kloningen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg har selv blitt kalt aimbotter temmelig ganske mange ganger... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 har jo ofc blitt kalt cheater noen ganger, men de jeg prater om er så jvævli obvius. og de kommer ca annenvært game nå.. Lenke til kommentar
branick Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Mange har slik aim da, husk. Sikkert en del som har spilt CS. Nei, ja. Vanskelig å skille ut cheaters når man spiller på høyt nivå, flinke cheaters vs godlike spillere. Dritvanskelig å skille. Ja hvis du mener det så. Jeg spilte profft i 3 engelske klaner selv når jeg var yngre, og spilte mye i turneringer. Var faktisk fysisk i Chelsea en gang for å spille også, vi kom langt i turneringen Men å si at folk har aim som hopper fra hode til hode...hallo? Earth to Legitsuperstar! Det er jo null stress å skille en cheat fra en skilled player. Sjekk recoil, for det har vel ingen av cheaterne hatt noengang, sjekk om han følger deg gjennom veggene før han starter skytingen, og se forskjellen på skytingen hans/hennes gjennom siktet vs. hipfire. Antallet cheatere er stigende om dagen, før VAC fjerner i store hopetall igjen. Jeg postet for noen sider tilbake i denne tråden fra et engelsk forum hvor noen hadde sakset inn complaints fra folk som hadde handlet cheats online, og blitt bannet etter bare noen timer spilletid. Det var faktisk en ung fyr der som hadde kjøpt seg sin 5 lisens! til spillet, og blitt bannet 5 ganger.. Kan dere fatte og begripe hva som foregår i hodet der? :S Leite etter link: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1170718&highlight=VAC edit: fikset link Endret 10. mars 2010 av branick Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er ingen problem og bli kalt "cheater." Men verste eg har opplevd er at dei sier eg har aimbot når eg fer rundt med Spaz-12 og drep dem i close combat... Men sån er det og spele online. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Og du hadde aldri øyeblikk der du klare å ta hs, rett over til ny hs? Pinpoint aim er forventet når du spiller høynivå i CS. Er stor forskjell på hvordan en person gjør det og hvordan en bot gjør det, men måtte bare nevne at det er folk som faktisk gjør slike skudd relativt ofte. Om nivået er høyt nok på mw2 vet jeg ikke, har liten tro på høygrafikk FPS spill på PC. For mange grafikkåte unger der. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Dette er jo easy, bare å trykke RT http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=579762 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Dette er jo easy, bare å trykke RT http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=579762 Heh heh heh. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 he he he he.. Bare å trykke G på PC Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Dette er jo easy, bare å trykke RT http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=579762 Mon tro om de har spawnpoints? flere enn meg som sliter med steam nå? Merkelig hvordan STEAM ikke klarer oppetid når WoW som har laaaangt flere brukere så å si ALDRI opplever dette :@ Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 har ikke hatt noe downtime på steam så lenge jeg husker, mens jeg haropplevd det noen ganger på wow... har sikkert 5 ganger mer gametime på steam spill også.. Lenke til kommentar
branick Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Og du hadde aldri øyeblikk der du klare å ta hs, rett over til ny hs? Pinpoint aim er forventet når du spiller høynivå i CS. Er stor forskjell på hvordan en person gjør det og hvordan en bot gjør det, men måtte bare nevne at det er folk som faktisk gjør slike skudd relativt ofte. Om nivået er høyt nok på mw2 vet jeg ikke, har liten tro på høygrafikk FPS spill på PC. For mange grafikkåte unger der. Joda, det har hendt flere ganger enn jeg kan huske, men å spotte en cheater i et FPS spill er ikke veldig vanskelig hvis man har lagt noen måneder med spilletid i sjangeren mente jeg Beklager om jeg gikk bryskt ut mot deg legitsuperstar! Men når folk har null recoil på f.eks AK-47 i MW2 og nekter for cheat, da må jeg bare le inni meg og bytter lobby i frustrasjon Jeg anser meg selv som en godt over gjennomsnitt spiller og har mang en gang blitt kalt cheater selv, spesiellt de rundene hvor jeg har fordelen av å være host. Da kan en match se f.eks slik ut med sniper: http://bildr.no/view/602646 Jeg forstår de som roper cheater blindt, men alle som ser på killcams f.eks ville sett at alt var quickscopes/M93 akimbo eller airsupport, og aldri hoppe fra hode til hode til hode til hode til... Angående grafikk så er jeg en grafikkhore selv, kjører alt på maks av innstillinger og har fortsatt maxet ut spillets 91FPS, så ser ikke noen grunn til å kjøre ned grafikken Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Spill på PS3, ingen cheaters Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Og du hadde aldri øyeblikk der du klare å ta hs, rett over til ny hs? Pinpoint aim er forventet når du spiller høynivå i CS. Er stor forskjell på hvordan en person gjør det og hvordan en bot gjør det, men måtte bare nevne at det er folk som faktisk gjør slike skudd relativt ofte. Om nivået er høyt nok på mw2 vet jeg ikke, har liten tro på høygrafikk FPS spill på PC. For mange grafikkåte unger der. Joda, det har hendt flere ganger enn jeg kan huske, men å spotte en cheater i et FPS spill er ikke veldig vanskelig hvis man har lagt noen måneder med spilletid i sjangeren mente jeg Beklager om jeg gikk bryskt ut mot deg legitsuperstar! Men når folk har null recoil på f.eks AK-47 i MW2 og nekter for cheat, da må jeg bare le inni meg og bytter lobby i frustrasjon Jeg anser meg selv som en godt over gjennomsnitt spiller og har mang en gang blitt kalt cheater selv, spesiellt de rundene hvor jeg har fordelen av å være host. Da kan en match se f.eks slik ut med sniper: http://bildr.no/view/602646 Jeg forstår de som roper cheater blindt, men alle som ser på killcams f.eks ville sett at alt var quickscopes/M93 akimbo eller airsupport, og aldri hoppe fra hode til hode til hode til hode til... Angående grafikk så er jeg en grafikkhore selv, kjører alt på maks av innstillinger og har fortsatt maxet ut spillets 91FPS, så ser ikke noen grunn til å kjøre ned grafikken må si meg enig med branick, har selv spilt cs i flere år før jeg begynte med mw2, og er nå legit i min 10th prestige så har lagt inn en del timer. Selvfølgelig går det ann å få 2 hs rett etter hverandre, om ikke flere, opplevd det selv jeg. Men de jeg sier er cheatere er gararntert cheatere, er ingen som står rolig med mg på en plass og aimen bare hopper fra hodet til hodet på folk vettu... og når aimen hopper slik fra person til person 20 ganger er det lite tvil... har selv blitt kaldt cheater mange ganger, og må innrømme at jeg kunne blitt skeptisk selv da jeg flere ganger har skutt en dude gjennom veggen fordi jeg så en rød dot der ca, eller døde akk av en dud som stod en plass så kom det en annen stakkar der like etterpå... men når man ser slikt som i videoen over så er det ikke tvil Endret 10. mars 2010 av dTd Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 må si meg enig med branick, har selv spilt cs i flere år før jeg begynte med mw2, og er nå legit i min 10th prestige så har lagt inn en del timer. Selvfølgelig går det ann å få 2 hs rett etter hverandre, om ikke flere, opplevd det selv jeg. Men de jeg sier er cheatere er gararntert cheatere, er ingen som står rolig med mg på en plass og aimen bare hopper fra hodet til hodet på folk vettu... og når aimen hopper slik fra person til person 20 ganger er det lite tvil... har selv blitt kaldt cheater mange ganger, og må innrømme at jeg kunne blitt skeptisk selv da jeg flere ganger har skutt en dude gjennom veggen fordi jeg så en rød dot der ca, eller døde akk av en dud som stod en plass så kom det en annen stakkar der like etterpå... men når man ser slikt som i videoen over så er det ikke tvil Når jeg ser noen i prestige 10, som jeg mistenker cheater eller som andre sier cheater, så sjekker jeg profilen. Dersom de har brukt mye tid på Cod så er de legit, men hvis ikke er det cheaters. Noen som har noen verktøy for å banne/kicke folk dersom man er host? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 syns de fleste jeg kommer over som er 10th prestige suger, og jeg dømmer dem som boostere med en gang Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 dømmer dem som prestige hax Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kan ikke prestige hacke på ps3 vel? Lenke til kommentar
branick Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Denne søkefrasen "mw2 ps3 prestige hack" gav meg over 5000 videoer på youtube som viser metoden for å prestigehacke seg til valgfri level Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Endelig 500 hipfire kills med Steady Aim. Ingen akimbo, kun Intervention og PP2000/Raffica! Har brukt litt tid på den no Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er det noen som funker etter patch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå