Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Online delen er helt elendig spør du meg.

 

Hver gang jeg er ferdig med en kamp må jeg finne en ny server. Er også ofte jeg ikke kommer inn på serverne og må prøve å finne en ny. :(

 

Noen tips til dette problemet?

 

Får opp meldinger om blant annet: "Game lobby is closed" og "Could not migration host..."

 

Dette skjer hele tida med meg når jeg er i party med andre... Forbanna irriterende. For hver gang vi klarer å komme inn på en server så må vi tåle at det failer +- 6 ganger... Og så er det jo 50% av gangene en så laggy server at vi må prøve på nytt...

 

 

Synes nesten det skulle vært en tråd for folk som liker å klage på hvor dårlig spillet er, for jeg begynner å bli drit lei av all den klagingen som er her. Hvis alle som er missfornøyd med spillet skal klage kan de gjøre det en annen plass

 

Sorry men jeg ser ikke at det står i spesifikasjonen til tråden at det bare er lov med positive kommentarer her. Og det å splitte positive og negative kommentarer om et spill blir litt meningsløst...

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Syns multiplayer er ganske bra, litt problemer med connections å ingen dedikert server, som sikkert blir ordnet i en patch. Men diverse ting som Predator missile og slikt løfter en god del opp.

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt gjennom campaign på Veteran. Må si jeg er brukbart fornøyd, og at spillet oppfylte forventningene. Jeg har dog noen problemer med storyen:

 

 

Hva faen var egentlig poenget med å sende den nuken fra ubåten? Price babler om større smell, få slutt på krigen og så videre, men det eneste han oppnådde var vel egentlig å ødelegge en romstasjon og få noen russiske helikoptre til å dette ned. Er det noe jeg ikke har forstått?

 

 

Og uansett hvor mye jeg bannet over Tsjernobyl-oppdraget på Veteran i CoD4, merker jeg nå at jeg savner et oppdrag som er så vanskelig at jeg vil brekke tastaturet i to.

 

Var det forresten noen andre som tok vitsen med Ghost?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...