Christoffero89 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 møtte på noen selv i dag:) Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Er det noen som vil dele sin beste CLASSES? Jeg har ingen spesielle og bytter ofte! Men hva mener dere er de beste perks'a og våpnene? Godt mulig dette har blir skrivd om før men vanskelig å finne det! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ACR, SCAR-H og Ump45 går vel igjen stort sett. ACR har null rekyl, scar dreper på to skudd med stopping power og ump er sinnsykt effektiv med silencer. Perk 1: Sleight of hand eller scavenger. Perk 2: stopping power eller cold blooded. Perk 3: Samme faen egentlig, med commando og ninja er best imo. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ACR, SCAR-H og Ump45 går vel igjen stort sett. ACR har null rekyl, scar dreper på to skudd med stopping power og ump er sinnsykt effektiv med silencer. Perk 1: Sleight of hand eller scavenger. Perk 2: stopping power eller cold blooded. Perk 3: Samme faen egentlig, med commando og ninja er best imo. Ja er enig i det meste hos deg:) Men liker ikke UMP med silencer Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ACR, SCAR-H og Ump45 går vel igjen stort sett. ACR har null rekyl, scar dreper på to skudd med stopping power og ump er sinnsykt effektiv med silencer. Perk 1: Sleight of hand eller scavenger. Perk 2: stopping power eller cold blooded. Perk 3: Samme faen egentlig, med commando og ninja er best imo. Enig der, spesiellt med ACR, UMP og perksa. Syntes dog at Tar-21/Ak 47 er bedre enn scar, de har større magasiner men er akkurat like kraftig. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Favorittvåpenet mitt akkurat for øyeblikket er helt klart UMP-45 med silencer.. helt rått! Vet ikke hvorfor den føles bedre med silencer men.. Perksa husker jeg ikke i hodet Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 MP5K. Deilig både med Red-dot og med Akimbo. Bruker en miks. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg bruker UMP45 med red dot og thumper som secondary. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 UZI FMJ M9 Tac knife Marathon Lightweight Commando Springer rundt og knivstikker ca 20 stk på en god runde Lenke til kommentar
branick Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 UZI FMJ M9 Tac knife Marathon Lightweight Commando Springer rundt og knivstikker ca 20 stk på en god runde Hvis du bytter ut commando med ninja pro, så kan du stabbe raskere vet du? Si du kommer inn i et rom med 5 fiender med ryggen mot deg, så kan du halvere tiden mellom hvert stikk med ninja istedet for commando du mister den lengden du "teleporterer" da, og du er heller ikke usårlig etter at du har startet knivingen slik du er med commando, men det er mer stealthy og definitivt morsommere! Til deg som lurte på gode klasser: 1: AK47 med extended mags secondary er stinger (everyone loves a teamplayer right?) scavenger pro stopping power pro / cold blooded pro (avhengig av motstanden) steady aim pro Killstreaks er harrier, chopper gunner & EMP. Jeg spiller 99% ground war, og der er det ofte mange som jakter på en nuke. Fordelen med å ha en EMP klar på hånden er at jeg kan utsette fiendens nuke i 30 sekunder når JEG bestemmer det. Bruker å kalle den inn på slutten av runden hvis jeg vet at en av fienden har en nuke liggende klar ^^ Du skulle bare visst hva folk har ropt etter meg i mikrofonen noen ganger når de finner ut at jeg har hindret nuken deres 2: UMP45 silenced secondary SPAS Sleight of hand pro Stopping power pro Steady aim pro Killstreaks er predator, harrier og chopper gunner. Dette er den klassen jeg sanker flest kills med, lett! Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 1: ACR magnum + tac stun frag scavenger pro cold blooded (perk tre varierer) 2: ACR + silencer javelin stun claymore scavenger cold blooded ninja 3: (primary weapon bytter jeg utifa hvilke challenge jeg skal klare til våpnet xD) m10 shotgun stun/flash claymore scavenger cold blooded prøvde den siste med ACR+silencer og ninja tror jeg det var, på hardcore. Var derail og jeg gikk inn i det huset i midten. holdt huset kjempe lenge helt alene xD alle bare rusha inn hovedingangen(den store) og jeg drepte alle sammen på starten så begynte jeg sånn at jeg kom inn den store inngangen. en fiende kom øverst i trappa og da jeg skøt han fikk jeg doubble kill.. traff veggen bak han og haxa en annen på veg mot trappa xD haha hadde UAV, Predator og EA tror jeg... pleier ikke spille hc, men var litt fett da jeg owna fiendene de to første rundene Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Fatter ikke at folk orker å løpe rundt og knive enda, det suger jo. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Fatter ikke at folk orker å løpe rundt og knive enda, det suger jo. Enig der, knifing er det værste på spillet etter min mening. Skjønner ikke at folk gidder, det er jo kanskje det mest noobete på hele spillet (og Noobtube er ingenting i forhold til knifere) Endret 28. mars 2010 av vipone Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) enig, men er også gøy:) jeg løp mye å knivde i forjge prestige. men det var kun for å få challenges edit: boosterhunter nå. dritgøy. de hadde ikke sjangs Endret 28. mars 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg har den sykeste taktikken noensinne. Men deler ikke:ph34r: Lenke til kommentar
laurell Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg har den sykeste taktikken noensinne. Men deler ikke:ph34r: Har du sagt A, må du si B Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 enig, men er også gøy:) jeg løp mye å knivde i forjge prestige. men det var kun for å få challenges edit: boosterhunter nå. dritgøy. de hadde ikke sjangs Å jakte på boosterne er noe av det gøyeste på MW2.... Bare høre skrikene fra noobsa:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 er det 30. mars det kommer flere maps på xobx? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ja, på tirsdag kommer det til xobx Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 enig, men er også gøy:) jeg løp mye å knivde i forjge prestige. men det var kun for å få challenges edit: boosterhunter nå. dritgøy. de hadde ikke sjangs Å jakte på boosterne er noe av det gøyeste på MW2.... Bare høre skrikene fra noobsa:) Hadde desverre ikke skrudd på lyd fra spillere så hørte de ikke, men mange av gangene kom de seg ikke til gjemmestedet engang:D og fant de hele tiden:D. til slutt stakk de:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå