Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

*snippppppp*

Når jeg ser noen i prestige 10, som jeg mistenker cheater eller som andre sier cheater, så sjekker jeg profilen. Dersom de har brukt mye tid på Cod så er de legit, men hvis ikke er det cheaters.

Noen som har noen verktøy for å banne/kicke folk dersom man er host?

Sjekker profilen? how? jeg gamer på pc, men på xbox eller ps3 går det kanskje ann på et enkelt vis? eller har jeg oversett noe på pc? har ikke akk utforska steam så mye egentlig :p mulig man kan undersøke slikt via steam overlay greia

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snippppppp*

Når jeg ser noen i prestige 10, som jeg mistenker cheater eller som andre sier cheater, så sjekker jeg profilen. Dersom de har brukt mye tid på Cod så er de legit, men hvis ikke er det cheaters.

Noen som har noen verktøy for å banne/kicke folk dersom man er host?

Sjekker profilen? how? jeg gamer på pc, men på xbox eller ps3 går det kanskje ann på et enkelt vis? eller har jeg oversett noe på pc? har ikke akk utforska steam så mye egentlig :p mulig man kan undersøke slikt via steam overlay greia

Jepp. Åpne steam overlayet og gå inn på players. Finn den personen som har lvl 70 i rank (de er ofte obskure, massevis av ^1 ^2 ^3 osv) og sjekk playtime på MW2

Lenke til kommentar

Den er sikkert linket her før men jeg må bare, for den beskriver 100 % hva spillet er :p

http://www.mw2blog.com/modern-warfare-2-typical-game-flow-chart/

har ikke peiling på hvordan den stemmer med konsoll siden jeg bare spiller på PC, men rimelig helbom der hvertfall. Ser aldri noe til glitching, så og si ingen boosting eller cheating. Null problem å spille uten party, kan herje rimelig heftig fordet.

Syns som regel slike charts er morsomme, men kjenner meg ikke igjen i det hele tatt her.

Lenke til kommentar

Er PC bruker og kjenner meg nesten 100% igjen.

Har skjedd alt for mye at jeg og en venn sitter i samme lobby, plutselig blir vi sendt til forskjellige games, en av oss kommer ikke inn i gamet, en av oss blir kicka fra lobbyen etc.

Boosting er jo dritstort problem i FFA.

Lenke til kommentar

Den er sikkert linket her før men jeg må bare, for den beskriver 100 % hva spillet er :p

http://www.mw2blog.com/modern-warfare-2-typical-game-flow-chart/

har ikke peiling på hvordan den stemmer med konsoll siden jeg bare spiller på PC, men rimelig helbom der hvertfall. Ser aldri noe til glitching, så og si ingen boosting eller cheating. Null problem å spille uten party, kan herje rimelig heftig fordet.

Syns som regel slike charts er morsomme, men kjenner meg ikke igjen i det hele tatt her.

Jeg tror aldri jeg noen gang har spilt en feilfri kamp ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Cheatere kan man rapportere via steam, man går inn på profilen dems og klikker på report.

Men vær sikker på at de cheater før dere rapporterer, ikke fordi personen tar dere mange ganger.

Lenke til kommentar

Cheatere kan man rapportere via steam, man går inn på profilen dems og klikker på report.

Men vær sikker på at de cheater før dere rapporterer, ikke fordi personen tar dere mange ganger.

It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded.

LINK

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Jeg har gått over til S&D i ren frustrasjon over boostere. Det hjelper litt å vite at det er bortimot umulig å få nuke i S&D. Det, pluss no respawning gjør et lag med randoms til litt forsiktigere.

VENT LITT.

Jeg har ikke gått over til S&D i ren frustrasjon. Jeg har gått over til Rush. I Battlefield: BC2. DER ER DET IKKE BOOSTERE, for det er ikke noe å booste etter.

Lenke til kommentar

It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded.

LINK

Den har jeg aldri sett, en kamerat av meg bruker Aimbot, og har brukt det siden spillet kom :p

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

LINK

Den har jeg aldri sett, en kamerat av meg bruker Aimbot, og har brukt det siden spillet kom :p

Om systemet fungere kan ikkje eg si. Men desverre er steam ganske firkanta på nettop dette.

Lenke til kommentar

LINK

Så ufattelig patetisk av deg å la han fortsette med det..

Lenke til kommentar

LINK

Hvorfor? Er da gøy for han og spille med cheats.

Lenke til kommentar

LINK

Kan du spørre han hvorfor han bruker aimbot? Hele morroa med spillet er jo å mestre spillet

Lenke til kommentar

LINK

Hvorfor? Er da gøy for han og spille med cheats.

Det jeg mener er at om du tillater han å spille med cheats, så er det low av deg å ikke stanse det! Det blir litt som mobbing; Det er nesten like ille å bare stå å se på uten å gripe inn, som å gjøre ugjerningen selv. Du forstår ikke omfanget av hvor mange du vil redde fra frustrasjon over å møte en slik person ingame..

Lenke til kommentar

LINK

Nice,m kammeraten din er sikkert dritkul!

Lenke til kommentar

LINK

Nice,m kammeraten din er sikkert dritkul!

Tror neppe det var poenget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...