dTd Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 *snippppppp* Når jeg ser noen i prestige 10, som jeg mistenker cheater eller som andre sier cheater, så sjekker jeg profilen. Dersom de har brukt mye tid på Cod så er de legit, men hvis ikke er det cheaters. Noen som har noen verktøy for å banne/kicke folk dersom man er host? Sjekker profilen? how? jeg gamer på pc, men på xbox eller ps3 går det kanskje ann på et enkelt vis? eller har jeg oversett noe på pc? har ikke akk utforska steam så mye egentlig mulig man kan undersøke slikt via steam overlay greia Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 *snippppppp* Når jeg ser noen i prestige 10, som jeg mistenker cheater eller som andre sier cheater, så sjekker jeg profilen. Dersom de har brukt mye tid på Cod så er de legit, men hvis ikke er det cheaters. Noen som har noen verktøy for å banne/kicke folk dersom man er host? Sjekker profilen? how? jeg gamer på pc, men på xbox eller ps3 går det kanskje ann på et enkelt vis? eller har jeg oversett noe på pc? har ikke akk utforska steam så mye egentlig mulig man kan undersøke slikt via steam overlay greia Jepp. Åpne steam overlayet og gå inn på players. Finn den personen som har lvl 70 i rank (de er ofte obskure, massevis av ^1 ^2 ^3 osv) og sjekk playtime på MW2 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Den er sikkert linket her før men jeg må bare, for den beskriver 100 % hva spillet er http://www.mw2blog.com/modern-warfare-2-typical-game-flow-chart/ Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Den er sikkert linket her før men jeg må bare, for den beskriver 100 % hva spillet er http://www.mw2blog.com/modern-warfare-2-typical-game-flow-chart/ har ikke peiling på hvordan den stemmer med konsoll siden jeg bare spiller på PC, men rimelig helbom der hvertfall. Ser aldri noe til glitching, så og si ingen boosting eller cheating. Null problem å spille uten party, kan herje rimelig heftig fordet. Syns som regel slike charts er morsomme, men kjenner meg ikke igjen i det hele tatt her. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er PC bruker og kjenner meg nesten 100% igjen. Har skjedd alt for mye at jeg og en venn sitter i samme lobby, plutselig blir vi sendt til forskjellige games, en av oss kommer ikke inn i gamet, en av oss blir kicka fra lobbyen etc. Boosting er jo dritstort problem i FFA. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Den er sikkert linket her før men jeg må bare, for den beskriver 100 % hva spillet er http://www.mw2blog.com/modern-warfare-2-typical-game-flow-chart/ har ikke peiling på hvordan den stemmer med konsoll siden jeg bare spiller på PC, men rimelig helbom der hvertfall. Ser aldri noe til glitching, så og si ingen boosting eller cheating. Null problem å spille uten party, kan herje rimelig heftig fordet. Syns som regel slike charts er morsomme, men kjenner meg ikke igjen i det hele tatt her. Jeg tror aldri jeg noen gang har spilt en feilfri kamp ... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det er vilt med boosting på FFA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Cheatere kan man rapportere via steam, man går inn på profilen dems og klikker på report. Men vær sikker på at de cheater før dere rapporterer, ikke fordi personen tar dere mange ganger. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Cheatere kan man rapportere via steam, man går inn på profilen dems og klikker på report. Men vær sikker på at de cheater før dere rapporterer, ikke fordi personen tar dere mange ganger. It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded. LINK Endret 11. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har gått over til S&D i ren frustrasjon over boostere. Det hjelper litt å vite at det er bortimot umulig å få nuke i S&D. Det, pluss no respawning gjør et lag med randoms til litt forsiktigere. VENT LITT. Jeg har ikke gått over til S&D i ren frustrasjon. Jeg har gått over til Rush. I Battlefield: BC2. DER ER DET IKKE BOOSTERE, for det er ikke noe å booste etter. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded. LINK Den har jeg aldri sett, en kamerat av meg bruker Aimbot, og har brukt det siden spillet kom Endret 11. mars 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded. LINK Den har jeg aldri sett, en kamerat av meg bruker Aimbot, og har brukt det siden spillet kom Om systemet fungere kan ikkje eg si. Men desverre er steam ganske firkanta på nettop dette. Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded. LINK Den har jeg aldri sett, en kamerat av meg bruker Aimbot, og har brukt det siden spillet kom Så ufattelig patetisk av deg å la han fortsette med det.. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded. LINK Den har jeg aldri sett, en kamerat av meg bruker Aimbot, og har brukt det siden spillet kom Så ufattelig patetisk av deg å la han fortsette med det.. Hvorfor? Er da gøy for han og spille med cheats. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded. LINK Den har jeg aldri sett, en kamerat av meg bruker Aimbot, og har brukt det siden spillet kom Kan du spørre han hvorfor han bruker aimbot? Hele morroa med spillet er jo å mestre spillet Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded. LINK Den har jeg aldri sett, en kamerat av meg bruker Aimbot, og har brukt det siden spillet kom Så ufattelig patetisk av deg å la han fortsette med det.. Hvorfor? Er da gøy for han og spille med cheats. Det jeg mener er at om du tillater han å spille med cheats, så er det low av deg å ikke stanse det! Det blir litt som mobbing; Det er nesten like ille å bare stå å se på uten å gripe inn, som å gjøre ugjerningen selv. Du forstår ikke omfanget av hvor mange du vil redde fra frustrasjon over å møte en slik person ingame.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg spiller ikke selv lenger, så derfor bryr jeg meg katta om hva han bruker, han er jo ikke akkurat alene. Desuten gidder jeg ikke bli uvenner med han over et spill ... Endret 11. mars 2010 av Dernel Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded. LINK Den har jeg aldri sett, en kamerat av meg bruker Aimbot, og har brukt det siden spillet kom Nice,m kammeraten din er sikkert dritkul! Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 It is not necessary to report cheaters playing on VAC-Secured servers - the VAC system will detect and ban these individuals. We appreciate the intentions by reporting individual players suspected of cheating, however unsolicited reports of cheaters will be discarded. LINK Den har jeg aldri sett, en kamerat av meg bruker Aimbot, og har brukt det siden spillet kom Nice,m kammeraten din er sikkert dritkul! Tror neppe det var poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå