Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Er det noen som vil dele sin beste CLASSES?

Jeg har ingen spesielle og bytter ofte!

Men hva mener dere er de beste perks'a og våpnene?

Godt mulig dette har blir skrivd om før men vanskelig å finne det!

UMP 45 med Rapid Fire

Så har du perkene Scavenger, Lightweight og Commando Pro eller Steady Aim pro.

Must på SnD!

Lenke til kommentar

Hvis du bytter ut commando med ninja pro, så kan du stabbe raskere vet du? Si du kommer inn i et rom med 5 fiender med ryggen mot deg, så kan du halvere tiden mellom hvert stikk med ninja istedet for commando ;) du mister den lengden du "teleporterer" da, og du er heller ikke usårlig etter at du har startet knivingen slik du er med commando, men det er mer stealthy og definitivt morsommere!

Jo, takk, jeg er klar over hva ninja pro gjør, men jeg foretrekker commando. Er noe spesielt med å kunne knivstikke folk fra flere meter unna :D

Lenke til kommentar

haha, møtte på noen booster's , "faen i helvete, jævla kuk! hva faen gjør vi nå?! Faen!", norske boostere med mic er MORSOMT! varte i 3 runder før de skjønte at jeg fulgte etter de, og stakk :p

Keep up the good work ;)

Hold på lengre å se HVOR "Eraged" fjortisene blir ;)

Lenke til kommentar

Det er p FFA dere finnere boostere? Finner aldri boostere der mer:(

Det er på FFA. ser de regelmessig jeg. jeg løpe rsomregel langs ytterkanten av banene derfor finner jeg de lett. :) godt tegn er hvis han på toppen ar 0 deaths og han på bunnen har 0 kills.

are å adde meg på psn:)

Finner aldri:( Skal adde deg så fort jeg skrur på PS3! Blir etter FotballXtra!

Lenke til kommentar

Hvis du bytter ut commando med ninja pro, så kan du stabbe raskere vet du? Si du kommer inn i et rom med 5 fiender med ryggen mot deg, så kan du halvere tiden mellom hvert stikk med ninja istedet for commando ;) du mister den lengden du "teleporterer" da, og du er heller ikke usårlig etter at du har startet knivingen slik du er med commando, men det er mer stealthy og definitivt morsommere!

Jo, takk, jeg er klar over hva ninja pro gjør, men jeg foretrekker commando. Er noe spesielt med å kunne knivstikke folk fra flere meter unna :D

Jeg prøvde å si det på en pen måte, men du med den taktikken er en av de tingene folk hater mest med dette spillet :) Selv G18 akimbo med stopping power er sjanseløs mot dine angrep, og det sier sitt ;)

Lenke til kommentar

hehe, lest hele linken nå. boosterhunting here i come:D gleder meg til jeg får sitrep (2 prestige)

er så synd at vi på ps3 ikke kan følge etter boosterne slik man kan på xboxen. der kan man følge de etter i neste spill men det kan vi ikke på ps3 uten å være venn

yeey, kom nå inn i game med boosters. ser på scoreboard på nedtellinga at en har 1500 poeng og han andre 1450

nuke boosters

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

hehe, lest hele linken nå. boosterhunting here i come:D gleder meg til jeg får sitrep (2 prestige)

er så synd at vi på ps3 ikke kan følge etter boosterne slik man kan på xboxen. der kan man følge de etter i neste spill men det kan vi ikke på ps3 uten å være venn

yeey, kom nå inn i game med boosters. ser på scoreboard på nedtellinga at en har 1500 poeng og han andre 1450

nuke boosters

Det kan vi da? Øver på venne greia i Xcross meny tingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...