Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Grattis ^^ Jeg har 9 nukes ;)

*skryte*

Nice :D Tok bare en nuke selv jeg. Gidder ikke ta flere, blir mye camping osv. for å ikke dø. Men spenningen når hele motstander teamet kommer etter deg er herlig :D

Lenke til kommentar

Jeg har 10 HELT ærlige nukes. Det tok meg en uke å få dem, og ufattelig mange mislykkede forsøk. Det morsomme er at på en av kampene var det en fyr på motstanderlaget i lvl 4 eller 5 som hadde en stats som likna ekstremt på min stats, bare snudd om... Hadde selvsagt ikke boosta, og jeg håper ingen trodde at jeg hadde gjort det.

Jeg gadd ikke å få mer enn 10 nukes fordi jeg følte jeg ofra noe. Men det var god trening, dog. Det å få 7 kill streak uten noen killstreak-hjelpemidler er jo god øving, altså.

Lenke til kommentar

Møtte noen boosters idag også, de fikk ikke en chopper gunner en gang :D Lagde egen "Down Noobs" class:

Marathon Pro

Lightweight PRO

SitRep PRO (MUST)

Hva du vil av weps (Silencer er lurt).

Er Phuun å bare løpe etter boosters de klikker over voice, men "Det smalt fra rett kjeft" kommer godt i bruk :!:

Lenke til kommentar

På min første nuke mangla jeg 7 stk etter Chopper.

Da jeg skjønte etter 4 ytterligere kills at jeg nå bare mangla 3 stykk, kjentes det ut som hjertet skulle sprenge :p

Fy.. det var deilig å se Tactical Nuke på skjermen, og flere meldinger med nice osv :D

Lenke til kommentar

Jeg fant akkurat ut at jeg har hatt 234 nukes :O pluss litt annet morsom lesning var det også. Jeg får sett alle killsene mine med hvert våpen :p

http://kalkran.com/mw2stats/stats.php?key=01100001034b207f

Anbefaler alle å uploade sine statistikker her :)

OBS: Tar 1 time før du kan lese det av etter upload pga stor pågang

PS: Den tar ikke ALLE kampene du har vært med i, men hvis den som er host har lastet opp sine statistikker, så regnes det ut for deg også (hvis jeg forstod rett etter å ha lest på forumet i trådene hans). Derfor mangler jeg rundt 35k kills på de listene der, samt xxx antall nukes :(

Endret av branick
Lenke til kommentar

I går fekk eg killstreak med ein stjelt sentry gun. :ohmy:

Hadde ein streak på 2 når eg såg ein fiende som kallte inn ein carepackage/sentrygun, eg drap den person og tok sentry gun. Var no oppe i ein streak på 3. Sentry gun blei plassert og eg stillte meg for å dekke ei anna åpning. Høyrer sentrygun gjer arbeidet sitt får 2 kills till og predator missile for å ha skaffa meg ein killstreak på 5.

Er dette ein random bug eller er det andre måtar dette kan ha skjedd på?

Er 99% sikker på at eg ikkje hadde 2 fiender som låg døden nær i last stand heller, om det var tilfellet ville det ha kunne forklart kvifor eg fekk 3 kills som tellte på killstreaken.

Nokon som veit om indirekte kills tell på killstreak? Om sentrygun tok ein fiende som holdt på å kaste ein granat, ville den granaten då bli rekna som min og gi meg streak om ein anna fiende blei drept av den granaten?

Lenke til kommentar

så vidt jeg veit så er sentry gun bugga når det gjelder killstreak. Jeg har hørt at du må ha 0 deaths og være den første som får den så telles den på streaken din. Kanskje den buggen tilpasset seg deg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...