Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Jeg er skuffet og lei over hva IW har gjort med MW2. Hvis ikke de legger til dedicated servers i en patch sender jeg spillet til IWs hovedkontor med følgende tekst: WHY?! MW var så og si perfekt, og MW2 har potensiale til å bli det også, så hvorfor i h****** forandret de på formelen?! Jeg blir så uffatelig frustrert når jeg spiller MW2 at jeg har lyst til å skyte meg selv i foten. MW2 er en direkte konsoll port til PC. Hvorfor sparte de seg ikke bare bryet og ga det kun ut til konsoll? SKUFFET!

Endret av Alpha_Male
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det så mange som klager? Er akkuart som når Blizzard viste frem gameplayet til diablo3. "OMG jeg gidder faen ikke spillet tegneserie. Akkuart som WoW"

 

Beklager til brukeren hvis jeg tar feil. men hvorfor klager du på MW2 når du selv er oppgitt over alle de som klagde over grafikken til D3? Er akkuart det samme .

 

Tror dere virkelig IW bryr seg? Og det hjelper FINT LITE at dere sier dere skal boikote, men kjøper spillet allikavel?

Lenke til kommentar
Det er ikke nøyaktig det samme.

Meg du skrev til?

 

Isåfall, hva er så forskjellen?

D3: Klager over Grafikken

MW: Klager over DS.

 

Så han som skrev "Tror dere blizzard virkelig bryr seg" i D3 artikkelen(når gamer var endel av hw.no elns) skyter seg selv når han whiner om DS servere.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Det er ikke nøyaktig det samme.

Meg du skrev til?

 

Isåfall, hva er så forskjellen?

D3: Klager over Grafikken

MW: Klager over DS.

 

Så han som skrev "Tror dere blizzard virkelig bryr seg" i D3 artikkelen(når gamer var endel av hw.no elns) skyter seg selv når han whiner om DS servere.

 

Forskjellen er at mangelen på dedicated servers går ut over funksjonalitet, ikke utseende.

 

Forskjellen er at IW lovet oss at alt skulle være som før(MW1), helt opp til 1 mnd før launch, da nyheten ble "lekket" på en webcast (i.e. ingen lett tilgjengelig info på IW nettsider). De forsøkte å skjule hele greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...