sureup Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Online delen er helt elendig spør du meg. Hver gang jeg er ferdig med en kamp må jeg finne en ny server. Er også ofte jeg ikke kommer inn på serverne og må prøve å finne en ny. Noen tips til dette problemet? Får opp meldinger om blant annet: "Game lobby is closed" og "Could not migration host..." Dette skjer hele tida med meg når jeg er i party med andre... Forbanna irriterende. For hver gang vi klarer å komme inn på en server så må vi tåle at det failer +- 6 ganger... Og så er det jo 50% av gangene en så laggy server at vi må prøve på nytt... Synes nesten det skulle vært en tråd for folk som liker å klage på hvor dårlig spillet er, for jeg begynner å bli drit lei av all den klagingen som er her. Hvis alle som er missfornøyd med spillet skal klage kan de gjøre det en annen plass Sorry men jeg ser ikke at det står i spesifikasjonen til tråden at det bare er lov med positive kommentarer her. Og det å splitte positive og negative kommentarer om et spill blir litt meningsløst... Endret 14. november 2009 av sureup Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er det mulig å spille spillet uten å bruke steam? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er det mulig å spille spillet uten å bruke steam? Bare hvis du bruker en cracket versjon av spillet. Det finnes muligheter. Men ingen om du ønsker å spille det lovlig eller online. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Nop. EDIT: hvordan lager man et "party" ? Endret 14. november 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Invite a friend, er det vel? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Tror jeg har funnet løsningen på server problemene mine. Fikk beskjed om å åpne ruterens NAT. Men hvordan gjør man det? Finner det ikke. Har en D-Link DIR-655 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Med andre ord, åpne noen porter. http://forums.steampowered.com/forums/show...d.php?t=1019454 Har samme ruter som deg, men er ikke hjemme akuratt nå, men du finner det nok ved å lete litt. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Da har jeg nettopp hatt mine første drøye 2 timer med MW2 og har ett ord: SJUKT!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Syns multiplayer er ganske bra, litt problemer med connections å ingen dedikert server, som sikkert blir ordnet i en patch. Men diverse ting som Predator missile og slikt løfter en god del opp. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg får ikke startet spillet engang. Installasjonen foretok jeg for noen timer siden, og det gikk greit. Nå først skulle jeg teste greiene, men da står det bare "Completing installation" i et par-tre minutter før det står "Incomplete installation". Jeg har forsøkt både med Disk 1, Disk 2 og uten disk. Samme resultat hver gang. Noen idéer? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Prøv å check cache eller hva det heter. Defragment cache, check etter eller annet. Skal være når du høyreklikker på spillet i steam og properties. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg prøvde først "Verify integrity of game cache", men det hjalp ikke. Fjernet hele greia og installerte på nytt. Hjalp fortsatt ikke. Startet Steam på nytt, og da fungerte det plutselig... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Samme tenkte jeg akkurat før du sa det ThomGreen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg sliter fremdeles med serverene, selv om NAT står som åpen. Håper noen vet hvordan det kan fikes. Laget en egen tråd for problemet mitt, håper noen kan ta en titt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172814&hl= Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Fikk spillet på onsdag, har 21 timer gamingtid. Dette spillet sluker oppmerksomheten min Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Da har jeg spilt gjennom campaign på Veteran. Må si jeg er brukbart fornøyd, og at spillet oppfylte forventningene. Jeg har dog noen problemer med storyen: Hva faen var egentlig poenget med å sende den nuken fra ubåten? Price babler om større smell, få slutt på krigen og så videre, men det eneste han oppnådde var vel egentlig å ødelegge en romstasjon og få noen russiske helikoptre til å dette ned. Er det noe jeg ikke har forstått? Og uansett hvor mye jeg bannet over Tsjernobyl-oppdraget på Veteran i CoD4, merker jeg nå at jeg savner et oppdrag som er så vanskelig at jeg vil brekke tastaturet i to. Var det forresten noen andre som tok vitsen med Ghost? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Lurer på det samme. Hva med Ghost? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Lurer på det samme. Hva med Ghost? Synes bare det var litt morsomt at samme person gir stemme til Gaz fra CoD 4 og Ghost. Endret 15. november 2009 av Oovz Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jaa! har ikke runnet spillet enda, men jeg trodde Ghost var Gaz, helt lik stemme! Men Gaz ble jo skutt i hodet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå