Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekke det skjønner du^^ Med Bling så glitcher den seg, prøv selv :p

EDIT: Den ble patchet Akimbo og Range, men noe rart skjer med Bling :p

Bling er også patcha. IW patcha den også i første updaten etter at de patcha Akimbo. Vil nok si det er en måned siden eller no sånt nå

Endret av vipone
Lenke til kommentar

er en til etter det tror jeg :thumbup:

men tror ikke du får tittel for det... mener det er slik:

du får tittel for å unlocke alle attachments, 500 kills og 250 hs. Disse er fra vanlige challenges, så får du emblem for 500hs og tittel for 1000hs på prestige challenges... Eneste våpenet jeg har 1000hs på er intervention hittil... Det er det våpenet jeg har brukt mest av alle sånn generelt(fikk tittelen på typ 4 prestige elns :D), untatt siste prestige, da gikk jeg for å få mastery(alle attachments) på alle assault riflene og greide det like etter lvl 70 :D

Men nå som jeg er i siste prestige tror jeg det blir mindre gaming, prøver meg heller på poker :tease:

edit: alle assault riflene ikke alle våpena :ph34r:

Endret av dTd
Lenke til kommentar

er ikke helt sikker på det jeg sa, men mener det var sånn ca det. (kan sjekke når jeg kommer hjem)

du trenger jo ikke nødvendig vis den 1000 hs tingen, hvertfall hvis du er på 2500/300 nå. da må du vel sikkert ta over 2500 til... kanskje til 500...

Lenke til kommentar

nei, denne:) 614188.jpeg

RPD challengen, er det 1000 headshoots tilsammen eller på 1 våpen?

Går jo for det samme da xD bare at det står ump istedenfor rpd(rpd er MG)... Den jeg linket til var da bare eksempel. Og den er 1000 hs på våpenet RPD. Sånn er challengene for alle våpen(utenom stinger osv tror jeg)... Jeg kunne vel skrevet mer presist: slik (henviser til bildet jeg postet med RPD) bare med ump i midten :p

Det tar lang tid. jeg har 2500 kills og 250 headshoots, er på level 70 1prestige. jeg går ikke over på neste prestige nå før jeg har fullført alt på dette båpnet og 1000HS. hvis jeg starter på nytt har jeg gjort alt forgjeves

Du vet at prestige challenge(på våpen+noen til) ikke resetter seg når du går i neste prstige?

Altså om du går for den tittelen med gull og skaller og du nå har 250 hs på den siste challengen som er grønn. Vil ikke den bli satt tilbake i neste prestige, den fortsetter på 250 hs :thumbup:

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...