Alpha_Male Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg er skuffet og lei over hva IW har gjort med MW2. Hvis ikke de legger til dedicated servers i en patch sender jeg spillet til IWs hovedkontor med følgende tekst: WHY?! MW var så og si perfekt, og MW2 har potensiale til å bli det også, så hvorfor i h****** forandret de på formelen?! Jeg blir så uffatelig frustrert når jeg spiller MW2 at jeg har lyst til å skyte meg selv i foten. MW2 er en direkte konsoll port til PC. Hvorfor sparte de seg ikke bare bryet og ga det kun ut til konsoll? SKUFFET! Endret 14. november 2009 av Alpha_Male Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Han har skrudd av brannmuren sier han, men portene på ruteren vet jeg ikke, kan spørre. Men han kan forresten connecte til 1 annen person, men ingen andre. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hvorfor er det så mange som klager? Er akkuart som når Blizzard viste frem gameplayet til diablo3. "OMG jeg gidder faen ikke spillet tegneserie. Akkuart som WoW" Beklager til brukeren hvis jeg tar feil. men hvorfor klager du på MW2 når du selv er oppgitt over alle de som klagde over grafikken til D3? Er akkuart det samme . Tror dere virkelig IW bryr seg? Og det hjelper FINT LITE at dere sier dere skal boikote, men kjøper spillet allikavel? Lenke til kommentar
Alpha_Male Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Se filmen hos Youtube LOL! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det er ikke nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Det er ikke nøyaktig det samme. Meg du skrev til? Isåfall, hva er så forskjellen? D3: Klager over Grafikken MW: Klager over DS. Så han som skrev "Tror dere blizzard virkelig bryr seg" i D3 artikkelen(når gamer var endel av hw.no elns) skyter seg selv når han whiner om DS servere. Endret 14. november 2009 av laffe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Går det ikke ann å vise hele våpenet når man er inne i hus? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det er ikke nøyaktig det samme. Meg du skrev til? Isåfall, hva er så forskjellen? D3: Klager over Grafikken MW: Klager over DS. Så han som skrev "Tror dere blizzard virkelig bryr seg" i D3 artikkelen(når gamer var endel av hw.no elns) skyter seg selv når han whiner om DS servere. Forskjellen er at mangelen på dedicated servers går ut over funksjonalitet, ikke utseende. Forskjellen er at IW lovet oss at alt skulle være som før(MW1), helt opp til 1 mnd før launch, da nyheten ble "lekket" på en webcast (i.e. ingen lett tilgjengelig info på IW nettsider). De forsøkte å skjule hele greia. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Går det ikke ann å vise hele våpenet når man er inne i hus? Ka du meine? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Se filmen hos Youtube Slekt med "Leave Britney alone" personen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hver gang jeg er ferdig med en kamp må jeg finne en ny server. Noe måte å unngå dette på? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Se filmen hos Youtube HAHA! Stakkars white trash.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Veit ikke om det har noe med CoD å gjøre, men jeg disconnecter sånn ca 1 gang i timen, noen ganger i løpet av 5 min. Har ikke hatt noe problemer med andre spill på lenge. Og det der med at man ikke kan bruke party voice chat i noen game types er jo helt på trynet <,< Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Se filmen hos Youtube Hehe så den filmen da det var 130 views:P Nå, dagen etter er det 35000 hahahahaha! Posta den på IW forumet og alle bare:" Omg, good he never played the pc version". Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Se filmen hos Youtube HAHA! Stakkars white trash.. Etter å ha sett det der så er jeg rimelig sikker på at jeg vet hvem broren hans er Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Fullførte MW2 igår! Fantastisk spill ; ) Historien og alt! Jeg storkoste meg, men aller viktigste hadde det artige. Og det er det aller viktigste;) Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Da er MW2 i hus! Bare Sveits - Norge kan bli ferdig nå så kan jeg sitte resten av kvelden med MW2! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ååååå, har vært borte noen dager og ikke fått spilt MW2! Må spille, må spille, må spille!! Likte det ikke sååå godt i starten, men nå elsker jeg det enda mer en cod 4 Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hehe så den filmen da det var 130 views:P Nå, dagen etter er det 35000 hahahahaha! Posta den på IW forumet og alle bare:" Omg, good he never played the pc version". Spørs om PC versjonen hadde medført online hara kiri ja :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå