mhen93 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 EDIT: resetter alle kills og høyeste killsteak seg når man går prestige? + win, winsteak, loses? Statestikken består sjølv om du går prestige. ok, men det er mange her som sier de får så mye bedre kdr av å gå prestige.. de gjør da ikke det hvis den gamle kdr'en fortsatt teller? -.- Lenke til kommentar
branick Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ble akkurat kastet inn i en ground war free for all på wasteland Var ganske hektisk til tider når man har 17 fiender, selv på et så stort brett som wasteland. Endte med at hosten stakk :/ Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 savner store ffa kamper <3 haha:P latterlig hvodan så mange klarer å hacke mw2 serverene Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 ah, elsker virkelig spawnsystemet på domination når vårt lag dominerer ofc ikke ellers Grunnen er at jeg fikk nesten to nukes på samme game ista. Var på afgan vi hadde B og A så snipa jeg de som kom mot B og bygga meg opp til harrier-cg-nuke. Så tok de over A og vi tok C. Jeg stod i lille bunkeren og snipa folk ved A og bygde meg opp til neste harrier. Ble litt småstressa siden vi ledet med 170 ca poeng og i det jeg får CG nr 2 tar vi over A og dermed har alle flaggene. Jeg bare NOOOOOOOOO tenk om jeg ikke rekker nuken!! Så jeg bare gav F i å legge meg noe trygt sted med cg for å bli fortest mulig ferdig med den. Så endte med at jeg døde rimelig fort mens jeg styrte cg, men hadde ingen drept meg så hadde jeg med 90% sikkerhet fått nuke til da de spawnet ved B og der er det jo fritt frem rakk heldigvis å ta nuken på 195 poeng elns Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 EDIT: resetter alle kills og høyeste killsteak seg når man går prestige? + win, winsteak, loses? Statestikken består sjølv om du går prestige. ok, men det er mange her som sier de får så mye bedre kdr av å gå prestige.. de gjør da ikke det hvis den gamle kdr'en fortsatt teller? -.- Tviler på at folk får bedre K/D fordi de prestiger, tror heller det er at de blir bedre. Min K/D har også gått opp etter jeg har prestiget, men den hadde nok gått enda mer opp hadde jeg ikke prestiget ettersom du da kommer i lobbyer med folk i rundt samme level som deg. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 I dag så dobla jeg lyden fra sourounden.. FY DET VAR DIGG Evig UAV Ehmm... WTF? Prater du om UnLimiTed-UAV eller? XD Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=6Mz7EpQXBD4&feature=related Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Idag ble jeg for første gang beskyldt for å bruke aimbot..Fantastisk. Det moro er jo at jeg spiller på X360. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 EDIT: resetter alle kills og høyeste killsteak seg når man går prestige? + win, winsteak, loses? Statestikken består sjølv om du går prestige. ok, men det er mange her som sier de får så mye bedre kdr av å gå prestige.. de gjør da ikke det hvis den gamle kdr'en fortsatt teller? -.- Tviler på at folk får bedre K/D fordi de prestiger, tror heller det er at de blir bedre. Min K/D har også gått opp etter jeg har prestiget, men den hadde nok gått enda mer opp hadde jeg ikke prestiget ettersom du da kommer i lobbyer med folk i rundt samme level som deg. hørtes ut som om kills og deaths ble resatt siden de sa at den gikk mye fortere opp etter å ha prestiget fordi da slapp dem å begynne så langt nede, men kunne heller begynne helt på nytt :S var det ikke i denne tråden? Det er egentlig det samme, jeg fikk svar på det jeg lurte på Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 En kill med Usp med Tactical knife på.. Teller det som en usp kill eller noe annet? Lenke til kommentar
vipone Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 En kill med Usp med Tactical knife på.. Teller det som en usp kill eller noe annet? Det teller som USP kill men ikke Prestige Challenge USP kill. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Lurer på hva folk tenker med noen ganger. Var på afghan og bygde opp killstreaken min. Harrier blir fyrt opp etter en mislykket predator. Harrieren får ende runde sin, og jeg ligger da på 13-14 streak, kun med den. Harrier flyr vekk og jeg fyrer opp CG. Ikke nå heller er det noen som skyter meg ned, eller i det hele tatt vurderer coldblooded. Endte CG med scoren 33-0. Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Lurer på hva folk tenker med noen ganger. Var på afghan og bygde opp killstreaken min. Harrier blir fyrt opp etter en mislykket predator. Harrieren får ende runde sin, og jeg ligger da på 13-14 streak, kun med den. Harrier flyr vekk og jeg fyrer opp CG. Ikke nå heller er det noen som skyter meg ned, eller i det hele tatt vurderer coldblooded. Endte CG med scoren 33-0. Du må også huske på at det ikke er alle som har unlocket verken stinger eller javelin alltid. De kommer begge godt uti en prestige. Når jeg er i en lobby pleier jeg alltid å se hvilken level folk er i, og ser jeg ingen over xx, kjører jeg harrier, pave low, CG kombo. De har jo ikke unlocket noe som skyter den ned ennå stakkars Viktig å sette opp killstreaks til hver runde hvis man har tid. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Du må også huske på at det ikke er alle som har unlocket verken stinger eller javelin alltid. De kommer begge godt uti en prestige. Når jeg er i en lobby pleier jeg alltid å se hvilken level folk er i, og ser jeg ingen over xx, kjører jeg harrier, pave low, CG kombo. De har jo ikke unlocket noe som skyter den ned ennå stakkars Viktig å sette opp killstreaks til hver runde hvis man har tid. Nja, det er ikke helt sant. Thumper tror jeg den heter den du kan locke target med fra starten. Den er ikke like kraftig som stinger som bruker et skudd på harrier, men ved hjelp av light machine gun i tillegg kan du fint få ned en harrier. Hvis jeg hadde blitt drept så mange ganger på rad tar jeg lett rage quit. Litt wussy, i know, men spiller dette for morro og det er sånt som gjør meg frustrert og ødelegger spillgleden. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nja, det er ikke helt sant. Thumper tror jeg den heter den du kan locke target med fra starten. Den er ikke like kraftig som stinger som bruker et skudd på harrier, men ved hjelp av light machine gun i tillegg kan du fint få ned en harrier. Hvis jeg hadde blitt drept så mange ganger på rad tar jeg lett rage quit. Litt wussy, i know, men spiller dette for morro og det er sånt som gjør meg frustrert og ødelegger spillgleden. Du tenker på AT4HS.Thumper er en grenade launcher. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Folk er idioter. Rett og slett. Og MW2 er bekreftelsen på det. Begynner å bli lei av at jeg i 80 % av tilfellene må renske lufta for dødelig søppel fordi andre på laget ikke klarer å bytte klasse. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er fordi folk ikke klarer og spille som et lag, de spiller stand alone idioti, det funker ikke i lengden. Spiller alltid med tre til fire venner og det er lett og eie andre lag når de ikke samarbeider, blir litt for lett til tider Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er fordi folk ikke klarer og spille som et lag, de spiller stand alone idioti, det funker ikke i lengden. Spiller alltid med tre til fire venner og det er lett og eie andre lag når de ikke samarbeider, blir litt for lett til tider Kan være ærlig å si at jeg ikke tar air så ofte, dette er fordi jeg som oftest ikke rekker å dø av air, også trykker jeg på respawn før jeg tenker over at jeg må bytte class. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Hidephix en match idag eller har ikke spilt med deg før, men har deg som venn på Live Endret 25. mars 2010 av berniy Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Du må også huske på at det ikke er alle som har unlocket verken stinger eller javelin alltid. De kommer begge godt uti en prestige. Når jeg er i en lobby pleier jeg alltid å se hvilken level folk er i, og ser jeg ingen over xx, kjører jeg harrier, pave low, CG kombo. De har jo ikke unlocket noe som skyter den ned ennå stakkars Viktig å sette opp killstreaks til hver runde hvis man har tid. Nja, det er ikke helt sant. Thumper tror jeg den heter den du kan locke target med fra starten. Den er ikke like kraftig som stinger som bruker et skudd på harrier, men ved hjelp av light machine gun i tillegg kan du fint få ned en harrier. Hvis jeg hadde blitt drept så mange ganger på rad tar jeg lett rage quit. Litt wussy, i know, men spiller dette for morro og det er sånt som gjør meg frustrert og ødelegger spillgleden. RPD med stopping power tar ned harrier på 160 kuler, så det går jo ann ihvertfall. Da har man ikke akkurat noe ammo igjen til fiendene før man dauer igjen Men den AT4HS trenger vel 2 clean hits for å ta ned harrier. For å få ned en chopper gunner så rekker du det ikke desverre. Du må jo ha scavenger, og fly rundt ute i det åpne for å treffe den 5 ganger for å ta den ut av himmelen! 5 ganger mann (kilde youtube) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå