Ylajali Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Boosterhunting er alltid gøy, gjorde det mye på PC, men finner aldri boosters på PS3. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 De finner altid nye steder. men på enkelte baner er det lett å finne de. highrise så stikker de og hopper utfor bygningen og er 1 etasje under på utsiden Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ser ikke hvordan får serlig store killstreaks på rust. Taket med Claymore som hjelpemiddel, ingen som har tid nok til å sende opp en semtex så det er lett Så enig, men er gøy å gå på boosterhunting. de blir så irritert. lær deg hvor boosterne sitter og ha en runnerclass. da tar du de Ja, er kjempegøy.. Møtte noen norske som boosta, 3 stykk som hadde mic så jeg hørte hvor de skulle hele tida. Ahh, herlig Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 sitrep når man går på booster hunt er must, da ser du med en gang TI Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 sitrep når man går på booster hunt er must, da ser du med en gang TI Har den ikke hele tida når man prestiger. Du som har alle klassene, bruker du mye one man army? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg har faktisk ikke brukt One man Army en gang enda. Lvl 37 andre prestige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 OMA er genial på Search and Destroy. Med en gang UAV kommer så er det bare å bytte til cold blooded class eller noe lignende. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 OMA er genial på Search and Destroy. Med en gang UAV kommer så er det bare å bytte til cold blooded class eller noe lignende. Yeah, it is. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er så drittlei g18 akimbo nå, alle løper rundt med det og noober seg så utrolig.. Åja, ikke glem campers og tubers... Cod er ødelagt.. : / Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 tube er dritt, g18 er greit cause of kort range, så pleier å ta de. campere ser jeg ikke helt problemet med, er ikke no problem å ta de har egentlig mer problemer med runnerclasses med commando tactical knife og alt det bæsjet der... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Slutt å whine folkens, spillet er likt for alle om dere ikke visste det Prøv f.eks. å campe en camper om dere er lei av han, det tar kaka når camperen begynner å whine om at DU camper Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Prøvde Search and Destroy her om dagen. Hver runde løp jeg fram som jeg alltid gjør, men hver eneste gang rundt hver fankens hjørne satt det en jævel med Stopping power og G18 akimbo.... FY faen! Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Uansett hvilket first person shooter spill du spiller kommer det alltid til å være campers. COD er forsåvdt ganske camper vennlig spill. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 css er ekstremt mye være når det gjelder campere... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Campere finner du som sagt i alle FPS spill. Jeg spilte squad match på BC2 igår og der stod alle squadene trygt plassert inne i hvert sitt hus og spammet Mortar/Tubes. Dritmoro, Not. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja, er kjempegøy.. Møtte noen norske som boosta, 3 stykk som hadde mic så jeg hørte hvor de skulle hele tida. Ahh, herlig Jeg møtte også tre norske boostere. Sjekket bio-en og fant ut at han ene bodde i samme by som meg. Hadde til og med felles venner på facebook Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Sjølv synest eg faktisk at MW2 er godt balansert. Du har sjølvsagt campere som i alle slike spel, men du har også noobtuben som er eit utmerka verktøy til å ta campere med. Mange andre førstepersonsskytere mangler effektive våpen som kan brukast mot snipere men i MW2 granadelaunchers og killstreaks til å ta snipere med (om du finner sniperen). Noobtubere kontrer du ved å enten holde deg så nært fienden at tube granaten ikkje eksploderer og dermed er ufarlig med mindre du blir truffet direkte eller så kontrer du ved å holde deg på lang avstand og utan å ha ryggen mot ein vegg. Knifere med commando synest eg heller ikkje er særlig problematisk. Det er din eigen feil om du lar fienden komme nært nok til å nå deg med kniven. Du kontrer knifere enkelt å greit ved å holde eit par meters avstand. G18 akimbo med steady aim og stoping power kan av og til være irriterande men nok ein gong er det berre å holde litt avstand eller å søke dekning til fienden må ladde om for å stoppe G18 akimbo brukere. På samme måten er det også med riot shield, det kan være vanskelig å drepe en fiende med skjold men det er også relativt skjeldan du blir drept av ein fiende med skjold. Dei gongane du dør er det stort sett ein anna fiende som drep deg fordi du er for opptatt av å følge med på fienden med skjold. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Slutt å whine folkens, spillet er likt for alle om dere ikke visste det Prøv f.eks. å campe en camper om dere er lei av han, det tar kaka når camperen begynner å whine om at DU camper hjelper da ikke noe at det er likt for alle andre? det gjør ikke noe om noen har det vondt viss alle har det vondt? ... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 sitrep når man går på booster hunt er must, da ser du med en gang TI Har den ikke hele tida når man prestiger. Du som har alle klassene, bruker du mye one man army? Sant nok, den kommer jo ikke før ganske høyt lvl så tar jo litt tid når man driver å prestiger... Ang OMA, så nei egentlig ikke, brukte den kun når jeg gjorde shotgun challenges på assault riflene... Men jeg tror egentlig den kan ha mye større potensiale, slik som det blir nevnt i S&D. Men jeg har for det meste spilt mest Domination hittil, for å få mye kills og xp altså levle fortere. Men nå som jeg er i siste prestige så har jeg begynt å spille mer s&d, så tar den muligens i bruk Har forresten endelig mastery (den med alle unlocksa ikke hs og kills) på alle assault riflene Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hadde 24 i streak i går. Det var 50 sekunder igjen og jeg måtte bevege meg ut i marka for å få det siste killet. Jeg bestemte meg for å gå inn i den midterste bygningen i midten av banen (Derail jeg snakker om nå) I hjørnet ved trappa i mørket LÅ det en jævel med G18. Jeg hadde ikke kjangs med UMP'en min fordi jeg hadde Cold Blooded på. Det verste var at jeg så han først, og begynte å skyte på han først. Likevel... G motherfuckings 18. Og der dæva jeg. FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå