Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

3000-4000 er vel mer 0,75 i kpdr...

Leste du hva han skrev bak hvert tall? 3000 deaths/4000 kills.Han skrev det riktignok baklengs :p

I hvilket univers er 3000:4000 ikke 0.75?

Ja, det er 0.75, men, om du hadde lest hva branick skrev, så ville du skjønt at personen i utgangspunktet skrev 3000 DEATHS og 4000 KILLS ("feil vei") slik at ratioen faktisk ikke er 0.75 men 1.33

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3000-4000 er vel mer 0,75 i kpdr...

Leste du hva han skrev bak hvert tall? 3000 deaths/4000 kills.Han skrev det riktignok baklengs :p

I hvilket univers er 3000:4000 ikke 0.75?

Man deler ikke deaths på kills for å regne ut KDR, men omvendt :) 3000 deaths / 4000 kills skrev han opprinnelig, og det er 1,33 uansett hvordan man vrir og vender på det :)

edit: Claaaes slo meg gitt ;P

Endret av branick
Lenke til kommentar

må bare få ut litt frustrasjon...

F**N i meg mange n00bs som spiller mw2 om dagen... Jeg opplever faktisk ikke cheating som det værste om dagen, men folk annklager MEG for cheat... Jeez har nå brukt 18-19 dager ingame og kommet meg til lvl 70 siste prestige... yeah mye tid ingame, men wtf skal jeg ellers gjøre når jeg har 14 timer skole i uka og alle kompisene mine jobber eller går på skole 30-50 timer i uka? Så etterhvert har jeg jo blitt litt flink, men ikke super god, litt over gjsnittet kanskje... men annhvert game blir jeg kalt noob og cheater, og det provoserer meg... hvordan kan folk faktisk være så sykt trangsynte og mene at man har cheatet seg til siste prestige selv så lenge etter spillets release? Og i tilleg påstå at jeg har aimbot og wh bare fordi jeg har bra stats og er i siste prestige... (trenger faktisk ikke å ha bra stats en gang, sist game hadde jeg 14-12 i stats elns men av like vel ble jeg kalt cheater fordi jeg lucka en dude i flash, og haxa en dude som akk hadde drept meg og jeg så stod der på killcam samt han skjøt på en annen, så jeg så jo hvor skuddene kom ifra...)

Egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg bryr meg så mye, men jeg bare gjør det, noe som er rart... Altså er jo bare folk som whiner fordi de dør, men jeg bare føler jeg blir forbanna når folk annklager meg for juks...

Flere som opplever tilsvarende? eller bare gir folk full F når de ble kalt cheatere? Husker jeg var litt sånn når jeg spilte cs og, men da var det jo litt høyere nivå, så var ikke ofte at folk whina...(eventuelt at jeg sugde mer i cs da :D haha)

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Jeg føler med deg Mr. Men du må bare bytte lobby når sånt skjer. Er det eneste som fungerer i lengden hvis du ikke skal bli sint over et spill. Jeg har mutet all ingame kommunikasjon via mic forid jeg er lei av 12 år gamle pipestemmer som skal rope noob for hver gang du dreper de, og skriker i 2 minutter hver gang DE dreper noen :@

Pga dette, har jeg nå flere losses enn wins i mine stats :p Tragisk at jeg skal få loss når jeg f.eks forlater en laggy/hacket/whinende lobby :/ Jeg kan ligge 50-4 og får automatisk loss hvis jeg stikker!

Lenke til kommentar

Nei nei nei...

Ny taktikk, skriv tilbake at e andre suger og at de burde spille pacman, er litt artig å høre ungene erage maksimalt.

Spilte HC TDM på Underpass og en kis på mitt team mente jeg campa, han kom dit jeg var og blåste meg til kingdom come... Jeg tenkte wtf?, og det gikk en fan i meg. Jeg dreit i å ta de andre og hver gang jeg fant han tok jeg han ut (specca han hver gang jeg var død for å finne han lettere :p). Fikk jo sef lengre spawntid hver gang, men alle de andre i gamet applauderte og lo sånn av fyren at han ragequitta etter matchen :p

Så la vær å kjøre roleplay ingame, om noen virkelig camper så er det deres sak. Ikke spring å skyt de, TK er ikke akkurat til hjelp :p

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk skiftet mening. Jeg var ihugga fan av Intervention, men etter å ha spillt med Barrett for å få challenges en god stund nå må jeg virkelig si at Barrett er bedre. Semi auto, større magasin og kjappere scoping har gjort denne til mitt førstevalg for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Jeg føler med deg Mr. Men du må bare bytte lobby når sånt skjer. Er det eneste som fungerer i lengden hvis du ikke skal bli sint over et spill. Jeg har mutet all ingame kommunikasjon via mic forid jeg er lei av 12 år gamle pipestemmer som skal rope noob for hver gang du dreper de, og skriker i 2 minutter hver gang DE dreper noen :@

Pga dette, har jeg nå flere losses enn wins i mine stats :p Tragisk at jeg skal få loss når jeg f.eks forlater en laggy/hacket/whinende lobby :/ Jeg kan ligge 50-4 og får automatisk loss hvis jeg stikker!

Nei nei nei...

Ny taktikk, skriv tilbake at e andre suger og at de burde spille pacman, er litt artig å høre ungene erage maksimalt.

Spilte HC TDM på Underpass og en kis på mitt team mente jeg campa, han kom dit jeg var og blåste meg til kingdom come... Jeg tenkte wtf?, og det gikk en fan i meg. Jeg dreit i å ta de andre og hver gang jeg fant han tok jeg han ut (specca han hver gang jeg var død for å finne han lettere :p). Fikk jo sef lengre spawntid hver gang, men alle de andre i gamet applauderte og lo sånn av fyren at han ragequitta etter matchen :p

Så la vær å kjøre roleplay ingame, om noen virkelig camper så er det deres sak. Ikke spring å skyt de, TK er ikke akkurat til hjelp :p

Godt jeg ikke er alene :p hehe...

prøvde meg på litt cs i dag, må si det var morro med litt forandring, stabil ping hele tia ingen whinere og ingen cheatere :love:

Lenke til kommentar

Barret er best, men Intervetion er mer awesome.

Hva er de best til? finnes jo flere modus å spille i... ;)

M21EBR med silencer funker definitivt best på HC TDM/ HC SD p.g.a. lav rekyl og høy skuddtakt.

Barret og Intervention funker best på standard baner uten silencer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...