Skjelvgråt Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) nja, jeg leter enda etter et spill som har krigscener aka den i denne traileren, det hadde vært fett: http://www.youtube.com/watch?v=vCIRYMJQQXQ Endret 15. mars 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Greit, så tar man MW2 vs. BC2-debatten i en dertil egnet tråd. Ikke denne. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) nja, jeg leter enda etter et spill som har krigscener aka den i denne traileren, det hadde vært fett: http://www.youtube.com/watch?v=vCIRYMJQQXQ Det der så fett ut EDIT: men var ikke FPS da^^ Endret 16. mars 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Greit, så tar man MW2 vs. BC2-debatten i en dertil egnet tråd. Ikke denne. Hvilken tråd? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Endelig Sleight of Hand, Commando, Scanvenger, Stopping Power, Marathon, Lighteight PRO etter jeg gikk prestige koser meg med UMP og Intervention Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Greit, så tar man MW2 vs. BC2-debatten i en dertil egnet tråd. Ikke denne. Hvilken tråd? Let, om du ikke finner - lag en, om det er så viktig. Poenget er at det ikke skal tas her. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Og da har jeg mw2 på xbox, spent på og se om jeg er bedre/dårligere der Og hvordan det er og spille der i forhold til PC, helt likt nok. Men mindre cheatere. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg har prøvd tidligere cod spill på xbox, men jeg klarer ikke å bevege meg ordentlig... går rundt som en noob som aldri har prøvd et videospill i hele sitt liv Holder meg til PC jeg, uansett hvor mange cheatere det nå enn er. Men jeg syntes det skulle gått ann å ta av PRO effekten på preksa selv om en har unlocka det. Noen som er enige? Jeg syntes det er greit å ha ninja slik at fienden ikke han se meg på heartbeat-sensoren sin, men orker ikke høre meg selv når jeg bruker ninja PRO. liker å høre skritt når jeg går eller løper, ellers virker det som om jeg spiller uten lyd^^ Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noe mer info om releasedate på mappack? Så noen nevnte Shipment (L) Ingen som vet? Likte ikke helt noen av mapsene. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Mapsa er: Compact Complex Storm Crash Overgrown Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) ****Glem det**** Endret 16. mars 2010 av dTd Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 30. mars på xbox, til pc og ps3 er det ikke sikkert, men sannsynligvis 1 mnd etter. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er det bare meg eller har det dukket opp veldig mange flere cheatere i det siste? Blir headshotta enormt ofte nå i det siste. Ikke uvanelig å se matcher der en spiller har en K:D på 40:1 osv. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er ikke bare deg. har lagt merke til det selv. IWnet kan ikke skryte av å ha vært en suksess. Mange cheatere online i dag. ny cheat eller noe... Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvordan få AC130: 1. Start med å kille nok folk til predator missile. 2. Når du har predator missilen skifter du til en class som har hardline. (one man army) Nei, du bytter til en class med hardline allerede når du har fått 3 kills! Dermed vil din neste kill gi deg predator! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Eller ha hardline på hele tia? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Er det bare meg eller har det dukket opp veldig mange flere cheatere i det siste? Blir headshotta enormt ofte nå i det siste. Ikke uvanelig å se matcher der en spiller har en K:D på 40:1 osv. Cheatere BLIR tatt... En kompis av meg som er en jævla slask innrømte at han hadde prøvd aimbot og wallhack. Han fikk ikke tilgang til spillet i Steam og måtte kjøpe et nytt spill og lage en ekstra Steamkonto for å kjøre det derfra... Til pass for han Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Er det bare meg eller har det dukket opp veldig mange flere cheatere i det siste? Blir headshotta enormt ofte nå i det siste. Ikke uvanelig å se matcher der en spiller har en K:D på 40:1 osv. Cheatere BLIR tatt... En kompis av meg som er en jævla slask innrømte at han hadde prøvd aimbot og wallhack. Han fikk ikke tilgang til spillet i Steam og måtte kjøpe et nytt spill og lage en ekstra Steamkonto for å kjøre det derfra... Til pass for han Synd at VAC skal bruke lang tid på og ordne anti-cheat system for all nye cheats som ligg ute, desverre er desse gruppene langt framfor VAC og det er ofte 3-4 månde gammal cheat som blir detected. Bra at vertfall nokon "slasker" blir tatt Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jukserer blir som regel alltid tatt Level 34 prestige 1 Ftw allerede blue tiger på Intervention og UMP ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå