Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Hvordan kan du si at Scavenger er et must på SnD? En runde varer bare et par minutter, og det skal godt gjøres å bruke opp all ammoen på så kort tid. :)

Nei egentlig ikke med Rapid Fire på UMP'en, å når du har Throwing Knife så er det kjekt å plukke opp en ny en uten å samle opp den andre.

Beklager for sent svar, men jeg har tatt påskeferie :)

Lenke til kommentar

Cluet er å løpe alt du kan mot fienden, sikte ca i nærheten av dem og skyt. IW har kanskje gjort noen våpen litt bedre enn de burde være.

Gode spillere klarer å drepe de før de kommer i range. Dårlige spillere gjør ikke det. I korte trekk er det bare en l2play-issue. Evt. kan du jo bare bruke G18-akimbo selv hvis den er så lett å bruke.

Når jeg fikk tak i G18 akimbo, og bestemte meg for å noobe med det, føyk K/D-ratioen rett til himmels. Ratioen var vel på 1.1 elns, men etter bruk av G18 akimbo gikk den til 1.4.

...sier litt?

Hva forventer du? Våpen dreper liksom.

Lenke til kommentar

Hah, Nå spillte jeg nettopp, ACR tror jeg det var, med heartbeat, G18 akimbo, Marathon, Lightweighter og sitrep.

30 kills, 15 deaths FFA, joina halveis, Game Winning kill kom 1 secound før det var slutt. DEILIG!

Samme nå, bare jeg var med fra starten, 30 kills, 16 deaths. Game winning kill var vel i god tid :)

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...