Fredrik Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Briter er jo tvers gjennom grusomme mennesker å ha med å gjøre i spill da. Burde vært auto-mute på de. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Briter er tvers gjennom grusomme mennesker å ha med å gjøre i de fleste sammenhenger. Faen at live'n ikke funker. Jeg har ikke hytte, hva skal jeg gjøre i påska da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Tok nettop ned en AC-130 med Predator Missile. Flere som har klart det eller? Artig å se reaksjonen til fyren som hadde den Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Du sender predatoren på AC-130, Predatoren starte fra høyere høgde en AC-130. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Flere som opplever at laggen når man starter spillet ikke går bort? :s Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Du sender predatoren på AC-130, Predatoren starte fra høyere høgde en AC-130. Jeg skjønte at man sender predatoren på ac-130, men trodde ikke den startet høyere Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er det seriøst bare jeg som ikke kommer innpå online på 360!? Jeg kaster snart boksen ut av vinduet. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Har hatt problemer jeg også... ikke på de ny mappene men... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Tok nettop ned en AC-130 med Predator Missile. Flere som har klart det eller? Artig å se reaksjonen til fyren som hadde den Prøver alltid å heller ta ned airsupport med Predator fremfor kills. Tjener på det poengmessig Lenke til kommentar
branick Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Morsomste videoen av MW2 jeg har sett på laaaang tid http://www.youtube.com/watch?v=EtJ4xG6ylcI Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 er det slik at man må kjøpe stimilus map packen, for og spille de mappene på vanlig tdm eller domination, og hvis man kjøper stimulus dlc så kan man bruke stimulus game moden til go bare spille på de nye mappene? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er det samme. Kjøper du map packen får du map packen. Det er ikke noe forskjell på DLC, map pack, stimulus Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hadde nettopp tidenes sykeste runde sett med mine øyne på Underpass. Starta gamet på stillingen 7200-8000 eller noe, tok 5 stk med g18 (ja jeg vet det er teit), 3 av killsene var i samme rom (flash og spray ) tok 4 med predator missile, sendte ut pawe low og emergency airdrop, pawelow tok 6 stk og pradator missile tok to stykker på stillingen 9700-9500, vi vant dermed kampen, og jeg ble mvp med 17-0 Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er det samme. Kjøper du map packen får du map packen. Det er ikke noe forskjell på DLC, map pack, stimulus er ikke det jeg lurte på lurte på om man kunne spille på de nye mapsa selvom man ikke kjøper dem på xbl marketplace? Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Du lurer på om du kan få spille på de samme mapsa som mange har betalt ~100kr for uten å betale selv? Hva tror du..? Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Du lurer på om du kan få spille på de samme mapsa som mange har betalt ~100kr for uten å betale selv? Hva tror du..? har betalt selv assa!!! bare lurte på om jeg hadde kastet164kr ut av vinduet hvis man slapp og betale for og spille Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Morsomste videoen av MW2 jeg har sett på laaaang tid http://www.youtube.com/watch?v=EtJ4xG6ylcI Jeg har ikke ledd så godt på lenge! :!: Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hmmmm. Etter x antall hundre timer på mw 2 kom jeg plutselig til å tenke på: Hvorfor spiller jeg egentlig dette spillet? Det er jo kjedelig. Same shit, different day. Jeg ble plutselig drit møkk lei av spillet. Har derved ikke vært inne på mw 2 siden i forrige uke. Noen flere som får nok? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja. Fikk dritleia for to uker siden, og spilte minimalt i en uke. Men nå i ferien har jeg likevel spilt hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå