Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange har slik aim da, husk.

Sikkert en del som har spilt CS. Nei, ja. Vanskelig å skille ut cheaters når man spiller på høyt nivå, flinke cheaters vs godlike spillere. Dritvanskelig å skille.

Ja hvis du mener det så. Jeg spilte profft i 3 engelske klaner selv når jeg var yngre, og spilte mye i turneringer. Var faktisk fysisk i Chelsea en gang for å spille også, vi kom langt i turneringen :p

Men å si at folk har aim som hopper fra hode til hode...hallo? Earth to Legitsuperstar!

Det er jo null stress å skille en cheat fra en skilled player. Sjekk recoil, for det har vel ingen av cheaterne hatt noengang, sjekk om han følger deg gjennom veggene før han starter skytingen, og se forskjellen på skytingen hans/hennes gjennom siktet vs. hipfire.

Antallet cheatere er stigende om dagen, før VAC fjerner i store hopetall igjen. Jeg postet for noen sider tilbake i denne tråden fra et engelsk forum hvor noen hadde sakset inn complaints fra folk som hadde handlet cheats online, og blitt bannet etter bare noen timer spilletid. Det var faktisk en ung fyr der som hadde kjøpt seg sin 5 lisens! til spillet, og blitt bannet 5 ganger.. Kan dere fatte og begripe hva som foregår i hodet der? :S

Leite etter link:

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1170718&highlight=VAC

edit: fikset link

Endret av branick
Lenke til kommentar

Og du hadde aldri øyeblikk der du klare å ta hs, rett over til ny hs?

Pinpoint aim er forventet når du spiller høynivå i CS.

Er stor forskjell på hvordan en person gjør det og hvordan en bot gjør det, men måtte bare nevne at det er folk som faktisk gjør slike skudd relativt ofte.

Om nivået er høyt nok på mw2 vet jeg ikke, har liten tro på høygrafikk FPS spill på PC. For mange grafikkåte unger der.

Lenke til kommentar

Er stor forskjell på hvordan en person gjør det og hvordan en bot gjør det, men måtte bare nevne at det er folk som faktisk gjør slike skudd relativt ofte.

Om nivået er høyt nok på mw2 vet jeg ikke, har liten tro på høygrafikk FPS spill på PC. For mange grafikkåte unger der.

Joda, det har hendt flere ganger enn jeg kan huske, men å spotte en cheater i et FPS spill er ikke veldig vanskelig hvis man har lagt noen måneder med spilletid i sjangeren mente jeg :) Beklager om jeg gikk bryskt ut mot deg legitsuperstar! Men når folk har null recoil på f.eks AK-47 i MW2 og nekter for cheat, da må jeg bare le inni meg og bytter lobby i frustrasjon :p

Jeg anser meg selv som en godt over gjennomsnitt spiller og har mang en gang blitt kalt cheater selv, spesiellt de rundene hvor jeg har fordelen av å være host. Da kan en match se f.eks slik ut med sniper: http://bildr.no/view/602646

Jeg forstår de som roper cheater blindt, men alle som ser på killcams f.eks ville sett at alt var quickscopes/M93 akimbo eller airsupport, og aldri hoppe fra hode til hode til hode til hode til...

Angående grafikk så er jeg en grafikkhore selv, kjører alt på maks av innstillinger og har fortsatt maxet ut spillets 91FPS, så ser ikke noen grunn til å kjøre ned grafikken :p

Lenke til kommentar

Joda, det har hendt flere ganger enn jeg kan huske, men å spotte en cheater i et FPS spill er ikke veldig vanskelig hvis man har lagt noen måneder med spilletid i sjangeren mente jeg :) Beklager om jeg gikk bryskt ut mot deg legitsuperstar! Men når folk har null recoil på f.eks AK-47 i MW2 og nekter for cheat, da må jeg bare le inni meg og bytter lobby i frustrasjon :p

Jeg anser meg selv som en godt over gjennomsnitt spiller og har mang en gang blitt kalt cheater selv, spesiellt de rundene hvor jeg har fordelen av å være host. Da kan en match se f.eks slik ut med sniper: http://bildr.no/view/602646

Jeg forstår de som roper cheater blindt, men alle som ser på killcams f.eks ville sett at alt var quickscopes/M93 akimbo eller airsupport, og aldri hoppe fra hode til hode til hode til hode til...

Angående grafikk så er jeg en grafikkhore selv, kjører alt på maks av innstillinger og har fortsatt maxet ut spillets 91FPS, så ser ikke noen grunn til å kjøre ned grafikken :p

må si meg enig med branick, har selv spilt cs i flere år før jeg begynte med mw2, og er nå legit i min 10th prestige så har lagt inn en del timer. Selvfølgelig går det ann å få 2 hs rett etter hverandre, om ikke flere, opplevd det selv jeg. Men de jeg sier er cheatere er gararntert cheatere, er ingen som står rolig med mg på en plass og aimen bare hopper fra hodet til hodet på folk vettu...

og når aimen hopper slik fra person til person 20 ganger er det lite tvil...

har selv blitt kaldt cheater mange ganger, og må innrømme at jeg kunne blitt skeptisk selv da jeg flere ganger har skutt en dude gjennom veggen fordi jeg så en rød dot der ca, eller døde akk av en dud som stod en plass så kom det en annen stakkar der like etterpå... men når man ser slikt som i videoen over så er det ikke tvil

Endret av dTd
Lenke til kommentar
må si meg enig med branick, har selv spilt cs i flere år før jeg begynte med mw2, og er nå legit i min 10th prestige så har lagt inn en del timer. Selvfølgelig går det ann å få 2 hs rett etter hverandre, om ikke flere, opplevd det selv jeg. Men de jeg sier er cheatere er gararntert cheatere, er ingen som står rolig med mg på en plass og aimen bare hopper fra hodet til hodet på folk vettu...

og når aimen hopper slik fra person til person 20 ganger er det lite tvil...

har selv blitt kaldt cheater mange ganger, og må innrømme at jeg kunne blitt skeptisk selv da jeg flere ganger har skutt en dude gjennom veggen fordi jeg så en rød dot der ca, eller døde akk av en dud som stod en plass så kom det en annen stakkar der like etterpå... men når man ser slikt som i videoen over så er det ikke tvil

Når jeg ser noen i prestige 10, som jeg mistenker cheater eller som andre sier cheater, så sjekker jeg profilen. Dersom de har brukt mye tid på Cod så er de legit, men hvis ikke er det cheaters.

Noen som har noen verktøy for å banne/kicke folk dersom man er host?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...