Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er en del folk som har sitti på TG og spilt en del mw2 sammen, i samme "klan", men bare casual sammensetning av bekjente. Vi har kun spilt hardcore headquarters, og as we speak har vi klart en win streak på 70 runder. Ganske fornøyde :D

Vi bare møtt både 1, 2 og 3 cheatere på samme game på motsatt lag, men vi har stått på og ofra KD ratio for å vinne kampen selv om det var noen jævler av noen cheatere på motsatt lag... Så er relativt fornøyd med 70 strake seiere :D

Lenke til kommentar

Tror nok det er IW du skal takke.

Joda, du har forsåvidt rett i det :p

Ble du VAC banna branick?

Nei jeg ble ikke det, men det fucka jo opp scoren min, og alle som går inn for å sjekke meg nå ser en kvadrillion millioner med poeng? nice :/

Vi er en del folk som har sitti på TG og spilt en del mw2 sammen, i samme "klan", men bare casual sammensetning av bekjente. Vi har kun spilt hardcore headquarters, og as we speak har vi klart en win streak på 70 runder. Ganske fornøyde :D

Vi bare møtt både 1, 2 og 3 cheatere på samme game på motsatt lag, men vi har stått på og ofra KD ratio for å vinne kampen selv om det var noen jævler av noen cheatere på motsatt lag... Så er relativt fornøyd med 70 strake seiere :D

Det er sånn det skal gjøres :) Regner med det er litt morsommere å vinne over et lag med cheatere enn vanlige randoms også?

Lenke til kommentar

Det som er irreiterende på SND er at noen tar bomba for å så legge seg ned å campe:@

Jeg pleier å vente litt med å gå hvis jeg har bomba. For det andre laget venter på deg og vet at du kommer. Venter du litt skal du nok se bedre resultater enn å bare storme på ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det som er irreiterende på SND er at noen tar bomba for å så legge seg ned å campe:@

Jeg pleier å vente litt med å gå hvis jeg har bomba. For det andre laget venter på deg og vet at du kommer. Venter du litt skal du nok se bedre resultater enn å bare storme på ;)

Sant, som regel rusher de fleste i begynnelsen.

Taktikken er å ta det rolig, for det andre laget blir ganske fort stresset og har lyst på kills.

Lenke til kommentar

De beste lagene rusher eller har en del rushere i S&D og spiller tilnærmet TD. De stoler på egne skills og overraskelsesmoment, men har selvsagt full kontroll på hvor man skal løpe osv. Man kan så klart prøve å campe i public lobbyer, men man blir ikke noe bedre spiller av det.

Finnes lite som er like tilfredsstillende som å utslette hele motstanderlaget i løpet av et kort minutt.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Jeg syns Spas er beste hagla vertfall.

Ikke enig med deg pop! Du får ofte skutt folk 2 ganger før de har drept deg med some machine gun! :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Taktikken er å ta det rolig

Booooooooooooooooooooooooooooooring :p

Haha, se derja! :D

Har noen nye gode taktikker på lager vi må teste ut nestegang!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...