Sebboo Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Noe i mot at jeg adder deg på PSN, Cosmo? Endret 28. mars 2010 av Sebboo Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ja, på tirsdag kommer det til xobx Er det sant? Dette har jeg ikke hørt ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Er det noen som vil dele sin beste CLASSES? Jeg har ingen spesielle og bytter ofte! Men hva mener dere er de beste perks'a og våpnene? Godt mulig dette har blir skrivd om før men vanskelig å finne det! UMP 45 med Rapid Fire Så har du perkene Scavenger, Lightweight og Commando Pro eller Steady Aim pro. Must på SnD! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Noe i mot at jeg adder deg på PSN, Cosmo? Bare å adde i vei:) Spiller regelmesigt:) Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvordan kan du si at Scavenger er et must på SnD? En runde varer bare et par minutter, og det skal godt gjøres å bruke opp all ammoen på så kort tid. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvis du bytter ut commando med ninja pro, så kan du stabbe raskere vet du? Si du kommer inn i et rom med 5 fiender med ryggen mot deg, så kan du halvere tiden mellom hvert stikk med ninja istedet for commando du mister den lengden du "teleporterer" da, og du er heller ikke usårlig etter at du har startet knivingen slik du er med commando, men det er mer stealthy og definitivt morsommere! Jo, takk, jeg er klar over hva ninja pro gjør, men jeg foretrekker commando. Er noe spesielt med å kunne knivstikke folk fra flere meter unna Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 haha, møtte på noen booster's , "faen i helvete, jævla kuk! hva faen gjør vi nå?! Faen!", norske boostere med mic er MORSOMT! varte i 3 runder før de skjønte at jeg fulgte etter de, og stakk Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg spiller som regel med voice chat av da det plager meg å høre folk, men komemr til å skru opp lyden når jeg spiller med boosters. vil høre skrika:P begynt å lære meg booster plassene på banene Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Det er på FFA dere finner boostere? Finner aldri boostere der mer:( Endret 28. mars 2010 av Sebboo Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 haha, møtte på noen booster's , "faen i helvete, jævla kuk! hva faen gjør vi nå?! Faen!", norske boostere med mic er MORSOMT! varte i 3 runder før de skjønte at jeg fulgte etter de, og stakk Keep up the good work Hold på lengre å se HVOR "Eraged" fjortisene blir Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det er p FFA dere finnere boostere? Finner aldri boostere der mer:( Det er på FFA. ser de regelmessig jeg. jeg løpe rsomregel langs ytterkanten av banene derfor finner jeg de lett. godt tegn er hvis han på toppen ar 0 deaths og han på bunnen har 0 kills. are å adde meg på psn:) Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det er p FFA dere finnere boostere? Finner aldri boostere der mer:( Det er på FFA. ser de regelmessig jeg. jeg løpe rsomregel langs ytterkanten av banene derfor finner jeg de lett. godt tegn er hvis han på toppen ar 0 deaths og han på bunnen har 0 kills. are å adde meg på psn:) Finner aldri:( Skal adde deg så fort jeg skrur på PS3! Blir etter FotballXtra! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 bruk perken som lar deg se explosiver. da ser du de lettere;) er både gøy og frustrerende Lenke til kommentar
branick Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvis du bytter ut commando med ninja pro, så kan du stabbe raskere vet du? Si du kommer inn i et rom med 5 fiender med ryggen mot deg, så kan du halvere tiden mellom hvert stikk med ninja istedet for commando du mister den lengden du "teleporterer" da, og du er heller ikke usårlig etter at du har startet knivingen slik du er med commando, men det er mer stealthy og definitivt morsommere! Jo, takk, jeg er klar over hva ninja pro gjør, men jeg foretrekker commando. Er noe spesielt med å kunne knivstikke folk fra flere meter unna Jeg prøvde å si det på en pen måte, men du med den taktikken er en av de tingene folk hater mest med dette spillet Selv G18 akimbo med stopping power er sjanseløs mot dine angrep, og det sier sitt Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Synes alle burde lese denne for å gjøre verden til et bedre sted: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/guides/guide-hunting-nuke-boosters-ffa Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Synes alle burde lese denne for å gjøre verden til et bedre sted: http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/guides/guide-hunting-nuke-boosters-ffa Vakkert Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Du hakke addet meg enda sebboo. spilte en runde med boosters nå. knall:) Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Du hakke addet meg enda sebboo. spilte en runde med boosters nå. knall:) Obs! skal adde deg så fort jeg har lasta opp en film på Face.... Bare kabel ikke trådløst-.- Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) hehe, lest hele linken nå. boosterhunting here i come:D gleder meg til jeg får sitrep (2 prestige) er så synd at vi på ps3 ikke kan følge etter boosterne slik man kan på xboxen. der kan man følge de etter i neste spill men det kan vi ikke på ps3 uten å være venn yeey, kom nå inn i game med boosters. ser på scoreboard på nedtellinga at en har 1500 poeng og han andre 1450 nuke boosters Endret 28. mars 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 hehe, lest hele linken nå. boosterhunting here i come:D gleder meg til jeg får sitrep (2 prestige) er så synd at vi på ps3 ikke kan følge etter boosterne slik man kan på xboxen. der kan man følge de etter i neste spill men det kan vi ikke på ps3 uten å være venn yeey, kom nå inn i game med boosters. ser på scoreboard på nedtellinga at en har 1500 poeng og han andre 1450 nuke boosters Det kan vi da? Øver på venne greia i Xcross meny tingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå