Litraphy Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Blåser egentlig en lang marsj i alle som klager. Tar det ikke til meg. Jeg vet i hvertfall at jeg storkoser meg noe enormt med spillet, og kommer nok til å fortsette å gjøre det i lang tid fremover, samme som jeg har med MW1. Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hva er forskjellen på dette og COD4? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Awesomeheten! wtf? Endret 14. november 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hva er forskjellen på dette og COD4? Grafikkmessig er det ingen forskjell. Storien er veldig god, men kort. Multiplayer er betre enn i COD4, du får poeng for fleire ting mens du spelar. Det er også ein ny Spec mode med nye oppdrag som du kan spela med ein venn eller aleine. Anbefaler deg å kjøpe det! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg synes faktisk ikk at det er så mye bedre at man får poeng for alt mulig rart. Payback, longshot, headshot, buzzkill også videre Men selve online delen er himmelsk bortsett fra litt overdrevent med poeng synes jeg Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hva skjer med at de har lagt på en null på poenga? Nå får man 100 points, før fikk man 10. Endret 14. november 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Fordi alt skal være så STUNNINGLY AWESOME fra cod4 til dette.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er vel fordi man skal føle man får meir poeng Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Spilte litt Cod4 her om dagen hos en venn, og der har de faktisk begynt med 20 poeng for hver kill isteden for 10 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Online delen er helt elendig spør du meg. Hver gang jeg er ferdig med en kamp må jeg finne en ny server. Er også ofte jeg ikke kommer inn på serverne og må prøve å finne en ny. Noen tips til dette problemet? Får opp meldinger om blant annet: "Game lobby is closed" og "Could not migration host..." Endret 14. november 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kanskje du har best connection av de alle, men feiler med å få hostet av en eller annen grunn, dermed stenger den ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg føler multiplayer minner mer om Far Cry 2. Litt for få artige kart og. Savner field of view 90 og lean left, right. Grafikken i mp kunne gjerne vært litt mer detaljert. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Blåser egentlig en lang marsj i alle som klager. Tar det ikke til meg. Jeg vet i hvertfall at jeg storkoser meg noe enormt med spillet, og kommer nok til å fortsette å gjøre det i lang tid fremover, samme som jeg har med MW1. Enig. Fantastisk spill, og kommer nok til å spille dette i lang tid fremover. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Synes nesten det skulle vært en tråd for folk som liker å klage på hvor dårlig spillet er, for jeg begynner å bli drit lei av all den klagingen som er her. Hvis alle som er missfornøyd med spillet skal klage kan de gjøre det en annen plass Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg hater virkelig alle flyene, helikoptrene air attackene etc. Litt store maps men ellers liker jeg det. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg hater virkelig alle flyene, helikoptrene air attackene etc. Litt store maps men ellers liker jeg det. Hadde mapene vært mindre så hadde du vel hatet flyene og helikopterene enda mer tipper jeg Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg hater virkelig alle flyene, helikoptrene air attackene etc. Litt store maps men ellers liker jeg det. Bare å skyte ned det. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hva er buzzkill? En ting som er utrolig elendig med serversystemet er at du ikke kan velge map. Map er totalt random og det fører til at man spiller de samme mappene flere ganger uten å i det hele tatt få testet enkelt av mapsa. Personlig har jeg spilt det ene bymappet (Karachi elns) nærmere 10 ganger, mens det er flere av mappene jeg ikke har testa i det hele tatt. Men for all del, spillet er helt konge. Hadde de bare gått for et helt vanlig serversystem slik som alle andre spill, hadde dette spillet vært komplett. Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 De kunne i det minste gjort så man kunne valgt servere inne hos dem. Så kunne man funnet seg en server, f.eks Server5-HQ-HC, også fått et community rundt denne som man i dag kan få rundt clanserver i cod4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå