mafkoy Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=gJiNirQ_BMU Laget en slags Tribute til Sniper Rifles i MW2 Om noen vil se. Fungere like godt med Barret som med Intervention :!: Men nice film Men kills med Intervention er penere Ikkje når du bruke Heartbeat sensor Brukern fordi da vet jeg at noen kommer, og gjør meg klar til å NoScope/QuickScope duden. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Når man skyter uten å sikte (tenker spesielt på sniper rifler). Er det helt random hvor kula går innenfor krysset? Eller er det alltid midt i? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Er alltid random, iallefall med Barret. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Så... når man no-scoper noen... så har det ingen ting med skills å gjøre? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jo, man må da sikte i retningen til fienden, og den er ikke helt uforutsigbar. Men det er endel flaks, hvertfall på store avstander. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Men fortsatt en god del flaks inne i bildet. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Så ikke prøv på nuke da? Nuke er da ikke noe morsomt for noen parter Er så lenge siden jeg fikk min første Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jo, man må da sikte i retningen til fienden, og den er ikke helt uforutsigbar. Men det er endel flaks, hvertfall på store avstander. Er sjelden NoScope på lengre avstander da Og at NoScope / QuickScope fungerer like fint på Barrett er jeg ikke enig i, men det er kun min mening Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Så... når man no-scoper noen... så har det ingen ting med skills å gjøre? Det er noen knep man bruker for å få kula til å gå rett. Man går til siden rett etter mann har skutt, eller croucher. Bare å søke på youtube etter tutorial hvis du vil Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Spiller med boosters nå. de er sinte på meg pga jeg tok de. gang på gang fant jeg gjemmestedet deres og tok de til slutt spilte de bare Endret 20. mars 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Kommer map packen til å koste noe på PC? Selfølgelig vil det koste;) De bruker da ikke mange timer på å lage noe for å gi det gratis Map-packs på Cod 4 kostet ingen kroner, map-packs på Cod 5 kostet ingen kroner, så det koster neppe noe denne gangen heller. Btw, det er 29. April dette blir tilgjengelig på PC og PS3? Endret 20. mars 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det kryr av boosters eher Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 @Zebraskin: Var en et par sider bak her som skrev at den ville komme 30.03 Håper han har rett, for nå er jeg drit lei de samme banene om og om igjen. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 @Zebraskin: Var en et par sider bak her som skrev at den ville komme 30.03 Håper han har rett, for nå er jeg drit lei de samme banene om og om igjen. 30.3 er for Xbox 360. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tenkte jeg det ikke. Vurderer snart å konvertere til 360, fy .... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kommer map packen til å koste noe på PC? Selfølgelig vil det koste;) De bruker da ikke mange timer på å lage noe for å gi det gratis Map-packs på Cod 4 kostet ingen kroner, map-packs på Cod 5 kostet ingen kroner, så det koster neppe noe denne gangen heller. Btw, det er 29. April dette blir tilgjengelig på PC og PS3? Feil. sjekker på psn stor nå: WAW map pack bundle 9 brett: 225 kroner WAW map pack 3: 75 kroner WAW map pack 2: 75 kroner WAW map pack 1: 75 kroner COD MW1 map pack 75 kroner ergo du tok feil på alle:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Blir vel å kjøpe map-packen uansett. Er drittlei banene som er nå, har fått mapathy .. Anyway så hadde jeg en sick no-scope idag, sikta ikke på fyren engang å tok brutalt headshot på han. Made my day! Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Blir vel å kjøpe map-packen uansett. Er drittlei banene som er nå, har fått mapathy .. Anyway så hadde jeg en sick no-scope idag, sikta ikke på fyren engang å tok brutalt headshot på han. Made my day! Nice med no-scope Barett eller Intervention? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Anyway så hadde jeg en sick no-scope idag, sikta ikke på fyren engang å tok brutalt headshot på han. Made my day! Nice med no-scope Barett eller Intervention? Intervention, pleier som regel ikke å ta no-scope, men fyren bare spratt ut å jeg skvatt så jeg random skøyt. Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kommer map packen til å koste noe på PC? Selfølgelig vil det koste;) De bruker da ikke mange timer på å lage noe for å gi det gratis Map-packs på Cod 4 kostet ingen kroner, map-packs på Cod 5 kostet ingen kroner, så det koster neppe noe denne gangen heller. Btw, det er 29. April dette blir tilgjengelig på PC og PS3? Feil. sjekker på psn stor nå: WAW map pack bundle 9 brett: 225 kroner WAW map pack 3: 75 kroner WAW map pack 2: 75 kroner WAW map pack 1: 75 kroner COD MW1 map pack 75 kroner ergo du tok feil på alle:) Han snakker om PC, hvor mappacksene ikke kostet noe, ergo du tok feil. Ikke nok med at vi konsollspillere skal betale 100-200kr mer for alle spill, vi er nødt å betale for nesten alt av tillegg og. M$ og IW ftw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå