magiQ Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fikk nok første uka det kom ut :| Lenke til kommentar
branick Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hmmmm. Etter x antall hundre timer på mw 2 kom jeg plutselig til å tenke på: Hvorfor spiller jeg egentlig dette spillet? Det er jo kjedelig. Same shit, different day. Jeg ble plutselig drit møkk lei av spillet. Har derved ikke vært inne på mw 2 siden i forrige uke. Noen flere som får nok? Det har blitt 6 joggeturer denne uka, en for hver gang jeg ville spille.. Fant ut at hvis jeg hadde lagt ned like mye tid på personlig pleie hadde jeg hatt strandkroppen sikret i februar allerede! Latterlig vettu, kaste bort 18dager! på et forbanna spill, bare for å pleie en voksende epenis? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 er på museumbrettet. hva skal jeg gjøre deR? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ingenting. Trykke den røde knappen og drepe alle. Må virkelig si ifinity ward tenkte hardt på å lage den bonuslevelen altså.. Har ikke spilt Mw2 på over en måned. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 da skjedde det plutselig noe. hakke sjangs mot alle de Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 6th prestige Mange timer played nå da? Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei! Har et lite noobish spørsmål selv om jeg har spilt en stund Jeg spiller på pc og har ikke funnet ut hvordan jeg kan skrive i chatten sånn at bare teamet mitt ser hva jeg skriver... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei! Har et lite noobish spørsmål selv om jeg har spilt en stund Jeg spiller på pc og har ikke funnet ut hvordan jeg kan skrive i chatten sånn at bare teamet mitt ser hva jeg skriver... Noen som kan hjelpe? "t" for å skrive til alle, "y" for team.. Teamchat har blå skrift. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Takk Det var jo ikke så fryktelig vanskelig å finne inne på options så jeg nå >.< Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 tredje runden i kveld, også måtte en hacket server ødelegge det igjen :/ Nå vet jeg jo ikke engang om jeg skal le eller bli forbanna engang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvordan klarte du det? Hørte "Enemy AC-130 above!" å så ca hvor AC-130´en var. Deretter startet jeg predatoren å dro den i enden av banen, så flyet under å traff den, ganske kjekt Beklager sent svar, har vært på hytten. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Må ha vært utrolig kult Iskall, kommer du fra Bergen? Lenke til kommentar
wotg Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 6th prestige Mange timer played nå da? Rundt 300 timer. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 På Airstrikes, kan man styre den pila så kommer på rundingen? Isåfall hvordan? (PC) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hold inn høgrepilen og dra. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 tredje runden i kveld, også måtte en hacket server ødelegge det igjen :/ Nå vet jeg jo ikke engang om jeg skal le eller bli forbanna engang.. Har jo et X antall hundre timer på mw 2, men har enda til gode å havne på en hacket server. Er dette vanlig? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 tredje runden i kveld, også måtte en hacket server ødelegge det igjen :/ Nå vet jeg jo ikke engang om jeg skal le eller bli forbanna engang.. Har jo et X antall hundre timer på mw 2, men har enda til gode å havne på en hacket server. Er dette vanlig? Har havnet på flere sånne servere. Vanligst for meg har vært dem med god-mode på. Har ikke havnet på noen sånne prestige servere enda da. Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 @ TRIKRIN: Som du ser har jeg også et visst antall timer i MW2, men dette var første gangen jeg havnet på en server med exp hack. Det startet som vanlig med uendelig ammo, hoppe høyt og løpe rundt wasteland på 4 sekunder, så jeg tenkte jeg skulle teste spas i høy fart, møtte 3 i hulen som var i en klynge, og tok alle tre på 2 skudd. Først DA så jeg at poengene var skrevet med bokstaver på skjermen :/ dro ut pluggen fra internetten, men det ble lagret uansett tydeligvis Nå kan folk faktisk si at jeg har en "hacket" konto også, og det med god grunn :/ @ LOCKBREAKER: Jeg håper du blir skånet fra å havne på en for fremtiden også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå