Tj-nome Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Å bruke spas12 blir egentlig ganske likt no-scoping med sniperrifle. Du må nesten treffe å drepe på første skuddet sidan du ofte ikkje vil ha tid til skyte skudd nummer to før fienden skyt tilbake mot deg. Når du no-scoper med sniper blir det på samme måten, bommer du på fyrste skuddet så får du trøbbel. Fordelen med spas12 er at det er mykje lettare å treffe fienden en det er med ei sniperrifle som du skyt frå hofta med. Ulempen med spas12 er den begrensa rekkevidda på våpenet, med ei sniperrifle kan du no-scope på alle avstandar som finnest i spelet. Personleg bruker eg ein del spas12 med lyddempar, fungerer spesielt bra om du angrip fienden bakfra. Begrenset rekkevidda? Drepte no med Spaz-12 på Estate med og hoppe ut vinduet til huset og treffe h.s på ein stakkars fyr nedi andre spawnen. Med grip har du insane range på Spaz-12 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Begrenset rekkevidda? Drepte no med Spaz-12 på Estate med og hoppe ut vinduet til huset og treffe h.s på ein stakkars fyr nedi andre spawnen. Med grip har du insane range på Spaz-12 Hæ? Høyrest heilt sinnsjukt ut, spredninga på ei hagle må jo bli heilt ekstrem på dette holdet. Det einaste eg kan tenke meg er at headshots er 1-hot-1-kill uansett. Slik at om ein fiende har blitt truffet av et av fragmenta så har det ført til instant kill. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har Spas lenger rekkevidde når man hopper enn når man står stille? Har mange ganger fått ganske lang rekkevidde på noen av Spas-killene. Lenke til kommentar
branick Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Snart 1000 HS på Barrett 50 to go! Den fikk jeg i kveld også Er så fint med gullbeslag på tingene ^^ Jepp, straks supertittelen, 250 kills igjen til 2500. Den har jeg hatt lenge Men jeg har gått rundt med acog og lekt meg som chuck norris quickscoper Derfor manglet jeg bare noen HS Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 tror jeg aldri kommer til å orke å få gull på hs av forskjellige våpen, har 1100/90 på ump og 800/150 på intervention som jeg driver med atm. Dette er selv om jeg noen ganger har runnerclass, kommer bak fienden og står 10 cm unna og aimer på hodet... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Og her er kartene: Crash og Overgrown fra COD4 kommer tilbake! Og så er det tre helt nye kart: Complex (ser ut til å være hentet fra Exodus-levelet, der du går og spotter for en Stryker) Compact (ser ut til å være fra Sniper Fi, der du sniker deg rundt som Roach sammen med Price) Storm (innendørs kart, per nå tror man det blir US Rangers vs OpFor) Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Og her er kartene: Crash og Overgrown fra COD4 kommer tilbake! Og så er det tre helt nye kart: Complex (ser ut til å være hentet fra Exodus-levelet, der du går og spotter for en Stryker) Compact (ser ut til å være fra Sniper Fi, der du sniker deg rundt som Roach sammen med Price) Storm (innendørs kart, per nå tror man det blir US Rangers vs OpFor) Kilde?? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg sa på forrig side at ny DLC kommer i slutten av mars. Men dette er kun til 360 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jepp, 30. mars til 360, og sannsynligvis 2-4 uker senere på pc og ps3. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Og her er kartene: Crash og Overgrown fra COD4 kommer tilbake! Og så er det tre helt nye kart: Complex (ser ut til å være hentet fra Exodus-levelet, der du går og spotter for en Stryker) Compact (ser ut til å være fra Sniper Fi, der du sniker deg rundt som Roach sammen med Price) Storm (innendørs kart, per nå tror man det blir US Rangers vs OpFor) Kilde?? Call of Duty Wikia Ja, ingen av kildene viser til kartnavnene, men det henvises på discussion til en video der dette var kartene. Den videoen fikk Activision fjernet fra nett, ergo må det være en liten sannhet Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har vel straks bortimot 2000 HS med Intervention vil jeg tro. Prøver å bruke mest mulig Barrett nå slik at jeg får HS challengen der også. 700/1000 atm, men headshots med Intervention virker så utrolig mye lettere. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Godt å få bekreftelsen, bare så jævlig synd at 360 eierne skal få gleden en måned eller mer før oss med PS3, håpløst... Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Og vi pc eiere kunne ha laget dem selv, men sånn er det nå ikke... Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Angående nye maps, denne annonsen er ganske kul! http://www.mapathy.com/ Lenke til kommentar
Banankak1 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har akkurat kjøpt Bad Company 2, men det ser ut til at det er litt for krevende for laptopen min, så jeg tenker å bytte det med Modern Warfare 2, vet dere om dette krever mindre? Og det andre jeg lurer på er, er flerspillerdelen i spillet veldig bra? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sjekk her du. http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Så jævla mange som cheater på modern warfare 2 nå. Drittspill. Og for en retarded anti cheat politikk de har. Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Innholdet i mappacken som kommer 30. til xbox er nå så og si bekreftet, http://www.joystiq.com/2010/03/13/xblm-listing-reveals-5-maps-2-cod4-remakes-in-mw2-stimulus-pac/ det som ble leaket for en tid siden var visst helt riktig, bortsett fra navnene på mapsa Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 når jeg joina domination game nå, ble jeg joina i game hvor vi hadde A, og det andre laget ledet 150- 23 elns! Ossn i hælvete er det mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå