Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forundrer meg litt over kpden min jeg og...

lå på rundt 3000death-4000kills i starten, så plutselig fikk jeg et boost og hoppa opp på 8000-6000, og selv om jeg føler jeg spiller bedre nå i det siste har jeg bare 10000-8200 nå :S

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

forundrer meg litt over kpden min jeg og...

lå på rundt 3000death-4000kills (1.33) i starten, så plutselig fikk jeg et boost og hoppa opp på 8000-6000 (1.33), og selv om jeg føler jeg spiller bedre nå i det siste har jeg bare 10000-8200 nå :S

Gikk egentlig ikke opp.

Lenke til kommentar

Samme til meg, spilte dårlig i starten, lå vel på 1,2-1,3 kd.

Spilte "dritbra" en periode, og nå er jeg på 20k-12k død. Skjønner ikke hvorfor det ikke er større gap. Spilte jo bedre enn så :(

Start helt på nytt, så ser du hva din virkelige K/D er :)

Jeg hadde også 1,2x something etter at jeg hadde fullført første gjennomkjøring til level 70. Nå når jeg har gjennomført første prestige, har jeg bumpet den opp til 2,24 (60K+ kills).

Starter man på blanke ark vil man automatisk få en bedre K/D enn om man bare bygger på det første arket. Der står jo all dritten fortsatt :p

Lenke til kommentar

Lå vel oppe rundt 1.7 før jeg begynte å kun spille med sniper. Da falt den drastisk i starten, før den begynte å ta seg opp igjen. Nå begynner den av en eller annen grunn å falle sakte nedover igjen. Ligger vel på 1,55 for øyeblikket. Lurer på om alle andre er blitt bedre eller om jeg er blitt dårligere.

Lenke til kommentar

Da jeg gikk for å få 10 nukes raste k:d ration opp, fordi jeg spilte så defansivt. Men til gjengjeld så forsvant mye av spillegleden også, nå blei jeg ferdig med 10 nukes i går, og den går sakte men sikkert nedover igjen :p var på 1.85 på det meste, nå ligger jeg vel rundt 1.75ish

Lenke til kommentar

Da jeg gikk for å få 10 nukes raste k:d ration opp, fordi jeg spilte så defansivt. Men til gjengjeld så forsvant mye av spillegleden også, nå blei jeg ferdig med 10 nukes i går, og den går sakte men sikkert nedover igjen :p var på 1.85 på det meste, nå ligger jeg vel rundt 1.75ish

Var akkurat samme for meg. Den prestigen jeg bestemte meg for å få 10 nuke challengen gikk det veldig fort oppover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...