Sisyphus Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 De lager scripts i C++. Har en på friendslista som lagde en egen script hvor vi hadde super fart og hoppa sånn 300 meter. Han blei banna da:P Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 De lager scripts i C++. Har en på friendslista som lagde en egen script hvor vi hadde super fart og hoppa sånn 300 meter. Han blei banna da:P Takk gud for det! Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tror nok det er IW du skal takke. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ble du VAC banna branick? Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Vi er en del folk som har sitti på TG og spilt en del mw2 sammen, i samme "klan", men bare casual sammensetning av bekjente. Vi har kun spilt hardcore headquarters, og as we speak har vi klart en win streak på 70 runder. Ganske fornøyde Vi bare møtt både 1, 2 og 3 cheatere på samme game på motsatt lag, men vi har stått på og ofra KD ratio for å vinne kampen selv om det var noen jævler av noen cheatere på motsatt lag... Så er relativt fornøyd med 70 strake seiere Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tror nok det er IW du skal takke. Joda, du har forsåvidt rett i det Ble du VAC banna branick? Nei jeg ble ikke det, men det fucka jo opp scoren min, og alle som går inn for å sjekke meg nå ser en kvadrillion millioner med poeng? nice :/ Vi er en del folk som har sitti på TG og spilt en del mw2 sammen, i samme "klan", men bare casual sammensetning av bekjente. Vi har kun spilt hardcore headquarters, og as we speak har vi klart en win streak på 70 runder. Ganske fornøyde Vi bare møtt både 1, 2 og 3 cheatere på samme game på motsatt lag, men vi har stått på og ofra KD ratio for å vinne kampen selv om det var noen jævler av noen cheatere på motsatt lag... Så er relativt fornøyd med 70 strake seiere Det er sånn det skal gjøres Regner med det er litt morsommere å vinne over et lag med cheatere enn vanlige randoms også? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det som er irreiterende på SND er at noen tar bomba for å så legge seg ned å campe:@ Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det som er irreiterende på SND er at noen tar bomba for å så legge seg ned å campe:@ Du spiller med meg. Lenke til kommentar
branick Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det som er irreiterende på SND er at noen tar bomba for å så legge seg ned å campe:@ http://www.youtube.com/watch?v=KDUsNxVfcwg&playnext_from=TL&videos=hirf2rfel3k Made me laugh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Iskall, kommer du fra Bergen? Nope, Nordland/Narvik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det som er irreiterende på SND er at noen tar bomba for å så legge seg ned å campe:@ Jeg pleier å vente litt med å gå hvis jeg har bomba. For det andre laget venter på deg og vet at du kommer. Venter du litt skal du nok se bedre resultater enn å bare storme på Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Korleis kan eg filme på PS3 ? Veit det står andre plassar, men det finner eg ikkje x) Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ikke så vrient, egentlig... Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ikke så vrient, egentlig... Google ja x) Der tok ein den på meg òg. Har hatt helglan, er litt trøtt no:p Men takk skal du ha ! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Slutt å tull Markus (Pop-Fiske), eg sa det jo til deg ista! Nettopp ferdig med en minitage! Er ikke god til å redigere, men klippene er ok Her er den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det som er irreiterende på SND er at noen tar bomba for å så legge seg ned å campe:@ Jeg pleier å vente litt med å gå hvis jeg har bomba. For det andre laget venter på deg og vet at du kommer. Venter du litt skal du nok se bedre resultater enn å bare storme på Sant, som regel rusher de fleste i begynnelsen. Taktikken er å ta det rolig, for det andre laget blir ganske fort stresset og har lyst på kills. Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) De beste lagene rusher eller har en del rushere i S&D og spiller tilnærmet TD. De stoler på egne skills og overraskelsesmoment, men har selvsagt full kontroll på hvor man skal løpe osv. Man kan så klart prøve å campe i public lobbyer, men man blir ikke noe bedre spiller av det. Finnes lite som er like tilfredsstillende som å utslette hele motstanderlaget i løpet av et kort minutt. Endret 4. april 2010 av bas Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Taktikken er å ta det rolig Booooooooooooooooooooooooooooooring Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg syns Spas er beste hagla vertfall. Ikke enig med deg pop! Du får ofte skutt folk 2 ganger før de har drept deg med some machine gun! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Taktikken er å ta det rolig Booooooooooooooooooooooooooooooring Haha, se derja! Har noen nye gode taktikker på lager vi må teste ut nestegang! Endret 4. april 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå