Nettopp ferdig med en minitage! Er ikke god til å redigere, men klippene er ok Her er den Ja, men ein enklare Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Da var min montage så godt som ferdigredigert. Ble en maratonøkt igår kveld og den ble rett og slett ikke så altfor værst. Regner med jeg uploader den til tuben i løpet av kvelden, i HD glory. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Mulig jeg hermer litt vel hermer litt etter en på forrige side, men det kan f*** ikke gjentas ofte nok. Ikke så jævlig vanskelig egentlig.. Og til ditt siste avsnitt: Du er for dårlig til å skyte med hagle. Ja, du hermer og finn på noe nytt. Og jeg orket ikke å google i natt, var for trøtt. Og til ditt siste setning. Nei, jeg er ikke for dårlig med å skyte hagle, er bare noen jævla kødder som må ha 1000 prosent mere liv enn andre. Manx, ja jeg har også blitt litt lei. Men lagde meg ny konto på PS3 og følte jeg hadde en liten tvang til å komme meg til der jeg var Ingen har 1000 prosent mer liv enn andre, forget it. Det at du ikke orket å google er kun en dårlig unnskyldning siden det tok deg mange flere krefter å skrive et innlegg her Sorry for at jeg ble litt irritert, men noen ganger må man tenke før man skriver.. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er det bare meg som irriterer seg over alt rasket som ligger rundt på banene som man ikke kan gå forbi eller hoppe over? Så utrolig irriterende å bli drept fordi man ikke får beveget seg fordi man henger fast i en plankebit eller lignende... Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Er det bare meg som irriterer seg over alt rasket som ligger rundt på banene som man ikke kan gå forbi eller hoppe over? Så utrolig irriterende å bli drept fordi man ikke får beveget seg fordi man henger fast i en plankebit eller lignende... Ikke sant? Latterlig. Hva har moderne krigføring med å sitte fast i en plankebit og gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Blir bare flere og flere hackede servere der ute, noen som merker dette også? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Blir bare flere og flere hackede servere der ute, noen som merker dette også? Ja, syntes det er litt digg jeg da, er blitt noen rakse prestiger her og der Kommer inn, og plutselig 70! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Kan jeg vel at jeg plutselig har gode runder og ligger helt på topp og noen ganger er jeg rett og slett ræva, er altfor ustabil og det er ikke gøy Der er vi to, noen ganger blir jeg ikke mer ræva, og andre ganger blir jeg beskyldt for å hacke Blir bare flere og flere hackede servere der ute, noen som merker dette også? Ja, syntes det er litt digg jeg da, er blitt noen rakse prestiger her og der Kommer inn, og plutselig 70! Men det er da ikke moro? Endret 5. april 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Skjer med sniping da ? Får jo for fa*n hitmarket på alt no Lenke til kommentar
Colado Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan jeg vel at jeg plutselig har gode runder og ligger helt på topp og noen ganger er jeg rett og slett ræva, er altfor ustabil og det er ikke gøy Der er vi to, noen ganger blir jeg ikke mer ræva, og andre ganger blir jeg beskyldt for å hacke Blir bare flere og flere hackede servere der ute, noen som merker dette også? Ja, syntes det er litt digg jeg da, er blitt noen rakse prestiger her og der Kommer inn, og plutselig 70! Men det er da ikke moro? Kanskje ikke for noen, men har i det siste vert lei av CoD, og blir en smule gøy når man ser man popper opp til lvl 70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå