Christoffero89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 hvor da? eneste mulighet jeg ser er å bli venn med noen for å komme inn på deres match Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Troddde man kunne joine på folk nylig møt eller noe men man kan visst ikke det... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) nei:( synd. vil terrorisere boosters ikke glem å adde meg nå Endret 28. mars 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Nå¨er det snart tid til å adde deg, Cosmo! Sorry for at det tokk så lang tid, men har vært litt opptatt med andre ting..... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) hehe:D å løpe rundt med denne klassen er herligt<3 ump45 med silencer g18 akimbo matathon pro lightweight ninja HERLIG<3 sebboo: legge rmeg snart så når du er på tar vi en match mot hverandre? Endret 28. mars 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 hehe:D å løpe rundt med denne klassen er herligt<3 ump45 med silencer g18 akimbo matathon pro lightweight ninja HERLIG<3 sebboo: legge rmeg snart så når du er på tar vi en match mot hverandre? Nå 1on1? Og den klassen er herlig:) Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Troddde man kunne joine på folk nylig møt eller noe men man kan visst ikke det... Det kan man på Xbox 360 Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Synes alle burde lese denne for å gjøre verden til et bedre sted: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/guides/guide-hunting-nuke-boosters-ffa Ah, takk for det! Har huntet boosers idag, og har designet en spesiell class for dette: Primary: UMP .45 - Silencer Secondary: RPG x2 Equipment: C4 Special Grenade: Stun Grenade x2 Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Cold-Blooded Pro Perk 3: Ninja Pro Death Streak: Martyrdom Killstreaks: Counter-Uav, Predator Missile og Harrier Strike. Endret 29. mars 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
branick Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Synes alle burde lese denne for å gjøre verden til et bedre sted: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/guides/guide-hunting-nuke-boosters-ffa Ah, takk for det! Har huntet boosers idag, og har designet en spesiell class for dette: Primary: UMP .45 - Silencer Secondary: RPG x2 Equipment: C4 Special Grenade: Stun Grenade x2 Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Cold-Blooded Pro Perk 3: Ninja Pro Death Streak: Martyrdom Killstreaks: Counter-Uav, Predator Missile og Harrier Strike. Når du har drept boosterne en gang, har du fått 3 kills, så du burde virkleig bytte til UAV istedet, for da vil du lettere se hvor de gjemmer seg neste gang (såfremt de ikke har cold blooded) Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Synes alle burde lese denne for å gjøre verden til et bedre sted: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/guides/guide-hunting-nuke-boosters-ffa Ah, takk for det! Har huntet boosers idag, og har designet en spesiell class for dette: Primary: UMP .45 - Silencer Secondary: RPG x2 Equipment: C4 Special Grenade: Stun Grenade x2 Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Cold-Blooded Pro Perk 3: Ninja Pro Death Streak: Martyrdom Killstreaks: Counter-Uav, Predator Missile og Harrier Strike. Når du har drept boosterne en gang, har du fått 3 kills, så du burde virkleig bytte til UAV istedet, for da vil du lettere se hvor de gjemmer seg neste gang (såfremt de ikke har cold blooded) 99% av de boosterne jeg møter har dessverre Cold-blooded på. Lenke til kommentar
KoolBikes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Synes alle burde lese denne for å gjøre verden til et bedre sted: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/guides/guide-hunting-nuke-boosters-ffa The other day I saw a guy set a TI down behind the power station on Estate and just started running laps. Nobody else showed up and he just kept running in circles. I think he was trying to unlock marathon or lightweight pro. Noen har virkelig for mye fritid. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er det bare meg, eller blir jeg oppdaget hver gang jeg skyter med Raffica og Silencer? Virker som jeg dukker opp på motstanderen sin Radar. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Det skjer med M9, og noen LMG's, men Raffica har jeg ikke hørt noe om. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tror ikke dette har noe å gjøre med hvilket våpen du bruker, men at det har å gjøre med hvilke perks du har på våpenet.. Mener å ha lest det der inne et sted, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Det skjer med M9, og noen LMG's, men Raffica har jeg ikke hørt noe om. Testet ut i Private Match nå, og Raffica kommer opp på radaren selv om du bruker Silencer. Prøvde også dette ut med flere forskjellige perks. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Damn, i morra kommer map package og jeg får ikke prøvd den før på lørdag Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) HAHAHHA, møtte på noen norske boostere nå nettop! Var noen små barn fra Trondheim, i tillegg til at det var noen andre boostere der. Fikset først de andre, så gikk jeg for trønderbarna. Tok dem bak boksene på Terminal og sendte meldinger til dem som ''EID'' osv. EDIT: Nye boostere fra England nå, taim to own. EDIT 2: LOL @; ''OMG, you fu**ing wanker!'' EDIT 3: Ferdig nå, legger ut navnene til boosterne slik at dere kan være obs på de navnene in-game: - FINLAY-09_LFC - MG-Pilot - steinar1970 - NCE2005 - zacky_19 - Dani_Hollander PS: Spam dem gjerne ned og fortell hva vi mener om boostere. ^^ Endret 29. mars 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Denne tråden har blitt en dagbok for folk som jakter boostere. Skikkelig interessant. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Mhm, dere gjør så utrolig stor sak ut av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå