Dernel Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har en stinger-class jeg bytter til om jeg dør av noe i lufta, og på den har jeg selvsagt tube Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hidephix en match idag eller har ikke spilt med deg før, men har deg som venn på Live Ja lett Logger på litt senere i kveld. Hvis vi sier at vi kan ta noen runder klokka 20.00? Beklager sent svar, hektisk skoledag Kanskje det er flere som har lyst til å joine så er det bare å komme. Send meg en msg på Live "Hidephix" så slipper vi mer off topic i denne tråden Lenke til kommentar
sake Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har spilt fem kamper på rad nå med boostere. Bytter lobby hver gang men det har vært boostere i hver runde. De spiller to sammen eller tre sammen nå. En står vakt mens de to andre idiotene booster. Ødelegger spillet totalt for alle andre. Dritgøy å ødelegge statsen deres men når de er tre eller flere og du ikke finner dem så er det bare kjipt. Hva er gøy med å spille bare for å nuke? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har spilt nesten hver dag siden november. Og jeg har kun møtt boosters 1 gang. Lenke til kommentar
sake Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg spiller kun ffa for tiden og der finner jeg _mange_. Er på ps3 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Elsker å ødelegge for boostere Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Er stort sett bare på ffa at boosterne er. Etter å ha spillt i et titalls antall ffa-lobbyer den siste tiden har jeg inntrykk av at nesten halvparten har boostere i seg. Når man har hodetelefoner og vet hvor de vanlige boosteplassene er, så er det veldig lett å stoppe dem. Lydene fra tactical insertions høres langt unna. Hvis jeg kommer over noen boostere, pleier jeg å følge etter dem til nye lobbyer til de blir sinte og slutter å spille. Jeg har til gode å oppleve å få nuke mot meg så lenge jeg har visst at det har vært boostere i kampen. Det morsomste er å vinne matchen samtidig som man har stoppet dem. Man får tross alt som regel 3 kills hver gang man finner dem (2 + 1 som har insertion). De blir spesielt frustrerte hvis du viser dem at du bare har det moro, samtidig som deres kjipe forsøk feiler gang på gang og de blir sintere og sintere. De fortjener det. Endret 25. mars 2010 av Slikape Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har hørt om boosting, men begynner å lure på om jeg har misforstått. Gidder noen å forklare meg to setninger eller noe sånt hva det er? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 oletangen: To venner blir med i ett spill sammen hvor de bruker tactical insertion og silencer på våpenet sitt og gjemmer seg et sted på mappet. De dreper da hverandre og setter ut tactical insertion hver gang de dør. Dette bruker de for å få camos på våpen osv. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Har hørt om boosting, men begynner å lure på om jeg har misforstått. Gidder noen å forklare meg to setninger eller noe sånt hva det er? Boostere er to eller flere som (oftest) spiller på FFA, møtes og deretter skyter headshot på hverandre (eller bare på den ene). De bruker alltid Tactical Insertion, og Cold Blooded og Ninja for ikke å bli sett. Ved å gjøre dette prøver de som regel å få Nuke. Endret 25. mars 2010 av vipone Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nei, boosting gjelder all planlagt spilling med fienden. Maaange flere som booster enn de som driver med nuke boosting, men nuke boosting foregår i vanlige lobbyes. Domination boosting for score, Riot shield boosting for XP, Headshot boosting, Challange boosting og så til slutt nuke boosting. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ikke glem scopeboosting, men det er det kun thesilentkiller og fiskebollebiff som driver med. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Typisk å putte to av de kartene jeg likte minst på CoD4 i en ny map-pack Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Typisk å putte to av de kartene jeg likte minst på CoD4 i en ny map-pack Hehe, ja. Samme her... Kunne heller tenkt meg Bog og Backlot eller Crossfire. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Hidephix for ta det idag Måtte dra i bakken som ekstra vakt fordi en av de andre trenerne ble syke..... Endret 26. mars 2010 av berniy Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ikke glem scopeboosting, men det er det kun thesilentkiller og fiskebollebiff som driver med. Haha! Morsomt, morsomt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det har kommet så jævlig mange cheatere i det siste, at jeg nesten vurderer å avinstallere og knekke DVDen. Seriøst, var inne på en server det det var to stk på hvert lag som hadde wallhack, følgte folk igjennom vegger lenge før de var synlige, tok oneshots igjennom vegger før de kunne ha sett personene, osv. Jeg stakk fra den serveren, og fant en annen, det situasjonen var bedre. Var bare en wallhacker der... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nettopp gått andre prestige, og skulle prøve sniper for første gang (!). Trengte litt variasjon. Sjokket ble stort da det viste seg at jeg faktisk hadde skills med dette. Spilt siden i ettermiddag og har allerede 450 kills med Barret .50 cal. Utrolig morro å spille med. Det skal dog sies at jeg alltid har spilt konservativt, og prøver å spille så smart så mulig. Spilte med AUG HBAR gjennom hele første prestige og spilte mye long range, så det hjalp på. Lenke til kommentar
branick Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er noen ting som må fikses snart.. Jeg tenker da ikke på førsteplassen på hvert av lagene som bruker aimbot. ** bruker UMP45 silenced fra åskammen og skyter meg gjennom bunkerveggene. Der wutt fyren bruker RPD med 360 spin headshotlås på alle. Kampens varighet? Se på scoren til hvert av lagene. Ingenting av dette plager meg nevneverdig i forhold til at jeg ble kastet inn i samme kampen 17 ganger på rad når jeg forsøkte å velge ny ground war lobby! Fy f*** så surt, jeg måtte bare legge fra meg utstyret før jeg ble sinna nå! At det ikke skal gå ann å BYTTE lobby når man kommer til en hacket lobby selv engang, jeg fatter det ikke Er ikke den største klagebøtta ang MW2, men nå ble jeg forbanna :/ Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Møtte boostere for første gang på 2-3 måneder i dag Men ved tilfeldighet fant jeg dem, etter at de bare hadde drept/død 1 gang. Så blokket jeg fyren inne i et hjørne. - For det var i Headquarters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå