Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmm. Etter x antall hundre timer på mw 2 kom jeg plutselig til å tenke på:

Hvorfor spiller jeg egentlig dette spillet? Det er jo kjedelig. Same shit, different day.

Jeg ble plutselig drit møkk lei av spillet. Har derved ikke vært inne på mw 2 siden i forrige uke.

Noen flere som får nok?

Det har blitt 6 joggeturer denne uka, en for hver gang jeg ville spille.. Fant ut at hvis jeg hadde lagt ned like mye tid på personlig pleie hadde jeg hatt strandkroppen sikret i februar allerede! Latterlig vettu, kaste bort 18dager! på et forbanna spill, bare for å pleie en voksende epenis?

Lenke til kommentar

Hei!

Har et lite noobish spørsmål selv om jeg har spilt en stund :dontgetit:

Jeg spiller på pc og har ikke funnet ut hvordan jeg kan skrive i chatten sånn at bare teamet mitt ser hva jeg skriver...

Noen som kan hjelpe? :)

"t" for å skrive til alle, "y" for team.. Teamchat har blå skrift.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hvordan klarte du det? :)

Hørte "Enemy AC-130 above!" å så ca hvor AC-130´en var.

Deretter startet jeg predatoren å dro den i enden av banen, så flyet under å traff den, ganske kjekt :D

Beklager sent svar, har vært på hytten.

Lenke til kommentar

tredje runden i kveld, også måtte en hacket server ødelegge det igjen :/

620284.jpeg

620285.jpeg

Nå vet jeg jo ikke engang om jeg skal le eller bli forbanna engang..

Har jo et X antall hundre timer på mw 2, men har enda til gode å havne på en hacket server.

Er dette vanlig?

Lenke til kommentar

tredje runden i kveld, også måtte en hacket server ødelegge det igjen :/

620284.jpeg

620285.jpeg

Nå vet jeg jo ikke engang om jeg skal le eller bli forbanna engang..

Har jo et X antall hundre timer på mw 2, men har enda til gode å havne på en hacket server.

Er dette vanlig?

Har havnet på flere sånne servere. Vanligst for meg har vært dem med god-mode på. Har ikke havnet på noen sånne prestige servere enda da. :)

Lenke til kommentar

@ TRIKRIN: Som du ser har jeg også et visst antall timer i MW2, men dette var første gangen jeg havnet på en server med exp hack. Det startet som vanlig med uendelig ammo, hoppe høyt og løpe rundt wasteland på 4 sekunder, så jeg tenkte jeg skulle teste spas i høy fart, møtte 3 i hulen som var i en klynge, og tok alle tre på 2 skudd. Først DA så jeg at poengene var skrevet med bokstaver på skjermen :/ dro ut pluggen fra internetten, men det ble lagret uansett tydeligvis :( Nå kan folk faktisk si at jeg har en "hacket" konto også, og det med god grunn :/

@ LOCKBREAKER: Jeg håper du blir skånet fra å havne på en for fremtiden også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...