Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke det. Objektivt sett er barret bedre. Har forklart dette utallige ganger. Det er akkurat som at ACR er bedre enn m4.

Hvordan våpnet opplevs er jo med på å gjøre det bra, nøyaktighet i våpnet osv er ikke verd en dritt om ikke brukeren kan håndtere våpnet. Håndterer man Intervention bedre så blir jo den bedre i en persons syn?

Føler du at Intervention er mye bedre så er det jo bare å bruke den. Tingen er at objektivt sett slår barret den på nesten alle punkter. Den er et bedre våpen, og du vil ha nytte av å bli vant til den.

Jeg tenkte også at intervention var den beste fra starten av. Bolt-action føltes ganske tøft ut, når hvert skudd teller.

For meg er det våpnet som er best, det våpnet som er gøyest å bruke. Men man kan jo ha forskjellige tanker om dette.

True. Ved at man må være mye mer nøyaktig, fordi man kun får ett skudd, gjør at man får bedre aim, og deretter bedre grunnlag for bruk av Barrret.

Lenke til kommentar

Det kjipe med map packen er at så mange ser ut til å bare akseptere at den er overprisa i forhold til lignende ting man får kjøpt. De aller fleste gir ut gratis DLCer, men Activision og IW skal skvise ut så mye penger som overhodet mulig. Det problematiske er at folk ser ut til å bare akseptere dette, noe som betyr at vi kommer til å se mer av denne typen melking i fremtiden.

Lenke til kommentar

3000-4000 er vel mer 0,75 i kpdr...

Leste du hva han skrev bak hvert tall? 3000 deaths/4000 kills.Han skrev det riktignok baklengs :p

I hvilket univers er 3000:4000 ikke 0.75?

Man deler ikke deaths på kills for å regne ut KDR, men omvendt :) 3000 deaths / 4000 kills skrev han opprinnelig, og det er 1,33 uansett hvordan man vrir og vender på det :)

edit: Claaaes slo meg gitt ;P

Jaja, jeg er klar over det, men 3000:4000 er fortsatt 0.75, når man skriver deaths foran kills.

Lenke til kommentar

3000-4000 er vel mer 0,75 i kpdr...

Leste du hva han skrev bak hvert tall? 3000 deaths/4000 kills.Han skrev det riktignok baklengs :p

I hvilket univers er 3000:4000 ikke 0.75?

Man deler ikke deaths på kills for å regne ut KDR, men omvendt :) 3000 deaths / 4000 kills skrev han opprinnelig, og det er 1,33 uansett hvordan man vrir og vender på det :)

edit: Claaaes slo meg gitt ;P

Jaja, jeg er klar over det, men 3000:4000 er fortsatt 0.75, når man skriver deaths foran kills.

Fair enough, men da heter det ikke KDR lenger ;)

Lenke til kommentar

Sår og sår, ikke annet at det er visse ting som kunne vært mye mye bedre.

Venter i spenning på hvilke kjøttsår du mener ;)

Er det noen som vet hvor ca. map-packen vil koste og når den kommer til PS3?

Gidder ikke ramse opp, for det har sikkert vært nok whining om det allerede :p

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...