Tj-nome Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Synest Tactical knife slår commando eg, spesielt når det er flere personer i ein gjeng. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ser flere har skrevet at Tactical knife slår commando... men ser ikke helt logikken i å si det? du kan jo bruke både og... Men dere mener vel kanskje om en bruker tac knife med ninja pro vs vanlig knife og commando? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Commando lager ein delay, sån at vist det er flere er du butfuck, med tac knife har du 0 delay og kan knive heile gjengen nesten samtidig. + Koseleg med Ninja pro :=) Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hele spillet er én stor delay, så det har lite å si.. Endret 23. mars 2010 av SPRCO Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Prøvde meg litt med G18 akimbo før jeg visste at alle syntes det var OP. Herregud hvor lett det var. Ikke nok med at jeg drepte som fy, men fikk 50 headshots av de 100 første killsa etter jeg fikk den i akimbo. O.O Den classen brukte jeg bling, og da jeg fikk extended mags i tillegg, Gud hvor lett. Nå har jeg gått over til Magnum, fordi jeg føler meg så badass med den Endret 23. mars 2010 av Hidephix Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ninja PRO er diggere på Runner Classes en det commando er, kan komme skikkelig stealthy bak dem og gå bak dem uten at de vet at du er rett bak dem Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Commando lager ein delay, sån at vist det er flere er du butfuck, med tac knife har du 0 delay og kan knive heile gjengen nesten samtidig. + Koseleg med Ninja pro :=) Aha, det viste jeg faktisk ikke, men så spiller jeg nesten aldri med bare knife... kun gjort for challenges Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja, men det avhenger litt av bane også. Commando kan redde deg ut av visse situasjoner der du møter på fiender på litt avstand. Lenke til kommentar
branick Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 tube er dritt, g18 er greit cause of kort range, så pleier å ta de. campere ser jeg ikke helt problemet med, er ikke no problem å ta de har egentlig mer problemer med runnerclasses med commando tactical knife og alt det bæsjet der... Lag deg en klasse med sleight of hand, lightweight og ninja, så setter du opp AA-12 som secondary våpen. Knivere har liten sjangs for å drepe deg med den kombinasjonen. Det har forsåvidt andre også Gled deg til du får extended mags på dette våpenet!! 7 man spray spawntrap highrise? No problem det er sjeden de med noobtube har + stat, men er det er som oftest de som ødlegger killstreaken... Om jeg spiller med tuben + OMA havner jeg såklart på toppen, det er jo derfor jeg gjør det Hvis man har brukt tuben og semtex mye, kjenner du til hvor folk pleier å campe, vente eller snike seg innpå deg, og du får veldig lette kills på den måten.. Finn en perk som kontrer g18 akimbo plis... Makan til overpowered weapon skal du lete lenge etter... Grei range, god dmg og EKSTREMT med skudd! Håper de får nerfa'n snart, er så drittlei det der.. årrg! Godt å få ut frustrasjon her må jeg si På derail, i den store bygningen på midten.. Jeg ble skutt fra vinduet med akimbo G18's mens jeg cappet B! Det er litt for lang range på de ja, skal si meg enig i det Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tok en test P90 akimbo mot G18 akimbo. P90 var latterlig dårlig iforhold til G18 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Cluet er å løpe alt du kan mot fienden, sikte ca i nærheten av dem og skyt. IW har kanskje gjort noen våpen litt bedre enn de burde være. Gode spillere klarer å drepe de før de kommer i range. Dårlige spillere gjør ikke det. I korte trekk er det bare en l2play-issue. Evt. kan du jo bare bruke G18-akimbo selv hvis den er så lett å bruke. Sier du folk som blir rapet av g18 akimbos på maps som Favela har l2p Issues? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Commando lager ein delay, sån at vist det er flere er du butfuck, med tac knife har du 0 delay og kan knive heile gjengen nesten samtidig. + Koseleg med Ninja pro :=) Commando gjør slik at motspilleren får en delay når man er nærme. f.eks: Jeg knifa en person, men han døde ikke. I det samme sekundet da kniven var i han (likevel døde han ikke) så ser du at han knifa meg. Ooops. På killcamen viser det ikke engang at jeg knifa(!) Latterlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Iskall saves the day! Etter en drithektisk SnD kamp der stillingen ble 3-3 var jeg alene mot 5 stykker. Fikk to raske kills med PP2000 der jeg plutselig fikk høre "bomb planted", faen tenkte jeg mens jeg snek meg mot bombeplassen. Kunne føle de andre døde på laget mitt skrev :" he's not going to make it" å gud vet hva. Så faktisk to leavet. Jeg spilte Quarry, de plantet på B plassen. Etter å ha tatt en til på bombeplassen var jeg fri for skudd på PP2000 å da tenkte jeg at det var det. Jeg kastet inn en flash, 20 sekunder igjen av bomba, spurtet inn å fyrte en quick-scope i en mann, der jeg sprang mot han plukket opp våpenet hans å skøyt den andre personen som skøyt i lufta etter å være så hvit som snø. Klarte å defuse bomba akkurat. Nå som jeg skriver dette har jeg ekstremt høy puls og klarer ikke røre meg av stolen, true story. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er hyper hektisk når man er alene igjen på SnD og bomben er planted Har kun klart det engang og kjenner meg godt igjen i det du skrev :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er hyper hektisk når man er alene igjen på SnD og bomben er planted Har kun klart det engang og kjenner meg godt igjen i det du skrev Ja ikkesant, du blir jo nesten ødelagt av spillet. Måtte sette ifra meg pcen jeg. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du får et heftig kick, isåfall når det er 1 sek til defused bomb da var det hopping på stolen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er det noen andre som sliter med steam? Har bare 2 pålogget.. Og jeg blir disconnecta fra steam hele tia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er det noen andre som sliter med steam? Har bare 2 pålogget.. Og jeg blir disconnecta fra steam hele tia. Jepp, sliter med akkurat samme problemet, mistet masse xp og gikk ned en hel level pga det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Møtte nettopp på et par nuke-boosters, de rakk 22 i killstreak før jeg merket dem, og slaktet dem. Svensker, og hadde mic. "Fan, jeg skal döda den jævelen, hva fan gjør vi nå?" Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Ser ut til å være "Steam maintance" hvis vi skal tro dem. Blir kobla ut hele tiden nå. Nesten glad BC2 ligger og venter i sekken. edit:leif Endret 23. mars 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå