Ylajali Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg har 0 nukes, men killstreaken min er på 31. FML for at jeg ikke hadde Nuke enabla da. Btw, takk for alle kommentarer til minimontagen. Endret 8. mars 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Samme her, 0 nukes Har prøvd å få det eit par gangar. Men blir for kjedeligt å spele for å få dei 7 killsa til Harrier So eg har heller Predator, Harrier og Pave Low.. Btw, får som regel hjertesvikt når eg har nærma meg 23-24 i streak! Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Btw, får som regel hjertesvikt når eg har nærma meg 23-24 i streak! Haha, samme her. En venn av meg ble faktisk så mo i knærne at han falt på vei opp trappen etter sin første Nuke. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Grattis ^^ Jeg har 9 nukes *skryte* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Grattis ^^ Jeg har 9 nukes *skryte* Nice Tok bare en nuke selv jeg. Gidder ikke ta flere, blir mye camping osv. for å ikke dø. Men spenningen når hele motstander teamet kommer etter deg er herlig Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Her selv 3 nukes, etter tredje gikk jeg prestige og har ikke giddet låst opp nuke siden.. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 jeg har 1 nuke ! YaY kompiss av meg har 14 tho, slutta å bruke nuke siden han ble lei Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har 0 nukes, og har ikke planer om noen i nermeste fremtid heller. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har 10 HELT ærlige nukes. Det tok meg en uke å få dem, og ufattelig mange mislykkede forsøk. Det morsomme er at på en av kampene var det en fyr på motstanderlaget i lvl 4 eller 5 som hadde en stats som likna ekstremt på min stats, bare snudd om... Hadde selvsagt ikke boosta, og jeg håper ingen trodde at jeg hadde gjort det. Jeg gadd ikke å få mer enn 10 nukes fordi jeg følte jeg ofra noe. Men det var god trening, dog. Det å få 7 kill streak uten noen killstreak-hjelpemidler er jo god øving, altså. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Etter å ha møtte noen boostere i et par kamper på rad har jeg bestemt for å slutte å booste på en god stund. Trodde ikke det var så jævlig. Har btw 3 ÆRLIGE nukes. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 En fyr, jeg veit om har over 2000 nukes x) Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Har 10 ærlige nukes, tok meg 3 uker (Gamer ikke så mye due skole) Det mest spennende er når du har 6 kills eller 9 (Motstander skutt ned harierr), du får faen meg nerver som faen Endret 8. mars 2010 av berniy Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 1 nuke igjen, så skal jeg aldri bruke driten begynner å ta på gleden av spillet men bare MÅ få det unnagjort Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kjenner igjen den følelsen ^^ Det aller verste er at når du er ferdig med chopper gunneren, at du ikke aner hvor mange kills som gjenstår. Da er det scary å gå rundt for å drepe! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Møtte noen boosters idag også, de fikk ikke en chopper gunner en gang Lagde egen "Down Noobs" class: Marathon Pro Lightweight PRO SitRep PRO (MUST) Hva du vil av weps (Silencer er lurt). Er Phuun å bare løpe etter boosters de klikker over voice, men "Det smalt fra rett kjeft" kommer godt i bruk :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Møtte no boosters selv, når jeg startet ny bruker ( Ville ha etternavnet mitt som username ) - de var norske, og snakka taktikk over mic. Jeg fikk vel 20 kills , lett Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 På min første nuke mangla jeg 7 stk etter Chopper. Da jeg skjønte etter 4 ytterligere kills at jeg nå bare mangla 3 stykk, kjentes det ut som hjertet skulle sprenge Fy.. det var deilig å se Tactical Nuke på skjermen, og flere meldinger med nice osv Lenke til kommentar
branick Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg fant akkurat ut at jeg har hatt 234 nukes :O pluss litt annet morsom lesning var det også. Jeg får sett alle killsene mine med hvert våpen http://kalkran.com/mw2stats/stats.php?key=01100001034b207f Anbefaler alle å uploade sine statistikker her OBS: Tar 1 time før du kan lese det av etter upload pga stor pågang PS: Den tar ikke ALLE kampene du har vært med i, men hvis den som er host har lastet opp sine statistikker, så regnes det ut for deg også (hvis jeg forstod rett etter å ha lest på forumet i trådene hans). Derfor mangler jeg rundt 35k kills på de listene der, samt xxx antall nukes Endret 8. mars 2010 av branick Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 I går fekk eg killstreak med ein stjelt sentry gun. Hadde ein streak på 2 når eg såg ein fiende som kallte inn ein carepackage/sentrygun, eg drap den person og tok sentry gun. Var no oppe i ein streak på 3. Sentry gun blei plassert og eg stillte meg for å dekke ei anna åpning. Høyrer sentrygun gjer arbeidet sitt får 2 kills till og predator missile for å ha skaffa meg ein killstreak på 5. Er dette ein random bug eller er det andre måtar dette kan ha skjedd på? Er 99% sikker på at eg ikkje hadde 2 fiender som låg døden nær i last stand heller, om det var tilfellet ville det ha kunne forklart kvifor eg fekk 3 kills som tellte på killstreaken. Nokon som veit om indirekte kills tell på killstreak? Om sentrygun tok ein fiende som holdt på å kaste ein granat, ville den granaten då bli rekna som min og gi meg streak om ein anna fiende blei drept av den granaten? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 så vidt jeg veit så er sentry gun bugga når det gjelder killstreak. Jeg har hørt at du må ha 0 deaths og være den første som får den så telles den på streaken din. Kanskje den buggen tilpasset seg deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå