Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjapt spørsmål her, hvis du ser på scoreboard på ps3 så ligger det en haug med folk på topp der med nøyaktig like mye poeng på topp. Tror det er TupachShakur eller noe han heter han på toppen. Noen av dem har 30dager played mens andre har 2-3 dager played. Er dette hacks? Alle har ekstremt like score og killratioen til noen av folkene er insane. Dessuten har de en usannsynlig høy win ratio.

Er det en global scoreboard som tar med pc, xbox og ps3? Og er listen fake?

Lenke til kommentar

Hvordan ser man at folk bruker hack/cheat da?

Enkle ting som at man drar opp aim usansynlig tidlig, mange headshots(aimbolt) skyter gjennom vegger, skudd fra lange hold, klarer å drepe mange på kort tid(aimbolt), følger deg gjennom vegger osv

Lenke til kommentar

Har laget en liten guide til å få AC130, men vil den funke? Tenker på om det funker å skifte classer midt i en killstreak som plutselig gjør at du trenger en mindre kill.(hardline)

Her er den ihvertfall:

Hvordan få AC130:

1. Start med å kille nok folk til predator missile.

2. Når du har predator missilen skifter du til en class som har hardline. (one man army)

3. Bruk predator missilen. Du tar sansynelighvis en person som er nok til å få harrier strike.

4. Når du har harrier strike, skifter du til en class med danger close pro. (ekstra damage med air strike)

5. Bruk harrier strike.

6. Skift til classen med hardline.

7. Vent til du får AC130

Lenke til kommentar

Har laget en liten guide til å få AC130, men vil den funke? Tenker på om det funker å skifte classer midt i en killstreak som plutselig gjør at du trenger en mindre kill.(hardline)

Her er den ihvertfall:

Hvordan få AC130:

1. Start med å kille nok folk til predator missile.

2. Når du har predator missilen skifter du til en class som har hardline. (one man army)

3. Bruk predator missilen. Du tar sansynelighvis en person som er nok til å få harrier strike.

4. Når du har harrier strike, skifter du til en class med danger close pro. (ekstra damage med air strike)

5. Bruk harrier strike.

6. Skift til classen med hardline.

7. Vent til du får AC130

Eller det som gir meg chopper gunner i omtrent hver match..

1. Vær smålig aggresiv og smart til du klarer å raske til deg 4-5 kills, har du 4 så leker du ikke rambo.

2. 5 kills, gjem deg og bruk predator, tar gjerne 1 eller 2, hvis du tar 1 så sniker du til deg ett kill til

3. Harrier, la den jobbe mens du gjemmer deg og tar de som kommer tuslende

4. Chopper gunner

easy, funker fjell :D

(ja vet dette er sykt standard men skulle bare poengtere hvor mye enklere det er enn feks å bytte classes konstant)

Endret av drz
Lenke til kommentar

Liten annbefaling: Hvis du har brukt 1 våpen mye ville jeg ventet med prestige og fulført challenges på våpnet så du får alle tittles og slikt. ellers har du brukt båpnet forgjeves:) jeg er selv på prestige 1 level 70 og jeg blir der til jeg har fulført challenges på en del våpen så jeg slipper å starte på nytt igjen der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...