Christoffero89 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg tok ikke feil;) han sa ikke hvlken plattform det ikke kostet penger på Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Han quotet noen som spurte om det ville koste noe på PC Lenke til kommentar
vipone Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som har prøvd å rushe fra A til taket over C på Favela med At4-HS? Har fåt 4 multi-kills i dag ved å gjøre det Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Noen som har prøvd å rushe fra A til taket over C på Favela med At4-HS? Har fåt 4 multi-kills i dag ved å gjøre det Det skal jeg teste Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hadde min feteste runde noen sinne nå nettopp 1 direct impact flashbang kill, 1 flashbang kill type kaste den opp i lufta så den sprenger i lufta og til slutt dobbelt kill med claymore + suicide. Og de to killsa gjorde at jeg fikk pavelowen min Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Satt på Team Deathmatch og kom inn i en Search and Destoy der alt gikk mye fortere.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Modifiserte lobbyer er ikke noe nytt Var borti en der hver gang noen hoppet så ble de kastet så høyt opp på bana at når de landet igjen så døde de. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Var borti en der hver gang noen hoppet så ble de kastet så høyt opp på bana at når de landet igjen så døde de. Har selv vært i en slik en. Er bare å bruke en class med Commando Pro, så man ikke har falling damage Btw.. Er du Thor fra TT-forumet? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg tok ikke feil;) han sa ikke hvlken plattform det ikke kostet penger på Les igjen. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Kommer map packen til å koste noe på PC? Selfølgelig vil det koste;) De bruker da ikke mange timer på å lage noe for å gi det gratis Map-packs på Cod 4 kostet ingen kroner, map-packs på Cod 5 kostet ingen kroner, så det koster neppe noe denne gangen heller. Btw, det er 29. April dette blir tilgjengelig på PC og PS3? Feil. sjekker på psn stor nå: WAW map pack bundle 9 brett: 225 kroner WAW map pack 3: 75 kroner WAW map pack 2: 75 kroner WAW map pack 1: 75 kroner COD MW1 map pack 75 kroner ergo du tok feil på alle:) Jeg snakket om PC. Der koster det ingen ting i motsetning til konsollene. Endret 21. mars 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det koster ingenting på PC fordi betaling på PC er mye mer styr å fikse enn på konsoll. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det koster ingenting på PC fordi betaling på PC er mye mer styr å fikse enn på konsoll. Dummeste argumentet jeg har hørt.. Jeg vil faktisk si det er omvendt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det koster ingenting på PC fordi betaling på PC er mye mer styr å fikse enn på konsoll. Kom gjerne med utfyllende informasjon hvorfor det er mer styr. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fordi da må betaling, registrering og sånt gjøres via eksterne sider og ikke sånn som på konsoll der du betaler på konsollen/eller kjøper deg f.eks Microsoft Points i din lokale spillbutikk. Kan hende bare jeg som vrir ting til å være vanskeligere enn det egentlig er da, isåfall, my bad. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Var riktig før ja. Da hadde du både en felles måte å betale på for alle spil både på XBox og PS3. Nå er steam fellesnevneren på PC. Før var jo det å kjøpe en ekstra modul mye styr. Oblivion var vel nokså grei, mens både Dragon Age og Mass Effect 2 hadde jo greie måter å skaffe ekstrainnhold ved betaling. Så tror nok det blir betaling da. Hvis ikke det er noen kilder som sier det er gratis da. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fordi da må betaling, registrering og sånt gjøres via eksterne sider og ikke sånn som på konsoll der du betaler på konsollen/eller kjøper deg f.eks Microsoft Points i din lokale spillbutikk. Kan hende bare jeg som vrir ting til å være vanskeligere enn det egentlig er da, isåfall, my bad. Da er ikkje vanskeleg, tenk WOW, alle kan kjøpe map pack i butikken, eller via internett med VISA eller Paypal. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Var riktig før ja. Da hadde du både en felles måte å betale på for alle spil både på XBox og PS3. Nå er steam fellesnevneren på PC. Før var jo det å kjøpe en ekstra modul mye styr. Oblivion var vel nokså grei, mens både Dragon Age og Mass Effect 2 hadde jo greie måter å skaffe ekstrainnhold ved betaling. Så tror nok det blir betaling da. Hvis ikke det er noen kilder som sier det er gratis da. Ah, tenkte ikke på at CoD: Modern Warfare 2 var helt Steambased. Da blir det vel betaling for PC også Lenke til kommentar
KoolBikes Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvordan fungerer det med disse ekstra kartene som snart kommer? Vil man kunne spille disse kartene når man spiller med tilfeldig ukjente på XBOX Live f.eks.? Da er man jo avhengig av at alle i lobbyen har kjøpt kartpakken. Fin helg. Lite lag og lost connection. Klarte å få K/D opp fra 0,49 til 0,5 :-D Og fikk til en 8 kill streak i TDM på Skid Row. Juhuu! Jeg oppnådde FAL Mastery og klarte Homeland Security på Regular. Det jeg ikke klarte var å vinne den femte Sabotage matchen for å klare den challengen. Sabotage må være noe av det mest frustrende og stressende spillformen i MW2. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Blir vel sånn som det var på MW 1, jeg orket ikke å kjøpe map-pack så jeg ble kasta ut hver gang en fra den map-packen kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå