Berniy Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Brukt Sentry Gun 4-5 ganger og den har aldri gitt meg min Predator så kult at du fikk den til det Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 så vidt jeg veit så er sentry gun bugga når det gjelder killstreak. Jeg har hørt at du må ha 0 deaths og være den første som får den så telles den på streaken din. Kanskje den buggen tilpasset seg deg? Dette kan faktisk stemme veldig bra, dette skjedde heilt i starten av ei ny runde. Men då har eg fått forklart korleis denne buggen oppsto. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det samme gjelder for pave low, såvidt jeg veit. Syns burde ha fått fiksa begge de to, er slitsomt å ha pave low som er så bra, udugelig om man skal gå for nuke Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Mangla nettop 2 kills til min tredje nuke Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 uff, i dag har jeg møtt på EKSTREMT mange cheaters... annhver match ca spiller som regel domination og i dag har jeg sikkert møtt på flere cheaters enn det jeg har i løpet av den tiden jeg har hatt spillet... Klarte også å trykke ground war ene gangen, kom inn på et game hvor det minst var 2 cheaters på motsdander laget... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 uff, i dag har jeg møtt på EKSTREMT mange cheaters... annhver match ca spiller som regel domination og i dag har jeg sikkert møtt på flere cheaters enn det jeg har i løpet av den tiden jeg har hatt spillet... Klarte også å trykke ground war ene gangen, kom inn på et game hvor det minst var 2 cheaters på motsdander laget... Det skjer alt for ofte, dessverre:( Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Litt morsomt hvordan folk tror de møter cheaters hele tiden, men faktisk møter 100% cleane folk. Jeg møter veldig sjeldent noen jeg er sikker på cheater, kanskje en gang hver 24. time spilt eller noe i den duren. Folk roper cheater i hytt og pine. Endret 9. mars 2010 av SPRCO Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Derfor man har konsoll slipper disse freaksa som nerder litt for mye, eller ikke ser poenget med og game på en redelig måte. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 flere enn meg som sliter med steam nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Begynner å bli en stund siden nå. Men ble selv kalt cheater på hardcore tdm idag, merkelig. Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 I løpet av 6 days played så har jeg møtt på bare 2 stk jeg er helt sikker på var cheatere. Avslørte enkelt aimbot når jeg så på en rekke killcams. Har selv blitt kalt cheater MANGE ganger, så ja folk roper ut om det alt for ofte. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 hardcore team deathmatch tester tolmodigheten min. HATER det at vi blir straffet når vi dør med å vente i opp til 20 sek med å spille igjen. er så frustrerende Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Litt morsomt hvordan folk tror de møter cheaters hele tiden, men faktisk møter 100% cleane folk. Jeg møter veldig sjeldent noen jeg er sikker på cheater, kanskje en gang hver 24. time spilt eller noe i den duren. Folk roper cheater i hytt og pine. Møtte på en fyr som skreik cheater, wallhack, aimbot og alt sammen hver gang han døde.. Ved nærmere ettertanke tror jeg det bare var et troll. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Litt morsomt hvordan folk tror de møter cheaters hele tiden, men faktisk møter 100% cleane folk. Jeg møter veldig sjeldent noen jeg er sikker på cheater, kanskje en gang hver 24. time spilt eller noe i den duren. Folk roper cheater i hytt og pine. det er vel kanskje sant, men jeg er 100% sikker på at folk faktisk cheater før jeg sier det... har hatt en del tid ingame dessuten så ser man at mange av de som cheater har nærmest auto aim, siktet bare hopper fra hodet til hodet og man trenger så å si bare å trykke inn skyteknappen... Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Mange har slik aim da, husk. Sikkert en del som har spilt CS. Nei, ja. Vanskelig å skille ut cheaters når man spiller på høyt nivå, flinke cheaters vs godlike spillere. Dritvanskelig å skille. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Mange har slik aim da, husk. Sikkert en del som har spilt CS. Nei, ja. Vanskelig å skille ut cheaters når man spiller på høyt nivå, flinke cheaters vs godlike spillere. Dritvanskelig å skille. Eigentleg ikkje, cheates som "hide" er veldig lett og sjå spesielt vist du gjør dem sinte Problemet med Mw2 er at folk gjømme ikkje cheaten men spele med den uten frykt for ban. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Mente at feks en som er flink med wallhack, vet hvordan han skal bevege seg for å ikke vekke mistanke om noen speccer. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg å, bare at det var en aimbot. Han gikk rundt og quickscopa alle. Og det fra lang avstand også, traff på hvert skudd. Han innsisterte at det var skills. Men...nei. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 begyner å bli lei cod nå, blir jo bare fler og flere cheatere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå